BMW i3 şi Volkswagen Golf R, cele mai mediatizate modele în ultimele 3 luni

de Bogdan Mirică
Vineri, 18.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW i3 şi Volkswagen Golf R au fost cele mai mediatizate modele ale ultimelor trei luni. Un studiu arată că modelul bavarez a crescut mult în popularitate în al treilea sfert al anului.

BMW a investit mult în promovarea noului i3, primul său model electric de serie, iar asta s-a văzut în toată mass-media.

BMW i3 - galerie foto şi detalii complete

Potrivit unor studii de monitorizare, întocmite de cei de la Kantar Media, i3 a fost unul dintre cele mai mediatizate modele ale ultimelor trei luni, mulţumită, în mare parte, expunerii sale în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, desfăşurat la începutul lui septembrie.

Cel de-al treilea sfert al anului plasează modelul electric BMW pe poziţia a doua în topul celor mai mediatizate maşini, în spatele lui Volkswagen Golf R, versiunea de performanţă a modelului compact. Model compact care s-a situat de-a lungul anului, mereu pe prima poziţie în topul celor mai mediatizate automobile.

Esential 502.400 de articole online a urmărit Kantar Media pentru a întocmi topul.
Kantar Media a urmărit canale mass-media, conturi de twitter şi bloguri scrise în limbile engleză, germană, italiană, spaniolă şi franceză.
Golf a reuşit să se afle în centrul atenţiei de-a lungul anului, inclusiv în ultimele trei luni, graţie modelelor Golf R şi Golf-e, ambele dezvăluite la Frankfurt.

Volkswagen Golf R - informaţii oficiale 

Ceea ce trebuie consemnat în cazul lui i3 este urcarea sa de pe locul 60 (în perioada aprilie-iunie) pe locul 2 (în perioada iulie-septembrie) în topul celor mai mediatizate maşini.

Pentru a întocmi acest studiu, Kantar Media a urmărit 502.400 articole online, 501.190 postări pe Twitter şi 303.713 articole ale blogurilor, publicate în intervalul 1 iulie - 30 septembrie.

Comentarii (7)

  • AndreiRN
    Un produs care nu se vinde prin valoarea si calitatea lui are nevoie de multa reclama sa abureasca viitori cumparatori.
    4 16
  • @AndreiRN
    Ai descris exact marca Toyota!Bravo!
    10 2
  • @AndreiRN
    Sunt de acord cu tine. Cam asta fac germanii. Au nevoie de multa reclama pentru a-si vinde produsele. Oricum cei de la BMW produc si electrice de ochii lumii si sa nu mai zica altii ca nu lupta si ei impotriva poluarii. Pe de alta parte au reusit sa amane intrarea in vigoare a noilor norme de poluare. Deci va dati seama ce interes au ei sa li se vanda electricele. Probabil ca cei de la BMW vor declara ca vand cate 1000000 de i3 pe luna, iar in realitate nu vor vinde nici 1000.
    3 12
  • @Andrei
    Reclama mai mare decat Toyota, prin recall-uri in fiecare luna, nu-si face nimeni.
    12 2
  • @@Andrei
    A face recall si a repara ceva este un lucru bun! Atunci cand nu faci recall la masinile care scapa de sub control si produc o multime de accidente este ceva ce-si permit firmele premium germane. Cand esti pe ultimele locuri la fiabilitatea motoarelor si nu iei masuri ca sa le faci mai bune, inseamna ca esti foarte bun la marketing si poti convinge multi prosti sa-ti cumpere produsul. Asta e o calitate a celor ce fac marketing, nu masini!!!!!
    P.S. Toyota este un brand mai apreciat decat BMW, deci ciocul mic. Daca vrei, poti sa zici mai multe de opel, vw, ca nici o marca germana nu vinde mai bine decat Toyota.
    Cand va reusi BMW sa faca motoare mai fiabile decat Toyota sau Honda, atunci poti sa-i lauzi. Insa sunt cu 15 ani in urma la tehnologie.
    2 10
  • Pote n-am vazut io , da unde dracu' se mediatizeaza i3-ul? Ca sa mor de l-am vazut pe undeva ...
    1 0
  • AndreiRN
    Este placut cand adevarul stimuleaza mintile si discutiile.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru