Piața mașinilor care se încarcă direct de la priză a crescut de trei ori în ultimul an. Statisticile arată un volum mult mai mare al acestor mașini, cu mențiunea că hibrizii sunt mult mai numeroși decât vehiculele electrice, conform APIA.
Numărul de mașini electrice și hibrizi plug-in a crescut în primele nouă luni din 2017 cu 171.6%. În total, au fost livrate 239 de autovehicule electrificate.
BMW i3 este mașina care a atras cel mai mult atenția clienților români, cu 49 de livrări până acum în acest an. În plus, constructorul bavarez a reușit să vândă 29 de hibrizi plug-in, dintre care cel mai căutat a fost BMW X5 cu 13 exemplare.
Renault a înregistrat 28 de unități vândute, cu modelul Zoe, o creștere considerabilă dacă ținem cont de faptul că anul trecut vindea doar 3 exemplare.
Cea de-a treia marcă importantă pe segmentul electric este Volkswagen, care a vândut 27 de mașini (e-Golf și Up), față de cele 10 de anul trecut.
Via Profit
Comentarii (3)