Esential
50 | de kilometri va fi autonomia electrică a viitorului BMW i100 Coupe Active Hybrid. |
285 | de cai putere ar urma să aibăBMW i100 Coupe Active Hybrid dacă va adopta sistemul de propulsie al conceptului Vision EfficientDynamics. |
50 | de kilometri va fi autonomia electrică a viitorului BMW i100 Coupe Active Hybrid. |
285 | de cai putere ar urma să aibăBMW i100 Coupe Active Hybrid dacă va adopta sistemul de propulsie al conceptului Vision EfficientDynamics. |
BMW se pregăteşte să lanseze în următorii patru ani un model sportiv, capabil să combine performanţa cu consumul redus de carburant, cu alte cuvinte să poarte eticheta Efficient Dynamics. Modelul sportiv va fi de fapt versiunea de serie a conceptului Vision EfficientDynamics, primul rival din segmentul premium care se va lupta cu deja anunţatul Audi e-tron.
Sportivul va fi cum altfel decât hibrid, ansamblul său de propulsie fiind însă un mister pentru publicul larg. În aceste condiţii mai multe variante au fost luate în calcul, toate având în prim-plan un diesel ajutat de unităţi electrice.
Unele surse susţin că versiunea de serie va prelua trenul de propulsie al conceptului, compus dintr-un turbodiesel cu trei cilindri şi două motoare electrice. Simbioza va produce un total de 285 de cai putere, performanţa urmând să fie atinsă cu ajutorul unui program intens de reducere a masei totale.
Există însă şi voci care vorbesc despre utilizarea versiunii biturbo a motorului diesel cu şase cilindri în linie, de 3.0 litri, asistată de două propulsoare electrice.
Modelul, văzut în trecut ca un urmaş electric al celebrului M1, se va numi cel mai probabil i100 Coupe ActiveHybrid, acesta fiind numele pe care constructorul bavarez l-a înregistrat de curând, alături de proiectul MegaCIty.
Modelul sportiv dezvoltat de BMW va fi capabil să ofere o autonomie pur electrică, cuprinsă între 15 şi 50 de kilometri, indicată pentru traseele urbane scurte. Unitatea diesel va fi şi ea modificată pentru a putea obţine un consum cu mult mai redus decât cel actual.
Sportivul hibrid se va poziţiona pe o nisă de lux, BMW urmând să perceapă aproximativ 100.000 de euro pentru apogeul tehnologiei sale. Bazându-se pe reţeaua de dealeri de care dispune în Europa şi America, constructorul bavarez va ţinti o cifră anuală de vânzări de 35.000 de unităţi. Mai mult decât atât, BMW promite motorizări convenţionale diferite pentru hibridul său sportiv, adaptate nevoilor fiecărei pieţe.
via | autoevolution
Blestemat sa fie Bangle si alti nebuni care au participat la inceputul sfarsitului.......
Era BMW-urilor adevarate este pe gata........
adevaru......
Alteori, suntem pur si simplu prinsi pe picior gresit de ideile novatoare si de ritmul in care modernismul isi face loc printre noi.
Pe langa Chevy Volt, masina asta as cumpara-o fara sa clipesc in ziua in care ar apare. La un pret decent, bineinteles.
Sa vedem cum va fi in realitate ...