Următoarele poziţii în clasament au fost ocupate de Volkswagen, General Motors, Fiat, Chrysler şi Toyota. Nemţii de la Volkswagen AG au avut un profit operaţional de 6.7 procente în prima jumătate a anului curent, depăşind americanii de la General Motors cu cele 5.2 procente ale lor. Fiat şi Chrysler au obţinut acelaşi procent la rubrica profit operaţional, 4.4% pentru fiecare concern în parte. Toyota Motor Corporation, cel mai mare producător de automobile din lume, a avut un profit operaţional de 4.2% în primele şase luni ale anului curent.
Raportul KARI subliniază faptul că mărcile din Coreea de Sud au avut cea mai rapidă creştere a profitului operaţional, de 21% pentru Hyundai şi de 25% pentru Kia, ambele în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Situaţia nu a fost atât de rea nici pentru cei de la Toyota, deoarece constructorul nipon a reuşit aceste rezultate în condiţiile în care şi-a revenit după un tsunami care a afectat Japonia şi după inundaţiile din Thailanda, care i-au afectat furnizorii.
Via HyundaiBlog
pe Mini l-au renascut, pe RR l-au renascut... pe Rover l-au achizitionat pentru tehnologia 4x4 si apoi lasat sa-si vada de drum...deci n-a murit nimeni, doar tu ai impresia asta