BMW: “Hibrizii plug-in sunt cea mai bună alegere pentru europeni, la ora actuală”

de Paul Cosma
Duminica, 05.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hibrizii plug-in sunt cea mai bună alegere pentru piața europeană, în contextul reticenței clienților de a trece direct la mașini electrice, susține Klaus Froehlich, șeful departamentului de R&D de la BMW. Oficialul german estimează că, până în 2030, mașinile electrificate vor reprezenta 20-30% din vânzările globale.

Într-un interviu acordat publicației Automotive News, directorul departamentului de cercetare și dezvoltare de la BMW a vorbit despre provocările electrificării și barierele ce stau în calea tranziției către mașinile electrice.

Klaus Froehlich consideră că prețul mașinilor electrice ar putea chiar să crească în condițiile unei cereri ridicate pentru materialele din care se produc bateriile.

Pe fondul reticenței clienților de a trece direct la mașini electrice, oficialul BMW spune că, la ora actuală, hibrizii plug-in sunt cea mai bună alegere pentru clienții europeni.

“Ne așteptăm ca hibrizii plug-in să ajungă la 25% din vânzările europene. Până în 2030, vehiculele electrificate vor reprezenta 20-30% din vânzări la nivel global,” a declarat Froehlich.

Infrastructura de încărcare are un rol decisiv în dezvoltarea pieței mașinilor electrice. Potrivit datelor BMW, clienții își încarcă mașinile fie acasă, fie la locul de muncă, existând puține excepții de la această regulă.

Via Automotive News

Comentarii (4)

  • Adrian
    Aoleu! Cum asa? Pai nu sunt ei europenii aia dezvoltati, inteligenti, care au vaste retele de statii de incarcare, si care privesc cu scarba catre noi romanii care nu suntem in stare sa ne dezvoltam o asemenea retea?
    Sau de fapt BMW vrea doar sa-si promoveze hibrizii, si-mi induce mie ceea ce am nevoie ?
    8 2
  • mircea badea
    macar sa le faca hibride adevarate...nu tentative..
    7 2
  • @mircea badea - asa zic si eu, degeaba ii pun un motor electric si o baterie unei masini cu motor de 3l si sute de cai si consum real de 15%
    6 0
  • neamtu e sincer doar ca nu are voie sa spuna verde in fatza cum ii avantajeaza normele ue mincinoase de consum omologat aiuristic la 1,5-2 l pe suta de km pt phev
    12 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru