Sursele citate de Automotive News din cadrul mărcii BMW se aşteaptă ca Roberto Fedeli să ocupe o funcţie în cadrul diviziei de performanţă M sau în cadrul Rolls-Royce. Cea mai recentă creaţie Ferrari construită sub conducerea lui Fedeli este hipercarul LaFerrari, cea mai rapidă maşină de stradă fabricată vreodată de producătorul italian.
Toate modelele Ferrari lansate între 2007 şi 2014 au fost realizate sub conducerea acestui director tehnic. Fedeli lucra la Ferrari din 1988 şi a fost înlocuit de Michael Lieters, chief technological officer al mărcii, care a venit în ianuarie de la Porsche. Înlocuitorul lui Fedeli a ocupat mai multe roluri în cadrul companiei germane, printre care şi cel de manager de proiect pentru Cayenne.POVEŞTI AUTO: Luca Cordero di Montezemolo, regele neîncoronat al maşinilor italiene
Cei de la BMW au lansat în acest an primul lor model cu tracţiune faţă şi se pregătesc să dezvolte o gamă întreagă de modele care să folosească această soluţie în favoarea configuraţiei cu tracţiune spate. În tot acest timp, divizia M de la BMW lucrează la modele din ce în ce mai performante, pe când Rolls-Royce trebuie să soluţioneze problema emisiilor livrate de motorizările sale aspirate de cilindree mare fără a tăia din rafinamentul acelor unităţi. Indiferent de rolul pe care îl va primit Fedeli în cadrul concernului BMW, acesta se poate aştepta la noi provocări faţă de experienţa actuală, deoarece marca germană lucrează la altă scară faţă de Ferrari şi cu bugete şi aşteptări total diferite.FEATURE: BMW M - 40 de ani de istorie
Via Automotive News (înreg.)
nu de alta da divizia M ar avea mare nevoie de o minte mai luninata.....poate cu experienta acestui mare domn poate poate vom vedea un supercar cu sigla BMW pe capota in urmatori ani:p
Lucrurile se pare ca merg inspre bine la BMW iar cei care s-au pensionat (si le multumim pentru modelele exceptionale si evolutia corecta) vor fi inlocuiti cu oameni cheie si cel mai important care au viziune si inca sunt tineri (45-48) !!! Bravo BMW