BMW Group a crescut pe piaţa din Asia, cu o creştere de 25% a livrărilor în primele şapte luni ale anului, totalizând 274.058 unităţi. Între timp, piaţa din Europa a marcat o scădere de 0.4 procente a livrărilor, totalizând 499.749 unităţi. Pe pieţele din America de Nord şi America de Sud, BMW Group a realizat o creştere de opt procente între ianuarie şi iulie, cu 227.696 unităţi livrate, dintre care 185.715 au fost vândute pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa de Sud au fost şi ele pe lista de pieţe unde livrările BMW Group au fost în creştere, concernul german reuşind să obţină creşteri cu două cifre ale livrărilor pe respectivele pieţe. În primele şapte luni ale anului, marca BMW a înregistrat o creştere de 7.7 procente a vânzărilor, cu 860.327 unităţi, în timp ce Mini a avut o creştere de 7.3 procente, cu 173.960 unităţi vândute.
Via AutomotiveNews (înreg.)
2. ce putine moto produce Husquvarna (in jur de 10 mii pe an). Ma intreb cat produce KTM banuind ca Husaberg produc si mai putin! probabil clientii nu cunosc faptul ca suedezii au tehnologie BMW! probabil daca s-ar renunta la asamblarea din italia si s-ar produce pe acelesi benzi cu motocicletele BMW ar fi putin mai bine pt increderea clientilor!