Esential
5.4 | litri la 100/km este consumul mediu al noului BMW X5 Vision |
8.9 | secunde ii sunt necesare conceptului BMW X5 Vision sa atinga 100 km/h. |
200 | de Nm dezvolta unitatea electrica a conceptului hibrid X5 Vision |
5.4 | litri la 100/km este consumul mediu al noului BMW X5 Vision |
8.9 | secunde ii sunt necesare conceptului BMW X5 Vision sa atinga 100 km/h. |
200 | de Nm dezvolta unitatea electrica a conceptului hibrid X5 Vision |
BMW pregateste pentru Salonul Auto de la Geneva inca un model echipat cu cea mai nou tehnologie hibrida si un sistem Efficient Dynamics cu mult imbunatatit. Modelul pe care BMW a implementat noua tehnologie si care va fi vedeta standului bavarez alaturi de M3 cabrio este noua generatie a SUV-ului X5.
Botezat BMW X5 Vision Efficient Dynamics, noul produs al constructorului german este inca in faza de concept si dispune de un sistem hibrid, ActiveHybrid, un propulsor turbodiesel de 2.0 litri si intreaga tehnologie Efficient Dynamics. Acestora li se adauga si ansamblul de panouri solare montate pe acoperisul SUV-ului. Intreaga putere a motorului este transmisa ambelor punti prin intermediul unei cutii automate cu 8 rapoarte.
Sistemul hibrid gandit de BMW consta intr-un motor-generator montat pe cutia de viteze si alimentat de o serie de baterii litiu-ion. Pe langa acestea, SUV-ul german dispune si de sistem de regenerare a energiei rezultate din fortei de franare.
Multumita acestui ansamblu de sisteme ecologice, noul X5 Vision poate fi declarat cu usurinta cel mai economic si mai putin poluant SUV: consumul mediu este de doar 5.40 litri la 100/km iar emisiile de CO2 inregistreaza o valoare de doar 172 g/km.
Conceptul pregatit de BMW impresioneaza la capitolul emisii si consum insa nu face compromisuri nici in materie de performanta.
X5 Vision poate accelera de la 0 la 100 de km//h in doar 8.9 secunde multumita cuplului motor de 400 Nm si celor 204 cai putere, oferiti de unitatea diesel. Acestora li se adauga inca 20 de cai putere si un cuplu motor de 210 Nm, storsi din motorul electric.via | MotorAuthority
Comentarii (1)