Esential
2 | milioane de maşini vor să vândă nemţii până în 2016. |
Cei mai importanţi producători premium de pe piaţa auto mondială caută să depăşească BMW. Constructorul bavarez a continuat să domine piaţa automobilelor premium şi în 2011, păstrându-şi poziţia de lider la nivel mondial. Anul acesta, germanii nu îşi fac probleme şi plănuiesc să sfideze criza cu un nou rezultat record.
Impulsionaţi de evoluţia pozitivă a ultimilor ani, cei de la BMW au decis să devanseze atingerea ţintei de 2 milioane de maşini vândute anual. Potrivit unui comunicat oficial oferit de conducerea bavareză, constructorul are toate şansele să atingă 2 milioane de unităţi vândute pe an până în 2016, cu patru ani mai devreme decât estimaseră specialiştii. Cele 1.67 milioane de maşini livrate anul trecut de nemţi sunt un fundament solid pentru această previziune optimistă.
Norbert Reithofer, CEO-ul BMW, a declarat: "Ţintim o nouă creştere a volumului de vânzări şi un profit record şi în 2012. Am înregistrat un start bun anul acesta, cu vânzări record în primele două luni, ianuarie şi februarie."
Pentru a accelera creşterea, BMW se va concentra pe aşa numita regiune BRIKT.
Aceasta include ţări cu o creştere economică accentuată, cum sunt Brazilia, Rusia, India, Coreea de Sud şi Turcia.BMW nu a inclus China în acest proiect, pentru că pe această piaţă se vând deja mai multe maşini decât în Germania şi SUA, ceea ce înseamnă că va fi tratată cu o atenţie mult mai mare, urmând ca aici să se nască noi stabilimente de producţie.
via l automotivenews
La aeroport mi sa dat un BMW la cel mai redus pret de inchiriere.