Esential
1033 | de maşini a vândut BMW în primele nouă luni ale anului în România. |
146 | unităţi a vândut BMW în România, luna trecută. |
1033 | de maşini a vândut BMW în primele nouă luni ale anului în România. |
146 | unităţi a vândut BMW în România, luna trecută. |
Supremaţia pe segmentul premium, disputată între cei trei mari constructori germani ai momentului, Audi, BMW şi Mercedes, se dă, la o scară mult mai mică, şi pe piaţa autohtonă. Afinitatea românilor pentru maşinile premium este deja un lucru ştiut, cei trei producători acordând o importanţă tot mai mare pieţei autohtone.
Luna septembrie a adus rezultate pozitive pentru toţi cei trei mari jucători, însă situaţia a fost tranşată favorabil în dreptul unui singur nume. BMW reuşeşte să-şi menţină poziţia de lider pe piaţa autohtonă, după nouă luni de lupte grele. Constructorul bavarez a livrat 146 exemplare luna trecută, reuşind să totalizeze 1033 de unităţi vândute pe parcursul anului.
Treapta a doua a podiumului din septembrie a fost ocupată de rivalii din Stuttgart, Mercedes reuşind să livreze 96 maşini luna trecută şi 733 de la începutul anului. Nemţii stau totuşi mai bine mulţumită diviziei de vehicule comerciale.
Pe ultima treaptă a podiumului se află brandul aspirant al segmentului, Audi, care a livrat în septembrie 134 de maşini.
De-a lungul anului, constructorul din Ingolstadt se poate lăuda doar cu 890 de maşini vândute.Topul ar putea fi completat de cele două branduri japoneze, Lexus şi Infiniti. Divizia Nissan a vândut 5 maşini luna trecută şi 37 de la începutul anului, în timp ce divizia Toyota se mulţumeşte cu doar o unitate livrată luna trecută şi 24 de la începutul anului.
Suedezii de la Volvo au reuşit să expedieze 16 maşini în septembrie şi 224 de la începutul anului, în timp ce conaţionalii de la Saab s-au mulţumit cu doar 4 exemplare livrate în luna a noua şi 24 de la începutul anului.
BMW 146 in septembrie in total 1 033
MERCEDES 96 in septembrie in total 733
Si oamenii nu sunt anti-BMW-istii de pe site .
Oamenii apreciaza aceasta marca PREMIUM , scumpa si puternica sigura si calitativa .
Munchen e un oras SFANT cu productii de HIGH QUALITY .
cand esti pe locul 3 esti aspirant mereu, vrei mai mult, esti aspirant in a evolua si deocamdata nu numai vanzarile din Romania ci si cele la nivel mondial asta spun 1. BMW 2. Mercedes 3. audi
LIDERUL PREMIUM MONDIAL.
Audi mai toata viata a fost pe locul 3 si cred ca acolo si va ramane , ...
Mercedes-Benz e Mercedes-Benz nu poate fi detronat de nimeni inafara de BMW .
Gotlieb Daimler si Karl BENZ au scris istorie in urma cu vreo suta si ceva de ani , istoria aia a creat o imagine fara precedent in lumea auto, fapt ce a favorizat mai toti enginerii sa mearga la Daimler AG .
BMW a fost fondat de rudele lui Hitler Familia Quandt si dupa mintea lui Hitler de a cuceri totul sau nimic asa a fost si scopul companiei , si peste vreo 50 de ani de la moartea lui Hittler BMW a devenit ce sia dorit marele Hitller .
In prezent celebra FAMILIE QUANDT din GERMANY detine pachetul majoritar la BMW (Bayerische Motoren Werke).
Si iata asa urate urate masinele astea dar se vand cel mai bine , se conduc cel mai bine in clasa si sunt iubite cel mai mult marea majoritate si-ar dori un Bavarez in garaj.
Plus la asta BMW produce cele mai bune motoare din lume are in jur de 50 de award-uri si premii internationale urmat de HONDA si VAG .
BMW IST DAS BESTE IN DER KLASS.
FREUDE IST BMW .
Shee'r driving pleasure .
Recunosc ca este un brand inovator cu multe reusite, da hai ca mai are pana sa depaseasca Mercedes. In primul rand cate modele produce Mercedes si cate BMW.
Sunt 2 modele care sunt ok de la bmw, unul e seria 3 ED, celalt implica emblema M si x6. Poate as si conduce unul daca nu as vedea atatia trogloditi la bordul lor.
BMW e un pitic in comparatie cu Daimler-Benz si VAG, nu are nici pe departe puterea financiara a celorlalti, nu are vehicule utilitare, nu are nicio marca de volum in portofoliu (doar marci de nisa, Rolls si Mini), deci este un lucru remarcabil pentru aceasta companie ca inca se poate mentine in aceiasi parametri precum gigantii VAG sau Benz.
Respect performanta, dar se plateste un pret mult prea mare pentru confort, iar fiabilitatea lipseste cu desavarsire (am schimbat la piese de pe aceasta masina, incat ma gandesc sa o vand primului venit, si sa-mi iau ceva nou - Masina noua, MASINA NOUA !)