Compania poloneză Picodi, specializată pe analiza piețelor, a făcut o cercetare bazată pe o comparație de căutări pe Google a 64 de mărci auto în perioada 2017-202, pentru a vedea care sunt cele mai căutate mărci auto pe internet.
În urma prelucrării datelor a reieșit că BMW se bucură de cea mai mare popularitate în Europa, evidențiindu-se în căutările din 15 țări. Printre acestea se numără România, Germania, Austria, Ungaria, Serbia, Muntenegru și Macedonia.
Locul secund, din punct de vedere al popularității, este ocupat de Mercedes-Benz. Constructorul din Stuttgart a fost cea mai căutată marcă auto în 10 țări, inclusiv Rusia, Azerbaidjan, Armenia, Albania, Portugalia, Luxemburg și Belgia.
Utilizatorii din Polonia, Bulgaria, Grecia, Lituania și Letonia preferă marca Toyota.
Volkswagen și Tesla sunt la egalitate, pe poziția a patra. Dacă producătorul american este lider în Irlanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția, rezidenții spanioli, italieni, bieloruși și ucrainieni preferă Volkswagen.
Hyundai s-a impus în Cehia, Slovacia și Cehia.
Francezii și danezii au fost cuceriți de Peugeot, iar Renault este cea mai căutată marcă din Turcia. Deloc surprinzător, Volvo este în fruntea clasamentului suedez.Datele pentru Andorra, Malta, Monaco, San Marino și Vatican nu au fost disponibile.
via Profit.ro
După un studiu realizat de Picodi.com
La noi si ,,intelectualii,, au ajuns sa se inspire din alegerile cokalarilor :)
Porsche, Ferrari, Rolls sunt varză, nu le caută nimeni.
De exemplu daca eu caut cocalar cu BMW, se numara la marca?
In lume cica sunt cei mai prosti soferi,
cei mai amendati, cei mai cocalari. Daca se cauta prost cu BMW amendat, sau retard cu BMW intra in pom sau rupe balustrazi, unde intra cautarea?
Sau reclama la BMW banata?
Sau BMW implicat in Dieselgate?
Sau BMW cu Mercedes si VAG fac aliante ilegale si sunt amendati?
Cautarile astea se numara la marci?
Daca da, atunci cautati in continuare.
Cica BMW cu motorul N47 e cea mai cautata masina in Romania si cea mai manarita la km, cea mai reparata, revopsita si masina limitatilor.
Cauta sa vezi, ca sa creasca numarul cautarilor la BMW:))
P.S. Lasa Volvo la locul lui. E cautat de alta categorie de persoane.
Mie imi place ca e marca deosebita. Aleg oricand Volvo sau Lexus decat orice troaca germana, chiar daca la vanzari nu stau bine. Mie imi place sa fiu deosebit, nu sa merg cu turma (de limitati).
"Parcul auto" al Romaniei e plin de jafuri germane.
La romani BMW e vazut ca statut social.
Esti parlit, stai intr-o casa care se darama sau la garsoniera, dar faci credit si iei BMW chiar daca nu ai bani de motorina (ca doar iei motorina sa iesi bine la consum, nu esti fraier ca altii).
Deci BMW e marca cocalarilor internationali. Te uiti la sofer si vezi cate un parlit in trening si cu sapca.
Asta e profilul soferului.
Revenind la subiect, spre deosebire de Romania, Bulgaria si Polonia arata ca merita sa o duca mai bine ca noi si trebuie felicitati. Nici ei nu au foarte multi bani, dar macar cauta masini. Bravo lor.
In Romania de asemenea ii gasesti in studii, dar mai ales in articole: sar la bataie la vatmani si soferi de autobuze, depasesc riscant, intra si se pozeaza pe plaje, pe partii de schi, se plimba cu masina pe alei prin parcuri si parcheaza " ca boii", apropos se "Ai parcat ca un bou".
De asemenea marca apare deseori ca cea mai durata, aratand cam cine se preteaza la ea si cine cumpara piese sh dupa ce ele sunt furate si dezmembrate.
Asa ca asta cu cautarea e foarte relativa. Pot sa caut distributie BMW, roti BMW, BMW furat si tot cautare este, dar nu inseamna ca e pozitiva.
Dar e mult pana departe si samsarii fac bani frumosi de pe urma fraierilor.
Germanii poate cauta BMW nou, dar la romani cu siguranta se uita la sh.
Francezii cauta Peugeot, romanul nu cauta Dacia, ca el e deosebit.
In Franta, Anglia, Germania se vinde Dacia, la roman ii pute, el vrea BMW sh, ca e mai bun, mai confortabil...
Un articol interesant pentru tine.
Se face referire tot la cea mai cautata marca si ce tepe se trag la fraieri.
Mi-ar fi placut sa fim si noi acolo.
Skoda Octavia
VW Tiguan
VW Golf
VW T6
Mercedes-Benz A-Class
Skoda Karoq
Volvo XC40
BMW X3
Audi Q3
Mercedes-Benz GLC-Klasse
Skoda Kodiaq
Tesla Model 3
Fiat 500
Vedeti Tesla pe undeva ca i-o n-am ochelarii la mine.
De exemplu cate automobile BMW sunt inregistrate in tarile respective (procentual vorbind)? In acest caz am avea mai multe date pentru a putea trage niste concluzii.
Sau poate ca este cautat mai des nu pentru ca sunt populare, insa cauta piese de schimb si solutii la probleme, sau sunt fani aprigi si se delecteaza cu diverse informatii despre marca lor preferata.
Prin comparatie, dece ar sta un posesor pe Toyota toata ziua pe net cautand info despre masina sa?
Asa cum marcile alea de la sfarsitul comentariului tau (Porsche, Ferrari,...) sunt "varza", asa e si Volvo. Cine isi ia Volvo stie ce cumpara, nu trebuie sa caute. E cea mai apreciata marca premium in Germania, Volvo XC90 e masina aia in care nu a murit sau au fost grav ranite persoane, e marca care face reclama la familie, siguranta, confort si practicalitate. BMW face reclama la liniute, la drifturi, la ... Este o diferenta asa mare intre ele ca nu ai ce compara. Volvo e cu mult inainte. La motorizari aveau 2,4 diesel care faceai 1 milion de km fara probleme.
Volvo e marca aia care in top 3 marci cu cei mai multi km, 2 sunt Volvo. Volvo are toata gama, de la cel mai mic model pana la cel mai mare in TOP SAFETY. Volvo e Volvo, pentru cine se pricepe la masini. Pentru restul ca voi, exista sh-uri diesel obosite germane. BMW abia a reusit sa faca un X5 PHEV cu motor de 3 litri si baterie de 24kwh (dar care poate lua foc la incarcare), cu performantele lui XC90 cu motor de 2 litri si baterie de 10kwh.
Numai ca la BMW nu ai 7 locuri, la Volvo e standard. Deci sunt inapoiati tare la BMW, cam ca voi, asa. Distributia ai schimbat-o? Ai completat cu ulei, ca cica BMW mananca binisor ulei.
Ai ramane surprins cat de putini medici si directori au bmw in comparatie cu alte marci (mai ales cele japoneze).Te poti interesa si tu. In cele mai multe cazuri soferii de ,,bai ma vezi,, sunt din categoria manelistilor ori a bugetarilor ce au dat de bani prin trafic de influenta.
p.s. Nu sunt vreun fan al masinilor japoneze.
Celor ce au bmw in țara asta... ești și tu unul dintre cei ce cred ca bmw produce mașini pentru romani?... doar pentru romanii cocalari?
Aşadar, în mod axiomatic, nu ieşti pă ef, nu egzişti pă lucs.
Acum, dans, gagico! Şi tu, Fănuţo!!
Pai, cu asta ma ocup. Cu un anumit tip de ,,recensamant,,... Vezi sa nu ajung si la tine sa te i-au la bani marunti...
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
La romani e asa:
https://autolatest.ro/editorial-auto/romania-este-cea-mai-mortala-tara-din-europa-la-capitolul-siguranta-rutiera/
Hei, dar apreciată pentru electroase ori pentru M.A.I. ???
Oricum, cert este că e-orbeţii şi-au şlefuit un talent de a ocoli (cu îndârjire demnă de o cauză mai nobilă) subiectele/întrebările pe care le percep drept incomode/stânjenitoare mamă Doamne! Dar nici noi nu cedăm: pe când Segmentul F în oferta lui Volvo???
Ooo, sărăcuţii de ei: n-au bani de R&D! Nu, fiindcă tot profitul îi interesează, nu satisfacţia clientului (de grija căruia se foiesc nordicii noaptea în aşternut). Iar dacă banii curg de la prostime (oh, da, musai de la cea “cultă”, recte “cunoscătoare”, nu de la “cocalari”) în formula actuală, de ce să se complice cu jucării foarte scumpe?
Au dreptate, ce să ne mai sfădim…Mai ales că minimalismul arhitectural de condiţie high-tech se adresează numai cremei intelectuale – fraierii se mulţumesc cu “uzate moral”.
PS. Mama lor de finlandezi şi de “benelucşi” : strică buna reputaţie aşteptată (a se citi: sanctificată) de idolatrii din mulţime ai celor două regiuni “avansate”, raliate la “noile culmi de civilizaţie şi progres”.
Sa repetam: Volvo nu se adreseaza figurantilor, se adreseaza familistilor.
Nu vor opulenta si lux, vor siguranta, confort. Si la siguranta si confort stau mai bine ca germanii. In segmentele in care produc masini.
Nu cred ca au copiii nevoie de super luxul din clasa S sau Maybach, deci e un segment neinteresant pentru mine si multi altii care au ales Volvo.
Nu am de gand sa dau 2-300000 euro pe o masina care nu mi se adreseaza.
Daca sunt alde Gigi beeeecali care isi iau si conduc Maybach, atunci e ok.
Volvo e premium, ca iti place tie sau nu.
dCi nu-l baga in seama. E analfabet saracul, nici nu stie sa scrie.
Nu realizez ce confort ai descoperit tu în cazul lui Volvo, căci eu am trecut în revistă tot ce-a apărut în cadrul SAB (inclusiv la standul mărcii suedeze). Şi dacă în habitaclul lui S90 (oribil…fără niciun gust artistic) mă simţeam dezamăgit, darămite celelalte modele din acelaşi “portofoliu” ce impresii crezi că-mi creau?
Cât despre siguranţa…idealizată a lui Volvo…bre, să nu ne îmbătăm cu apă rece. De fapt, ia să recapitulăm geneza celor mai importante inovaţii din domeniul în cauză:
● zonele de deformare controlată, conceptul de “safety cage” şi centurile pretensionate (Mercedes-Benz);
● elementele auxiliare de deformare controlată (Volkswagen);
● centura de siguranţă cu prindere în trei puncte (patentă americană);
● coloana de direcţie pliabilă (General Motors).
În final, deşi toate cele patru “executive” luate în considerare (MB Clasa E, Audi A6, BMW Seria 5 şi Volvo S90) au primit calificativ maxim la IIHS-SOT (“Good”), dacă priveşti, totuşi, cu atenţie, “scandinava” pare mai şifonată decât reprezentantele Triadei. Acest fapt nu prezintă relevanţă în planul siguranţei efective, dar un pic de orgoliu nu dăunează niciodată…
Vad ca esti perspicace. O sa incerc sa imi fac timp pentru tine.
Crezi oare ca un doctor, profesor, arhitect, cau orice licentiat ce are Ba Ma Vezi, nu poate conduce precum un cocalar?
Miram-as...