Conducerea BMW are o listă de obiective prin care compania să-și revină din punct de vedere financiar și să atingă din nou performanțele obținute înaintea izbucnirii pandemiei.
Concret, BMW vrea să-și majoreze marja de profit de la 8% la 10%, potrivit declarațiilor făcute de directorul său financiar. Nicolas Peter afirmă, însă, că producătorul german trebuie să recurgă și la anumite compromisuri.
Potrivit lui Peter, investițiile masive în dezvoltarea de mașini electrice trebuie să fie puse în balanță cu optimizarea portofoliului sau “simplificarea” gamei de modele. Întrucât electricele necesită eforturi mari de dezvoltare și producție și încă nu reprezintă o cotă importantă din vânzările totale, BMW vrea să găsească soluții privind reducerea costurilor, în special pe cele legate de pachetele de baterii.
Printre altele, BMW va renunța la unele motorizări și versiuni pentru anumite modele. Totodată, nemții vor elimina dotările pe care clienții nu le folosesc sau nu le doresc.
BMW Group a vândut anul trecut, la nivel mondial, un total de 192.646 de automobile BMW şi MINI electrificate (electrice şi plug-in hybrid) - o creştere cu 31,8% faţă de 2019.
BMW vrea să-și dubleze vânzările de mașini electrice în 2021, la nivel de grup. Nemții se bazează pe modele precum iX și i4, care vor intra în producție în cursul acestui an.
Via Reuters
“Simplificare”…ca să nu spună direct minimalism arhitectonic pe fondul unui ocean high-tech. Iată ce sugerează “compromisul forţat de împrejurări”. Din nefericire, S-Klasse deja a adoptat “etalonul Tesla”. Acesta este “începutul sfârşitului” pentru universul auto.
Cum sa simplifice gama de modele cand toti vor sa vanda milioane de masini...
Eu propun o strategie 'buna' pt. simplificarea gamei....
Se pune iX3 la vanzare... scoti x3 clasic din productie forever.....
Se pune iX la vanzare... scoti X5 clasic din productie again...forever
Se pune i4 la vanzare...scoti seria 4GC sin productie....si dupa 2-3-4 ani cand vanzarile la i4 cresc mult....chiar si seria 3 sa o pensionati..
Restul de modele ICE care se vor vinde pana prin 35'-40' sa aibe motoare 4 si 6 cilindri..
In asa fel vor construi mai putine masini(dar mult mai bine integrate in clasele lor) si isi vor putea atinge tintele de noxe pt. urmatori ani..
Mai putina logistica, mai putine fabrici de sustinut...mai putine batai de cap....
Sa faceti o petitie si sa le cereti motoarele alea diesel promise inca 20 de ani de BMW.
Eu zic ca daca le mai gasiti pe piata in 2025 sunteti norocosi.
Dar nu va faceti griji, mereu vor fi samsarii care vor aduce jafuri din Germania, cu multi km dati inapoi si le vor vinde la romanii cunoscatori.
https://youtu.be/53hlxbCWo9s
Folosind de la 6:00 - 22:00 consumă doar 60% din baterie.
Are încărcare de noapte, dar şi de zi (fast charger)
Bateria cântăreşte 700 kg şi autovehicolul în total 9,7 tone
Deci bateria este o nimica toată.
Viitorul este 100% electric.
https://youtu.be/6zgwiQ6BoLA
https://youtu.be/DJ5AUAMHoNE
"Look at that range prediction shrinking! 233 to 120... crazy. And that's the average, not the instant prediction"
ha ha ha ce amuzant esti!
tot TDI e mai bun. Si mai ieftin.