BMW detroneaza Toyota in topul celor mai valoaroase branduri auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Recall-ul masiv intreprins de Toyota in ultimele luni si politica negativa la care a fost supus constructorul japonez de catre publicatiile mass-media, a facut ca valoarea sa de brand sa scada dramatic, cu 27%, pana la 21.77 miliarde de dolari.
Informatiile, regasite intr-un studiu recent al companiei Millword Brown, arata ca sefia clasamentului celor mai valoroase branduri auto din lume s-a schimbat, Toyota fiind detronat de BMW. Constructorul bavarez nu a dus-o nici el bine, valoarea sa depreciindu-se cu noua procente pana la putin peste 21.8 miliarde de dolari. Compania de cercetare se asteapta insa ca japonezii sa isi revina pe parcursul acestui an si in 2011, dupa ce vor miza pe o campanie publicitarea de dimensiuni impresionante.
Topul intocmit de Millward Brown a consemnat insa si o serie de cresteri, trecute in dreptul Volkswagen, care si-a imbunatatit valoarea de brand cu 20%, pana la 7 miliarde de dolari, si Audi, care a urcat cu 2% pana la 3.6 miliarde de dolari.
Doua dintre cele mai prestigioase branduri europene, Mercedes si Porsche au avut de suferit de pe urma recesiunii, ambele companii din Stuttgart inregistrand o scadere a valorii de brand. Daca Mercedes a inregistrat doar 11 procente in minus, Porsche a trebuit sa se recunoasca invins cu o scadere de 31%, pana la 12 miliarde de dolari.
Brand |
Valoarea brandului in miliarde de dolari |
BMW | 21.82 $ |
Toyota | 21.77 $ |
Honda | 14.30 $ |
Mercedes | 13.74 $ |
Porsche | 12.02 $ |
Nissan | 8.61 $ |
Ford | 7.04 $ |
Volkswagen | 6.99 $ |
Audi | 3.62 $ |
Renault | 3.26 $ |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
, cele mai sportive etc. Bravo" prietene sa fim seriosi ....cele mai fiabile ??? ha ha ha eu te rog sa te mai documentezi uite de pe forum adunate :
1- "Sunt nefericitul posesor al unui seria 5 de la BMW.Probabil masina cu cele mai multe pronleme de pe piata la ora actuala!Am cumparat masina de la Automobile Bavaria la 0 km si am avut zeci de probleme (incepand de la tratamentul mizerabil din service-urile bmw pana la probleme cum ar fii turbosuflanta), unele chiar grave in decursul a 130.000 km parcursi in conditii cat se poate de normale."
2-Prima data turbosuflanta "a cazut" la 1.500 Km, dupa care a mai cazut la 50.000, acum la 130.000, mecanismul stergatoarelor s-a rupt de 2x, claxoanele s-au ars de 3x (pana am pus unele de 15 ron din targ care merg si acum perfect), tot computerul de bord s-a blocat de cel putin 7x de fiecaredata fiind inlocuit un anumit modul "radio", amortizor fatza scurs dupa vreo 6000 de km, caseta de directie schimbata dupa approx. 40.000 km, pompa de recirculare apa calda de la instalatia WBASTO, toate bucsele si articulatiile fata si spate + capete de bara schimbate de 2x cel putin, acum trancanind iar toata ca un aro, parasolarul de la pasager care ramanea aprins si a fost si asta inlocuit... etc. lista poate continua... si cu problemele mecanice si cu problemele de service.Masina a fost reparata in primii 3 ani la Automobile Bavaria dupa care la Filaret.
3-Sunt sigur ca persoana de care vorbesti nu a avut probleme cu pana si cea mai penibila faza !!! Fratilor era sa uit, poate nu ma credeti dar putem proba in actele de service! In al II lea an, cand am luat masina era sa imi cada pur si simplu motorul de sub capota din cauza ca s-a rupt un tampon, cei de la service s-au aratat foarte mirati cu vechea strofa " Vai dar sunteti primul caruia i se intampla" !
@ndralexandru, esti mai cu mot daca bmw e pe primu loc? forta bmw cica...cati ani ai?
si acum 50% din comentariile "fanilor" bmw vor face referire la audi sau mercedes
Audi a fost mereu marca celor care nu isi permit un BMW mai nou sau Mercedes.
Cum sa nu iti cumperi a4 1.9 tdi cand un 320d sau c220 cdi e mai scump.
Sunt posesor de BMW, ma pasioneaza marca aceasta, dar nu sunt un fanatic. Trebuie sa mentionez ca eu nu am avut probleme in ceea ce consta fiabilitatea.
Imi aduc aminte ca atunci cand imi cautam masina imi placeau foarte mult A3, A4 si C-Klass, dar m-am oprit la 320.
Ce scrie acel posesor de tratamentul mizerabil in service-uri intalnesti peste tot in tara.
Ce zici acum BMW sau Audi ? ;) :)))))))
Cam peste TOT e BMW>
BEST ENGINE < BEST SELLER< BEST INCOME.
BEST MADE. etc ..
Toate astea sunt pe strada BMW strasse si nu audi. :))))
V-ati ascuns ca Audi e nr 1, ca vinde mult, ca are un nume greu, ca a detronat BMW si MB!
De unde?
Ce zici acum BMW sau adio ? :))
Fani BMW, deschideti sampaniile si bucurati-va ca nu se stie pentru cat timp va fi asa. Nu uitati ca Toyota are foarte multe modele, de la preturi de aprox. 7000 de euro, pana la peste 100 000, adica are masini pentru toti. Toyota desi are probleme vinde bine, diferenta intre cele doua branduri nu e foarte mare (ma refer la bani). Haideti mai bine sa vorbim peste un an, doi. Daca BMW se va mentine pe primul loc, nu pot decat sa ii felicit. :)
PS: ai o lista cu toti cei care au zis "de naspa" despre BMW? Ca vad ca raspunzi unor persoane care nu au postat nici un comment aici
Best Regards.
Dati-mi voie sa va felicit pentru grija cu care ascundeti problemele masinilor japoneze. Ieri pretioasa voastra toiota a mai avut un recall. 50 000 de bucati de sequoia, fabricate din 2003 incoace. Probleme minore cum ar fi decelerarea inexplicabila.
Al catelea recall este asta pe care nu-l publicati? Eu le-am pierdut sirul ...
hai cocalari astept ninusurile si injuratuirle.... paduchilor.
De ce e atat de complicat sa credeti ca BMW chiar au masini care se vand? Motivul ? probabil sunt bune ,poate nu cele,dar cu siguranta printre cele mai bune.
Aceasta nu inseamna ca Audi nu construiesc masini bune,dar inca nu foarte..argumentatia este fix in poza de mai sus.
Cat despre fanii Renault ... mergeti linistiti in masinile voastre si nu mai duceti grija celor care sunt pe primul loc ca $.
Mai citeam la alte stiri cum ca "am eu un renault x cu care nu am avut nicio problema,iar vecinu`de la 3,cu bmw sau cel de la 4 cu audi le-a cazut nu stiu ce la masina" bla bla bla..Astea sunt frustrari exteriorizate prin refulari fara niciun argument solid sau baza corecta sau reala.Pur si simplu invidie ca "nu poti avea una ca a vecinului".Nu sunt platit sa fac reclama nimanui,si nu le plang de mila marilor constructori de masini,insa nu pot sa nu observ gravele lacune de gandire de care dau dovada unii.Cei mai multi sunt copii,care nu au nici macar varsta necesara obtinerii permisului de conducere,insa ceilalti se incadreaza in categoria de care am vorbit mai sus.
Pacat ca atunci cand nu poti avea un lucru spui ca este prost facut,sau ca numai asa numitii "cocalari" il vor sau mai stiu eu ce argumente cretine si idioate.
Asa ca se explica diferenta enorma de valoare dintre BMW si Renault, mai ales ca Renault nici nu se comercializeaza in SUA.
Valoarea BMW = 6*Valoarea AUDI => gura mica
puteam sa fac pariu ca asa se va intampla
@tzenu_bmw, crysty, bmw-m, replikate adica cocalarii sefi
asta ii nivelul vostru de inteligenta, de asta o sa dormiti mai bine la noapte ca bmw e pe primul loc? copii frustrati fara viitor, cu seria 3 din 92 maxim, care in fiecare noapte au polutii gandindu-se ca in urmatoarele 5 vieti vor avea si ei o masina peste 15 mii euro
tzenu: crezi ca daca ti-ai schimbat poza de la avatar noi am uitat de cocalaru blond cu freza futurista si ochelari armani din piata?
bmw-m: stai sa iti aduc aminte de cultura ta generala
"Dar mai repet odata Mercedes-Benz si BMW nu e cu nimic mai prejos decit audi." (zise bmw-m)
1. Nu esti in stare sa faci nici macar acordul subiectului cu predicatul
2. se scrie "inca o data"
3 constructia "mai repet inca o data" este un pleonasm
4. "decat" nu "decit"
Asta e valabil si la Bucuresti si la Chisinau si la Adunatii Copaceni.
Aaa, si vezi ca genitivul substantivului "spaga" este "spagii", nu "spagei".
replikate- am niste cauciucuri de pegas , ti le dau sa ti le pui pe bmw sa ai si de iarna, sau stai am uitat tu esti unu din aia care n-au bani de cauciucuri si folosesti eterna scuza penibila ca doar ii mai sportiv sa conduci cu gume de vara pe zapada
Eu ma stradui de fiecare data sa scriu pur romaneste dar imi cer scuze ca uneori mai scap si pun cate un î din i.
@BMW-M - cocalarule am crezut k decat la noi sunt asa elemente da vad k si peste Prut prostia se perpetueaza.
Daca nu erai tu cocalar si stiai ISTORIA ROMANILOR macar ca mine .
Stiai ca BASARABIA e PAMANT ROMANESC !!!.
Si indiferent de accent sau mici modificari cu Î din i , tot ROMANI suntem.
Cele bune de peste PRUT.
in loc de o lada din 80 vrei un bmw din 93, ok ... am inteles da mai trebuie sa stepti pana va lasa sa le introduceti in tara pe cele mai vechi de 7 ani.
bafta si numai bine.
@gica, ce id ai? stai sa ghicesc gica_italiano88?
@valentin. are dreptate, pentru multi bmw e60 a fost un esec din pct de vedere al fiabilitatii.La fel si 335i cu probleme la pompa de benzina.Cunosc probleme astea si sunt la nivel global nu doar povesti intre 2 vecini din Pantelimon.
Vreau doar sa spun ca aceste probleme erau frecvente pe modelele din primul an sau al doilea de fabricatie dupa care s-au remediat.Ca la orice masina, primul an de fabricatie si ultimul nu e cel mai bun.Unul din motivele problemelor tehnice este electronica foarte complicata si noua bagata in E60-uri.Multe brand-uri se lupta pentru titlu si toti fac compromisuri, teste mai putine, mai putin riguroase, solutii ieftine etc.
Dar daca stam sa cautam, pot intra pe orice forum, de la Trabant la Ferrari si gasim probleme peste probleme.E normal.
De majoritatea nici nu ma mir, cand ma gandesc ce combustibil avem, ce drumuri avem (vezi exemplul dat de valentin cu suportul motor rupt) si cum isi trateaza unii masinile.Nu odata am vazut uleiuri de 9 lei litru bagate peste vechiul ulei din Bmw sau mertz sau stiu eu ce.Pe principiul "dal dracu ca mere si asa, ce sa bag banii in ulei, tot aia e."
"asta ii nivelul vostru de inteligenta, de asta o sa dormiti mai bine la noapte ca bmw e pe primul loc? copii frustrati fara viitor, cu seria 3 din 92 maxim, care in fiecare noapte au polutii gandindu-se ca in urmatoarele 5 vieti vor avea si ei o masina peste 15 mii euro"
Frustrati pentru ca? fara viitor? ai cumva un numar sa trimit SMS sa-mi trimiti si mie viitorul; pe fax daca poti.
Seria 3? gresit, maxim 92, corect, 93 nu are cum sa fie ca nu se vand copiilor, doar cei peste 30 de ani pot detine un bmw peste 92
Asta cu polutiile e urata nenea, dar uite, multi nu avem nici erectie la masini de 15 mii de euro.Stii de ce? pentru ca ne multumim cu viata modesta, mediocra de copii prosti si frustrati cu polutii sau nu.
Acuma daca-mi permiti o intrebare.Care este motivul apatiei tale fata de un constructor? BMW sa zicem.
PS. Daca am facut greseli gramaticale, nu te obosi, nu ma intereseaza, cearta-te cu ministerul invatamantului care considera ca e suficient sa faci gramatica pana in clasa a 7-a.
Multumesc si vise placute, cu sau fara polutii....
Daca o sa iti dea si tie vreodata viza iti sugerez sa vizitezi muzeul bmw din munchen. Apoi sa vii sa ma inveti despre bmw. Eu iti repet pt ca vad ca nu bagi la cap. Eu nu ma mai cobor la nivelul tau pt ca nu ai intelectul necesar sa intelegi.
Apoi intelegeti ca este o mare diferenta intre vanzari cifra de afaceri profit, cota de piata e.t.c si BRAND. Nu stau sa aprofundez subiectul , pt asta faceti si voi o facultate ca nu v ar strica.
Zicea cineva mai sus ca lumea cumpara audi ca nu isi permite bmw. Da de curiozitate un search pe mobile si fa o comparatie. Tocmai asta e faza in romania mai ales, lumea nu are bani de audi, isi ia bemveu. Acum ca are cocalarul bmw doar nu vrei sa recunoasca ca ala cu audi e mai "shukar" deat el si de aici fanatismul. Altii si mai rupti in ... precum tovarasul bmw si reddog si multi altii balosesc dupa bmw pt au aia "shukari" de la ei de la bloc.
Stirea cu BMW in dtm nici nu nu au citit o...dar ei sunt fani...
@tzenu
O sa iti dau o veste proasta, sper sa nu faci atac de panica sau sa ti crape inima..Si bmw face dieseluri si peste 50% din bmwurle din RO sunt "tractoare" cum le zici tu.
O sa repet pana o sa intelegeti, BMW a FOST peste audi multi ani insa in ultimii 10 ani audi a ajuns la acelas nivel.
Ca sa nu mai zic de r8 cu care audiul a ras pur si simplu de bmw.
1. Toyota 31.330 -8% (locul 8 la general)
2. Mercedes 21.671 -7% (locul 12 la general)
3. BMW 21.671 -7% (locul 15 la general)
4. Honda 17.803 -7% (locul 18 la general)
5. Ford 7.005 -11% (locul 49 la general)
6. VW 6.484 -8% (locul 55 la general)
7. Audi 5.010 -7% (locul 65 la general)
8. Hyundai 4.604 -5% (locul 69 la general)
9. Porsche 4.234 -8% (locul 74 la general)
10. Ferrari 3.527 0% (locul 88 la general)
11. Lexus 3.158 -12% (locul 96 la general)
Sursa: www.interbrand.com
P.S.: Evident nu vreau sa minimizez faptul ca valoarea de brand a celor de la BMW este un foarte ridicata, deoarece aceasta este realitatea: brandul BMW este unul puternic, cunoscut si apreciat pe tot globul.
cool...............
Topul asta spune cat valoreaza brandul (sigla, ca sa fiu pe intelesul vostru), nu compania. Daca ne luam dupa companie, Toyota, VW si Ford sunt mult mai valoroase decat BMW, Mercedes si Porsche.
Ma mir totusi ca Ferrari nu este intre primele.
Topul poate sa va spuna cam cat de mult platesti sigla cand cumperi o masina.
Daca tot sunteti fani, macar numele sa stiti si voi ce inseamna si cum se scrie. Putin respect....
Pentru Castravete, din cate stiu tu ne-ai luat cu valoarea, eu doar ti-am facut jocul, sa "intelege" si dumneata.
Va salut dom' profesor, rolul tau e doar de a-i corecta pe altii si de a fi ironic, in rest nu prea ai tangente cu site-u asta.
Respect BMW
Nici nu citesc comentarile invidiosilor.
Best Motors in the World (BMW)
Nr 1.
sa clarificam, nu am nimic cu bmw, parerea mea a fost si este in primele 3 marci din lume, stiu sa respect tot ce inseamna bmw si pe fanii acestei marci, aia adevarati...cu cea mai mare sinceritate pot sa afirm ca bmw la capitolul motorizari, stabilitate in curbe, tinuta de drum e pe primul loc
la fel de mult imi place bmw cat si audi, mercedes sau bentley, o masina o cumperi ca sa o folosesti in viata de zi cu zi, nu ca sa ai orgasm cand o privesti in garaj
ma deranjeaza insa ca intru pe un site auto de specialitate, sa citesc o stire despre audi, bmw sau alta masina si apar fanaticii ca ciupercile dupa ploaie in opinia carora doar bmw construiesc masini iar restul cazane....numai VAG consuma ulei celelalte masini ruleaza pe coca cola, numai VAG fac tractoare restul masinilor torc ca pisicutele, numai VAG are design plictisitor, numai VAG are masini ale caror marci sunt identice...in schimb la bmw ii raiul pe pamant, nu le pica turbina niciodata, nu se rupe cureaua nici de mergi pana pe marte, nu trebuie sa schimbi uleiul si nici nu o sa faci pana in veci
cu ce e mai prejos un om care lucreaza cate 10 ore pe branci, si isi permite si el sa isi cumpere un renault sau o skoda fata de unul ce conduce un m5 cu bani de la taticul? el nu merita respectul vostru (nu ii cazul tau) ca nu are benveu si ca nu prinde suta sub 7 secunde?
stima
@replikate
nu imi dau numele pt ca nu sunt obligat, asa cum nici tu si nici 90% din vizitatorii site-ului nu fac acest lucru.
iar cont nu imi fac pentru ca spre deosebire de tine nu sunt obsedat si nu stau toata ziua cu ochii in monitor sa vad cand apare o stire de bmw...am alte prioritati in viata printre care 2 facultati, care crede-ma imi ocupa cam tot timpul
Multumesc pentru rapsuns, stima si bafta la facultati.
Care lada din 80. Ultima lada am avut in 1997 .
De atunci tata a cumparat in 1997 primul BMW 318i E30
A urmat apoi un Mercedes-Benz W124 E200 in anul 2003.
Dupa Mercedes-Benz E200 am avut un ROVER 820Si in 2004.
In 2005 am avut un BMW 318i E36.
In 2007 am avut un BMW 318i E46
Si la moment am un Peugeot 206 al meu .
Si nu strig in GURA mare ca Peugeot e nr 1.
Pentru ca am avut posibilitatea sa musc din toate si am inteles cine e BMW si cine e concurenta ,.
Te rog fii OM si nu rade de Basarabeni , ca peste Prut in RO nu e GERMANY ., nu e mare diferenta dintre BASARABIA si ROMANIA.
Am fost in Ro de peste 30 de ORI.
Si la odihna am fost si pe la Toplita am trecut si toate gaurile din ROMANia le stiu.
bafta si tie
=))
ptr k o tii sus si tare cu bmw-u, in rest nu am nimic cu basaraenii k sunt oameni k noi toti, numai k la voi saracia e mare rau.
Inafara de marcile super lux , (Maybach ,Rolls Roys, etc.)sau Super Sport (Ferrari,Porsche , Bugatti)
BMW e cel mai bun , la pret/raport/calitate.
Cu un om daca capul e prost nu ai ce vorbi.
Dar la o masina creerul masinii e MOTORUL.
Poti sa fii frumos si imbracat cum vrei daca esti prost la cap nu esti zero.
Dar BMW are un cap(motor) destul de destept e cel mai bun motorist din lume.
Sa nu incepem sa ne mai luam si de alte capitole : (DSC, xDrive) etc.
dar sunt multi alti care nu sunt de aceiasi parere cu tine.
pe mine ma deranjeaza k tu contrazici pe orice zice ceva legat de orice alta marca, fiecare cu gusturile lui.
si secundele alea in care bmw-u e mai rapid pe circuit decat concurenta nu conteaza ptr foarta multa lume.
eu daca vreau un S-classe imi iau in defavoarea seriei 7 de la bmw si invers.
cel care isi ia un BMW seria 7 il intereseaza de DSC sau Xdrive, astea sunt ultimile lucruri de care ar intreba. el vrea masina ptr k asta ii place in defavoarea celorlate. asa se intampla si cu Mercedes , Audi si restul marcilor.
De exemplu un motor de BMW mult mai repede iarna ajunge la 90 de grade ca un Motor de Audi sau Mercedes-Benz.
Eu stau cu BMW-ul 5 minute iarna la -10 grade afara si motorul meu are in jur de 70 de grade.
Dar la Mercedes-Benz abia daca are 50 de grade Mercedes-Benz pentru a se porni de pe loc are nevoie de cel putin 15 minute sa incalzeasca cat de putin motorul pana la 60-70 de grade.
Pe cand BMW-ul cu sistemele lui sofisticate la motor il face cald in 5 minute la -10 grade iarna.
Plus la asta , BMW-urile sunt mai eficiente , consuma mai putin , un factor e ca nu stai mult sa pierzi benzina pana o incalzesti , dar asta nu e unicul factor ce il face pe BMW mai econom.
Suspensia la BMW e de zile mari , e facuta sa taie curbele cu viteze serioase stiu ce inseamna asta.
Directia e exacta tine masina pe sosea ca pe sinele de tren.
Calitatea producerii e foarte inalta se simte mana BAVAREZA .
de la concurenta as alege cate o masina doua de la Audi as lua R8 si de la Mercedes-Benz S-class.
In rest X5 , X6 , X5M,X6M, M3, M5(F10) , Z4 , vechiul M5E60 sunt opere de arta ,.
Unele din ele au scris istoria unele o scriu acum.
Dar M5 cu V10 with VALVETRONIC naturaly aspirated are 2 International Engine of The year a fost o masina exceptionala.
Motoarele de 3.0 litri Diesel de la BMW sunt senzationale au circa 306 Hp si 600Nm si un consum mixt de 7-8 litri asta inseamna ceva .
Si sa fim seriosi ca interioarele deja sunt pe gusturi nu pe cai putere.
Nu cred ca A8 e mai luxos ca seria 7 deoarece ambele au materiale bune , ca de exemplu Nappa , lemn etc .
In Rest masina de condus e facuta de BMW.
asa k toate au plusuri si minusuri si fiecare posesor de masina isi alege autoturismul in fuctie de aceste plusuri si minusuri.
numai bine.
Anyway, tot Toyota ramane lider la vanzari si la fiabilitate si la toate.
Si este o parere sustinuta de cifre, nimic subiectiv.
A doua chestie: ma gandesc ce s-ar mai zice daca in cativa ani Dacia ar ajunge in acel top 10
Toate cele bune