Noul Seria 2 Gran Coupe, cel mai nou membru al familiei de modele compacte din gama BMW, a fost lansat pe piață pentru a "introduce emoție în segmentul compact", au declarat oficialii mărcii bavareze într-o întâlnire virtuală cu jurnaliștii din România pe care BMW a organizat-o marți.
Conform acestora, apariția lui Seria 2 Gran Coupe - al patrulea reprezentant BMW al familiei de "coupe-uri-sedan cu patru uși" - vine pe fondul succesului înregistrat de anterioarele trei modele asemănătoare lansate de germani: mai mult de 400.000 de unități vândute la nivel mondial pentru Seria 6 Gran Coupe (2012-2018), Seria 4 Gran Coupe (2014-2019) și actualul Seria 8 Gran Coupe.
"Publicul-țintă al acestei mașini este format în special din bărbați de 30-40 de ani și din cupluri tinere aflate la început de drum, familii cu maximum un copil. Seria 2 Gran Coupe se adresează celor pentru care un sedan sau un hatchback nu este îndeajuns de atrăgător și au un mod de viață extrovertit", a spus Armin Hultzsch, directorul de proiect al modelului german.
Despre BMW Seria 2 Gran Coupe
BMW Seria 2 Gran Coupe ocupă un loc interesant în gama BMW, fiind - în lipsa unui eventual Seria 1 Sedan - cel mai compact model cu alură de berlină cu patru uși al mărcii germane.
Poziționat ca dimensiuni și caracteristici între fratele de platformă Seria 1 și noua generație Seria 3, Seria 2 Gran Coupe este disponibil în versiuni cu roți motrice față sau cu tracțiune integrală și oferă atât motoare turbo cu 3 cilindri (benzină pe 218i și diesel pe 216d), cât și motoare cu patru cilindri de doi litri (diesel 220d și benzină pe versiunea de performanță M235i xDrive).Din vara acestui an, modelul german va primi o versiune diesel nouă ca opțiune de bază - 218d Gran Coupe (4 cilindri, 150 CP, 350 Nm) - și o variantă cu tracțiune integrală a diesel-ului de top deja existent - 220d xDrive Gran Coupe (integrală, 4 cilindri, 190 CP, 400 Nm).
Prețurile acestui model pleacă de la puțin sub 30.000 de euro în România (29.750 de euro pentru versiunea 218i Gran Coupe, 140 CP, 220 Nm), cea mai performantă variantă urcând la peste 52.000 de euro în echiparea de bază (M235i xDrive Gran Coupe, 306 CP, 450 Nm).
În secțiunea Mașini Noi puteți analiza mai multe informații și date tehnice ale lui BMW Seria 2 Gran Coupe, dar și o comparație cu principalii rivali de pe piață, Audi A3 Sedan și Mercedes-Benz CLA.
Este posibil sa se vanda totusi, nu arata la fel de bine ca A3 sedan sau CLA, dar impresiile la teste sunt ca se conduce bine, poate sa atraga clienti care nu sunt fani Bmw, dar care vor sa incerce altceva, cu tractiune fata sau integrala, la un pret pe masura, normal :).
ps. vazui pe km77 testu elanului cu CLA si cit de frumusel e mergedesu si jos de se taraie la 5 cm de asfalt tot o lua pe aratura la 70 pe ora cam ca sandero stepwey.
dar cu sandero macar urci niste trotoare.
kia asta pardon beamweul 2 gc e banal spre uritel cu roti cam mici si cocosat neinspirat dar se tine mai departe de jaloane.
Plus ca cu 4x4 si 306 cai ii pui arcuri mai lungi si poti sa te lauzi la preteni ca ai X4 sau chiar X6 M daca au baut mai mult.
cam ca herr ltzsch bmw cind declara glumele alea nesarate.
Nimic nu le-a iesit la design, nici fata nici spatele. Pentru mine insa, cel mai deranjant este profilul, unde portiera spate este disproportionata fata de cea fata.
is obligat sa-mi autocenzurez adevaru' gol-golut, asta ca sa evit inecarea
de catre AM a comment-ului intr-o gamela de biocide
Totusi, profilul imi place, farurile sunt un pic atipce BMW. Nu stiu ce se intampla cu ei, dar se pare ca au abandonat total semnatura "Angle Eyes" care mi s-a parut intotdeauna de efect.Acum parca au dat-o pe Golf/VW. Ca si la Mercedes, nu-mi place ca ofera tractiune pe fata. Tractiune spate sau integrala sunt mult mai potrivite cu filozofiile lor. Probabil e doar o alta modalitate de departajare de modelele de clasa mare.
N-am condus niciodata, dar am citit lucruri foarte bune de seria 2, sau M2? Eu cred ca isi va gasi clienti destui sa justifice productia, chiar daca pe hartie nu pare un BMW pentru puristi.