Respectând tradiția celorlalte modele dezvoltate până în prezent de divizia de performanță M, cei de la BMW au dezvăluit astăzi și pachetul Competition pentru M3 și M4.
Disponibil din această primăvară, kitul le va oferi clienților jante de 20 de inch cu un design unic și un sistem de evacuare M cu țevi de culoare neagră. Tot la nivel estetic, pachetul Competition include detalii de culoare neagră Individual Shadow la nivelul grilei frontale, a oglinzilor și a conturului suprafeței vitrate.
Interiorul primește scaune sport M, extrem de ușoare, și centuri de siguranță speciale, personalizate și ele cu litera diviziei de performanță.
Cele mai importante noutăți apar sub capotă, acolo unde motorul TwinPower Turbo de 3.0 litri a fost modificat să livreze 450 de cai putere, adică cu 19 cai în plus față de versiunea de serie. Mulțumită noilor resurse, și M3 și M4 pot accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 4 secunde atunci când sunt echipate cu transmisia cu dublu ambreiaj creată de BMW M.
În cazul variantei decapotabile M4 Convertible, sprintul până la 100 de km/h se face în 4.3 secunde. Asta înseamnă că pachetul Competition îmbunătățește sprintul 0-100 km/h al oricărui membru din gama M3 și M4 cu 0.1 secunde.
Pe lângă aportul de cai putere, Competition Package presupune și o suspensie adaptivă M cu amortizoare noi, un diferențial Active M, un sistem Dynamic Stability Control ceva mai permisiv și moduri de rulare (comfort, sport și sport+) reconfigurate.
via BMW
Plexus lc500 467CP scoate doar 4.5 sec.
Intra acum mascariciul de serviciu sa ne explice cum e cu kg etc.
Sunt sigur ca plexus va costa si mai mult.
Porma ne intrebam de ce nu se vinde iar de ce BMW este pe primul loc in segmentul premium.
http://www.carscoops.com/2016/01/lexus-lc-500-receives-two-eyeson-design.html
https://lexusenthusiast.com/2016/01/13/lexus-lc-500-wins-award-for-best-production-car-at-detroit-auto-show/
Sau la viitorul LC F care va avea un aspirat V8 de 600 CP ?
https://lexusenthusiast.com/2016/01/14/what-will-the-lexus-lc-f-look-like/
PS: LC si nici LC F nu-s concurenti directi cu M4 ( cu atat mai putin M3 ) . Ele sunt Gran Turismo. Mai precis ele concureaza cu Maserati GT Sport si Aston Martin DB9.
Ca performante ? LC500 bate motorul de 4.7 V8 AT6 460CP de pe Maserati .
Argumentezi ca de obicei , pe langa.
Pentru segmentul care l-ai spus sunt performante f slabe. O sa vedem in comparative.
Lexus RC-F de 477 CP vs. BMW M4 431 CP.
Este adevarat ca Lexus are 300 Kg in plus, dar cele doua masini sunt din aceiasi clasa si se bat pentru aceiasi clienti.
Nu vreau sa iau in calcul designul, care pana la urma este subiectiv (mie sincer imi plac ambele, si imi plac si RS5 + C63 AMG). Dar strict ca performante, Lexus este mai slab.
Cat despre cei 19 CP in plus - poate ca Mercedes C63 AMG S cu cei 510CP i-a determinat sa faca asta. Iar jantele de 20 inch nu mi se par in ton cu "Competition". Ar fi trebuit unele de maxim 19. (jante mari => anvelope cu talon mic => presiune mai mare in anvelope => suprafata de contact mai mica => aderenta mai slaba pe circuit).
Pe ce anume te bazezi cand spui ca LC500 are performante slabe ? Pe segmentul pe care ''l-am spus eu'' ? Multumesc ! Am aflat tot ceea ce aveam nevoie de la tine. Anume : Nu ai nici o legatura cu domeniul automobilistic. Oficialii Lexus au decist in ce ''liga'' va concura LC-ul, iar ''matale'' ca un adevarat pasionat cu ''performante'' ideale in domeniul auto ai fi trebuit sa cunosti pe ce fel de segment activeaza acest model.
Cat despre ''performante slabe'' . Nu ai adus un argument, care sa-ti sustina teoria conform caruia ''este cel mai slab'' . Eu am adus, si voi mai aduce din nou, poate mai rumegi niste idei.
Maserati GranTurismo Sport 4.7 V8 AT6 460CP > 0-100 > 4,8 sec / Viteza maxima CONSTRUCTIVA 298 km/h
Lexus LC500 V8 5.0 467 CP > 0-100 >4,5 sec / Vit. max CONSTRUCTIVA 316km/h
Aston Martin DB9 Coupe 5.9 i V12 48V 450CP > 0-100 > 5,1sec /Vit. Max. CONSTRUCTIVA 300km/h
Asadar de unde pana unde este cea mai ''slaba din segment'' ? Ia zii maestre ? Si asta poate un LC normal. Curand asa cum am aratat va aparea LC F varianta de performanta, care va eclipsa orice GT . Daca mai pun si un TRD atunci, concurenta directa nu mai are sanse. Probabil si prima cutie cu 10 trepte din LUME care schimba precum una cu dublu-ambreiaj este secretul in performantele lui LC.
Dram, eu doar te-am intrebat la care Lexus te referi ;)
Porma spui:
Pe ce anume te bazezi cand zici ca LC500 are...
Faci pe prostul? Vad ca stii la care lexus m-am referit.
Esti prea previzibil..parca ai 10 ani.
In rest eu zic ca @noname ti-a raspuns iar eu nu-mi pierd timpul sa vorbesc cu un baietas care incearca de fiecare data sa aiba dreptate debitand aberatii.
Nu stiu cn face pe prostul. Dar din cate reiese din comentariul tau de mai sus, e clar. Nu aveam de unde sa stiu la care Lexus te-ai referit, dar tu tocmai mi-ai confirmat ....... citez : ''Pentru segmentul care l-ai spus sunt performante f slabe'' .
Userul @noname, a raspuns ca deobicei pe langa subiect. Asta in cazul in care aici discutia incepuse cu LC , nici decum cu RC F . Trecand peste aberatia zilnica, @noname a clarificat un lucru CORECT ( lucru ptcare are o apreciere din partea mea ). RC F este mai greu cu 300Kg. Asadar Bembeu nu a inovat in absolut nimic. Doar au facut o masina mai usoara si mai prost ergonomica ( dat fiind acest handicap ). Calculeaza raportul CP/Kg al celor doua masini RC F vs M4 si ai sa intelegi.
PS : Ca deobicei, Redactia Automarket doarme, si nu i-a masurile generale pt curatirea site-ului. Drept dovada scursura Zarnestiului e din nou prezenta.
Madalescu, prostule, greutate scazuta inseamna eficienta. Daca nu crezi asta, ia sa te vad cum dai jos 150 de kg din Nubira ta, mentinand rigiditatea structurala, toate echipamentele masinii si sistemele de siguranta (ma rog, nu ai prea multe).
Dar asa esti tu... cand era invers povestea, adica un Lexus sau Toyota erau mai usoare decat concurenta, urlai pe aici "uite ba, astia folosesc componente usoare, nu ca nemtii aia prosti".
Internare, de asta ai nevoie. Undeva in subsol 3.
Nubira si bare de torsiune? Baba si mitraliera!
Dar tot simpatica ramai, bata-te norocul sa te bata! Acum, ca afara ninge, tu te uiti pe geam. Dar daca vine si viscolul,poate ca ai tai sponsori , vor deschide usa ca sa intri in camera!
Nu am pretentia ca tu sa ai prea multe cunostiinte. Lasa-mi adresa ta de email si am sa-ti dovedesc despre ce e vorba. Si nu numai.... Am si poze cu masina testata pe dinamometru. Salutarile mele voinicule !
In decurs de 4 minute, am luat 4 minusuri, iar tu 4 plusuri. Nu-i nimic ciudat aici!
Aici , poate vei intelege, de ce admir japonezii. Este ceva concret si unicat. Sunt multe lucruri pe care le apreciez la japonezi.Tu nu poti sa-i intelegi, indifferent ce ai zice.Nu stiu daca ai pus mana pe o katana autentica.Este ceva deosebit.Numai istorie. Sunt sigur ca nu ai nici un prieten japonez, sau Asiatic. Sunt oameni cu coloana vertebrala. Sunt asiatici, sunt mandri de cultura lor, dar respecta cultura mea. Si eu respect cultura lor. Ar trebui sa inveti ce inseamna sa stii o arta martiala japoneza. Ceva foarte curios. Am intalnit "centuri negre" care au masini europene.
Tu esti ca un tigru sau leu. Esti extraordinar de fioros si salbatic, dar vei sfarsi intr-o arena de circ. Ei sunt ca lupii. Cati lupi ai vazut intr-o arena de circ? Poate vei reusi , si vei gasi linistea de care ai nevoie.
Hai @mowgli , nu mai spui nimic ? ooooo tu, ''a-tot-cunoscatorule-auto'' ?? Pt mai multe detalii, imi poti lasa adresa ta de email ;)