Constructorul bavarez a dat undă verde producției noului BMW Seria 5 la uzina de la Dingolfing. Noul model a fost prezentat oficial în luna mai, iar de atunci au fost dezvăluite și prețurile berlinei din clasa executive. Astfel, pe piața din România, noul BMW Seria 5 propune un preț de pornire de 58.964 de euro.
Pentru început, noul model va fi disponibil cu 4 motorizări diferite. Cea mai accesibilă versiune, 520i, primește un motor pe benzină de 2.0 litri cu tehnologie mild-hybrid și 208 cai putere. Pentru circa 2000 de euro în plus, BMW oferă și versiunea diesel 520d, tot cu sistem mild-hybrid și care dezvoltă 197 de cai putere. Acest motor poate fi cuplat și la sistemul de tracțiune integrală xDrive.
În premieră pentru Seria 5, noua generație primește și versiuni electrice. Astfel, versiunea i5 eDrive 40 oferă un motor electric capabil să ofere până la 340 de cai putere, în timp ce versiunea de top, i5 M60 xDrive, primește două motoare electrice, capabile să livreze până la 601 cai putere.
Așa cum spuneam, noul BMW Seria 5 este produs la uzina de la Dingolfing din Germania.
În acest an, uzina împlinește 50 de ani de activitate, aici fiind asamblate 12 milioane de mașini în ultima jumătate de secol. Dintre acestea, 8 milioane de exemplare au fost ale Seriei 5. La această uzină mai sunt produse, în prezent, modelele electrice iX și i7.via BMW
@22:52, lasa jucaria din clip, eu ma refer la astea reale de pe strazi, toti cu Tesla merg cu 90 pe autostrada sa nu ramana fara baterie, se lauda cu sute de cai, dar nu ii pot folosi niciodata ca dispare curentul imediat, penibil.
Momentan am acces la un Soltera si-l folosesc in concediu in Finlanda. Îl curat personal ca așa-i in Finlanda si am ocazia sa văd cum sunt asamblate… șamd.
Da accelerează, dar in rest nimic, chiar nimic, plus ca arată ca naiba exterior si interior (pararea mea). De calitatea materialelor nu se poate spune nimic, dezastru total si costa 60 K.
In Finlanda subvențiile sunt ZERO pentru electrice, ei nefiind așa de bogați ca România.
Mașina are aproape 7.000 de km.
Un “plin” pentru 300 km (dacă nu depășești 100 km/h), costa cam 5 euro acasă (cost compensat ai de panouri solare)… deci este un plus.
PS aici am ajuns cu dieselul si rulota.
Plăcut impresionat pana acum de Finlanda, dar prețurile sunt exagerate cam peste tot.
Si sa nu uit… este cel mai rece an din ultimii 10… sunt 20 de grade la amiaza.
Da știu este nasol in Grecia ai nu numai… ca așa-i cu planeta si natura. Face ce vrea!!! Asta pentru idioții care cred ca Electricele vor convinge Soarele sa o lase mai moale ca noi cam transpiram…
cum ai mers cu caravana dizal de pe inSula delfinilor pana in finlanda? ca acolo sa treci pe electrica..
si eu cunosc pe cineva din norvegia, se duce des la plaja vara asta. apropo cica 38 de grade in atlantic pe langa florida, delfinii tai cum mai suporta? ii faci ciorba?
Evident ca nu, esti doar un ipocrit spalat pe creier care poluezi la fel de mult ca orice om, dar ti-a zis tie Greta ca incalzirea globala e de la masini, iar tu ca o oaie beata crezi asta.
Peste Atlantic se zboară de mulți ani, cam așa am ajuns in România de unde am luat caravana trasa de diesel… 2 zile pe drum si feribot din Tallinn, și în 2 ore țac pac in Helsinki.
Pe unde stau in restul anul apa are 31 de grade in fiecare vara si delfinii se simt excelent, chiar au pui.
La fel si țestoasele care si-au revenit complet (ca si număr), pentru ca este interzisă vânătoarea lor (de către carnivori nesimțiți si ignoranți ca tine) de 15 ani.
Alte frustrări de ratat mai ai?