BMW confirma versiunea de performanta Seria 1 M
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a confirmat oficial intentia sa de a mari familia modelelor M. Dupa ce a facut loc SUV-ului X5 si SAC-ului X6, divizia de performanta a bavarezilor ia in calcul si dezvoltarea unui mezin al familiei, un model sportiv entry-level. Dupa cum probabil ati ghicit, acesta va avea la baza viitoarea generatie a modelului Seria 1 si va avea rolul de a atrage de partea sa clienti mai tineri pentru divizia M.
Surse din interiorul BMW au declarat: "In prezent clientii graviteaza in jurul modelelor mai mari si mai scumpe cum sunt X5 si X6, insa in prezent suntem in cautarea unor modalitati de a atrage noi fani. Cea mai buna modalitate de a face acest lucru este, fara indoiala, dezvoltarea unui model entry-level."
Se pare ca varianta unui Seria 1 de performanta a fost preferata in defavoarea unui supercar, capabil sa se bata de la egal la egal cu Audi R8, Mercedes SLS si Porsche 911 Turbo. "un asemenea proiect s-ar potrivi foarte bine cu imaginea brandului si ar fi o bucurie pentru ingineri. Momentan insa, prioritatea este crearea unui model abordabil ca pret, pozitionat sub M3"
Decizia de a da nastere unui viitor M1 a fost luata dupa ce scaunul de sef al diviziei M a fost preluat de Kay Segler, fost director de brand in cadrul Mini. Sub indrumarea lui Segler, constructorul britanic a dat nastere unor modele sportive cum sunt Cooper S si Cooper S JCW, ceea ce inseamna ca noul sef a favorizat oarecum decizia de dezvoltare a unei versiuni M pentru Seria 1.
Viitorul Seria 1 M va avea la baza, cel mai probabil, versiunea 135i, ceea ce inseamna ca sub capota vom regasi o varianta supraalimentata a motorului cu sase cilindri in linie, de 3.0 litri. Puterea totala ar urma sa ajunga undeva la 330 de cai, suficienta pentru a-i permite modelului bavarez sa se bata cu un posibil Audi RS3.
Momentan nu exista informatii despre numele versiunii de performanta, insa voci neoficiale afirma ca BMW ar putea readuce la viata titulatura M1.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
///M rulezzzz
yee baby, yeee
Modelul de sine statator M1 a fost odata, demult, pana in 1981 si a fost un model fara mostenitori.. In anul 2010 sistemul de denumiri nu face altceva decat sa se continue firesc respectand o traditie mai tarziu inceputa cu M3.