Presa internațională a relatat în ultima perioadă că BMW intenționează să renunțe la producția supercarului i8 în prima parte a acestui an.
Informațiile au fost confirmate în cele din urmă de constructorul german, care a anunțat că producția de la uzina din localitatea germană Leipzig va înceta la jumătatea lunii aprilie.
"La 6 ani de la lansarea pe piață, BMW i8 își încheie ciclul de viață. BMW i8 a avut ani de zile o cotă de piață de peste 50% în segmentul sportivelor electrificate. BMW i8 va fi capabil să-și păstreze această poziție de lider până la jumătatea lunii aprilie 2020", menționează germanii într-un comunicat de presă.
BMW i8 s-a lansat pe piața în 2014, iar în toamna anului trecut a ajuns la pragul de 20.000 de unități produse.
Cu acea ocazie, BMW a prezentat ediția specială Ultimate Sophisto, despre care a menționat la vremea respectivă că va fi produsă în numai 200 de unități și că va marca finalul producției pentru modelul plug-in hybrid, fără însă să menționeze explicit când vor fi produse ultimele unități.
Cel puțin pentru moment, constructorul nu a anunțat un succesor sau un înlocuitor pentru BMW i8.
Via BMW
Oricum ramanem cu R8 si AMG GT care oricum sunt peste acest BMW la toate capitolele....(chiar daca nu sunt competitori directi..toate 3 joaca rolul de halo-car)
Pacat...i8 a fost o masina extrem de interesanta si merita o generatie noua cu performante mai ridicate...dar asta e...
Traiasca modelele noi cu FWD si 3 cilindri....sa lasam Mercedes sa faca masini calumea.....
Lasa vrajeala, de la aparitia i8 ai criticat acest model " rusine, penibil, performante de 2 lei ", acum vrei succesor.
Bmw i8 este un hibrid cu performante super sport, nu de supercar, care s-a vandut in peste 20.000 exemplare, care la nivelul de pret de pret de 150.000, nu stiu daca a fost un alt hibrid care sa fi avut succes la fel de mare.
I8 merita un loc in muzeul Bmw, alaturi de M1, Z8 si 507.
Da recunosc ca am criticat I8 cand a iesit binenteles....
I8 va avea exact soarta DeLorean....o masina super anvangardista cu performante care nu se ridica la standardele care cuveneau.....
Zici tu masina sport?? poi se cam bate cu 911(asa au declarat ei)
Un Porsche 911 la 100k euro rupe in 2 acest I8 care costa 140-150K euro...
Nu visa sa devina I8 in 25 de ani masina de 1 milion la licitatii....nu se va intampla veci....
M1 in ziua de azi se vinde cu 400k-600k euro....dar e rara tare.....
Z8...5800bucati.....in ziua de azi cam la 300k euro....
507.....doar datorita lui Elvis se vinde cam la 1 milion in zilele noastre si ala trebe sa fie showroom condition...
Sa iti dau un exemplu de masini care au rupt gura targului in ultimi 15 ani....
Mercedes SLR...in ziua de azi......700k euro...
Mercedes SLS...in ziua de azi....400-500k euro.....culmea competitia se pare ca stie sa construiasca si masini frumoase si performante si de colectie....
In alta ordine de idei: poi nu spuneati ca asta-i viitorul? :) Daca scoteau un alt model, era OK. Dar asa... Pai ce sa-nteleaga tineretul progresist si hiperventilat electric?