BMW conduce după şapte luni clasamentul vânzărilor în segmentul premium

de Sebastian Toma
Vineri, 08.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW, Audi şi Mercedes-Benz au continuat bătălia vânzărilor şi în 2014. Cele trei mărci au prezentat rezultatele de vânzări pentru luna iulie şi pentru primele şapte luni ale anului, iar lupta a fost câştigată din nou de BMW.

Esential 3.111.043 automobile BMW, Audi şi Mercedes-Benz au fost vândute la nivel global în primele şapte luni ale anului, un record istoric.
Constructorii premium din Germania au prezentat rezultatele de vânzări pentru primele şapte luni ale anului curent, iar lupta dintre Audi, BMW şi Mercedes-Benz este la fel de strânsă ca în anii trecuţi. Fie că vorbim despre Mercedes-Benz, BMW sau Audi, fiecare marcă a anunţat că a obţinut cel mai bun rezultat pentru primele şase luni ale anului din întreaga sa istorie, cu toate că formularea din comunicatele de presă a fost diferită de la o marcă la alta. Atât Audi, cât şi BMW se mândresc cu vânzarea a peste un milion de unităţi în primele şapte luni ale anului, o premieră în istoria ambelor mărci. Între timp, Mercedes-Benz a rămas în continuare pe a treia poziţie, în ciuda faptului că a obţinut cel mai bun rezultat de vânzări al lunii iulie la nivel istoric şi nu a reuşit să treacă de un milion de unităţi vândute în decursul perioadei ianuarie – iulie 2014.

MERCEDES-BENZ: GAMA DE COMPACTE A ASIGURAT SUCCESUL

Noile modele compacte şi familia noastră de SUV-uri au fost responsabile de creşterea vânzărilor în această perioadă şi ne bucurăm pentru acest rezultat.

Ola Källenius
Membru al comisiei de vânzări şi marketing Mercedes-Benz
Marca din Stuttgart a vândut un total de 130.003 vehicule în iulie 2014, marcând o creştere de 11.3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Vânzările Mercedes-Benz în primele şapte luni ale anului au totalizat 913.523 unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de 12.6% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. În ciuda faptului că ocupă doar a treia poziţie la nivel global în clasamentul vânzărilor în segmentul premium, Mercedes-Benz este cel mai bine vândută marcă premium din Germania şi din Europa. Pe Bătrânul Continent, succesul Mercedes-Benz este asigurat de familia de modele compacte, cu toate că alte modele din gamă au înregistrat şi ele creşteri semnificative ale vânzărilor, nava amiral a mărcii reuşind 8.548 de unităţi vândute doar în luna iulie.

AUDI: PESTE UN MILION DE UNITĂŢI LIVRATE

Suntem într-o poziţie foarte bună în acest an şi ne-am aplicat strategia de creştere exact aşa cum aşteptam.

Suntem pe cale să obţinem peste 1.6 milioane de unităţi vândute în 2014.

Luca de Meo
Membru al comisiei de management şi vânzări la Audi AG
Audi a avut suficiente motive de sărbătoare la anunţarea rezultatelor pentru primele şapte luni ale anului, constructorul din Ingolstadt reuşind să vândă mai multe maşini în China în decursul acestei perioadă faţă de cât au reuşit să tranzacţioneze în întregul an 2011, ca să nu mai vorbim de faptul că a reuşit să depăşească pragul de un milion de unităţi livrate în şapte luni. Vânzările Audi în luna iulie au crescut cu 9.7%, totalizând 144.000 de unităţi. La nivel global, Audi a reuşit să vândă 1.013.350 unităţi în primele şapte luni ale anului, o creştere de 11.1% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. Modelele Audi care au înregistrat creşteri ale vânzărilor mai accentuate decât fraţii lor de gamă în această perioadă sunt A6 şi A3. Compacta din Ingolstadt a avut cea mai puternică rată de creştere, de 52% în primele şapte luni, totalizând 25.450 unităţi.

Rivalitatea dintre Audi, BMW şi Mercedes-Benz în clasamentul premium se manifestă în anual, toate cele trei mărci ajungând pe podium, dar in poziţii diferite. În ultimii nouă ani consecutivi, BMW a fost cea mai bine vândută marcă premium din lume, iar Audi şi Mercedes-Benz vor să-i ia locul.

BMW: REZULTATELE DIN ANUL TRECUT ADUC O CREŞTERE PROCENTUALĂ MICĂ ÎN 2014

Suntem încântaţi de rezultatele excelente de vânzări ale primei jumătăţi a anului şi în luna iulie. Ne bazăm pe noile produse, cum ar fi X4, pentru continuarea rezultatelor pozitive.

Ian Robertson
Membru al comisiei de conducere BMW AG şi şeful departamentului de vânzări şi marketing BMW

Cel mai bun rezultat de vânzări în segmentul premium îi revine din nou mărcii BMW, care a reuşit să domine acest clasament şi în anii trecuţi.

BMW a avut o creştere a vânzărilor de 7.6% în luna iulie, ceea ce înseamnă 139.399 unităţi, pe când vânzările în primele şapte luni au avut o rată de creştere similară, de 10.0 procente, totalizând 1.025.747 unităţi. Datorită acestor rezultate, BMW este cel mai bine vândută marcă premium din lume în primele şapte luni ale anului. Constructorul din Munchen se bucură de cel mai bun rezultat din istoria sa pentru această perioadă şi se aşteaptă doar la mai bine, din moment ce urmează să deruleze o strategie care implică mai multe lansări de modele noi şi intrarea pe noi segmente, menite să îi asigure consolidarea poziţiei de lider al segmentului premium şi creşterea vânzărilor şi în anii următori.

Vânzări
iulie 2014 
+/- Vânzări
ian-iulie 2014 
+/-
BMW 139.399 +8.4% 1.025.747 +10.0%
AUDI 144.000 +9.7% 1.013.350 +11.1%
MERCEDES-BENZ 130.003 +11.3% 913.523 +12.6%

Via AutomotiveNews (înreg.) | Audi | BMW | Mercedes-Benz

Comentarii (10)

  • daca mi-as permite si eu macar una din ele ... dar pana si un a-classe e pe la 25k
    33 0
  • La Lexus nu i se vede nici macar praful de pe toba de esapament:)))!
    21 6
  • Daca locuiai in Germania aveai sanse mult mai mari ...... De aprox. 5 ani trio-ul Audi, BMW, Mercedes ( ordine alfabetica ) este depasit la vanzari in Germania doar de marca VW, ceea ce spune multe despre puterea de cumparare a germanilor . In continuare cele mai vandute marci in Germania in luna Iulie 2014 :
    Volkswagen 61.293
    Mercedes 25.193
    Audi 24.445
    BMW 20.411
    Opel 19.614
    Ford 19.147
    Skoda 14.915
    Renault 8.416
    SEAT 8.383
    Hyundai 8.201
    Fiat 6.072
    Toyota 5.435
    Kia 4.882
    Citroën 4.814
    Peugeot 4.772
    Dacia 4.583
    Nissan 4.557
    Mazda 4.027
    MINI 3.158
    Volvo 2.877
    Porsche 2.564
    Suzuki 2.137
    Mitsubishi 2.061
    Honda 1.656
    Smart 1.654
    Land Rover 1.224
    Jeep 917
    Subaru 379
    Jaguar 343
    Alfa Romeo 257
    Lancia 167
    Infiniti 166
    Chevrolet 133
    Maserati 112
    Lexus 105
    SsangYong 101
    Ferrari 78
    Lada 73
    Alpina 62
    IVECO 52
    Bentley 41
    Chrysler 31
    Lotus 27
    Tesla 26
    Aston Martin 21
    Lamborghini 14
    Morgan 9
    Rolls Royce 8
    Cadillac 5
    Otros 630
    17 2
  • Si daca BMW e o masina de cocalari, am sa cant si eu un fragment dintr-o manea "cine e primu loc, cine, cine?" si o cant ca un Boss de Boss care sunt. Ce-i drept, noroc cu noi caci fara noi, manelistii cocalari Romani, BMW s-ar afla dupa Lada la vanzari.
    7 5
  • pai alte masini nu exista, vw, skoda, seat, sunt low cost, si alte premium gen lexus nu exista.
    oricum cele 3 marci fac masini, si sunt masini adevarate
    4 1
  • Ipn Lexus este cu totul altceva, este o marca mai exclusivista decat masinile astea care nu sunt altceva decat niste masini comune.
    2 15
  • Lexus vinde aproape 500 000 unitati anual, ti se pare un numar exclusivist? Este o marca ce incearca sa se bata cu nemtii, cel putin asta a fost scopul declarat la infiintare, face masini bune, dar este departe de a pune probleme, deci nu este altceva, asta vor doar unii sa creada.
    12 1
  • Se pare ca toate marcile cauta exclusivismul, mai ales cele care nu vand, dar imi pare rau @bbb, Lexus a fost intrecut de mult de Alfa si Lancia la exclusivism !
    5 3
  • sdfsdf
    lumea inca apreciaza DOAR grupurile care fac masinile de lux(BMW) nu mercedes(cu camioane si dube ) sau audi cu skoda si man
    0 3
  • Mercedes-ul nu mai este de mult ce a fost. Rugineste mai repede ca Opel-ul. Audi e doar o masina de "fite" (in capul propietarului) cu piese de masina low-budget (skoda). Ca-ti iei Skoda...ca-ti iei Audi...siglele difera!!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru