MERCEDES-BENZ: GAMA DE COMPACTE A ASIGURAT SUCCESUL
Marca din Stuttgart a vândut un total de 130.003 vehicule în iulie 2014, marcând o creştere de 11.3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Vânzările Mercedes-Benz în primele şapte luni ale anului au totalizat 913.523 unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de 12.6% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. În ciuda faptului că ocupă doar a treia poziţie la nivel global în clasamentul vânzărilor în segmentul premium, Mercedes-Benz este cel mai bine vândută marcă premium din Germania şi din Europa. Pe Bătrânul Continent, succesul Mercedes-Benz este asigurat de familia de modele compacte, cu toate că alte modele din gamă au înregistrat şi ele creşteri semnificative ale vânzărilor, nava amiral a mărcii reuşind 8.548 de unităţi vândute doar în luna iulie.AUDI: PESTE UN MILION DE UNITĂŢI LIVRATE
Audi a avut suficiente motive de sărbătoare la anunţarea rezultatelor pentru primele şapte luni ale anului, constructorul din Ingolstadt reuşind să vândă mai multe maşini în China în decursul acestei perioadă faţă de cât au reuşit să tranzacţioneze în întregul an 2011, ca să nu mai vorbim de faptul că a reuşit să depăşească pragul de un milion de unităţi livrate în şapte luni. Vânzările Audi în luna iulie au crescut cu 9.7%, totalizând 144.000 de unităţi. La nivel global, Audi a reuşit să vândă 1.013.350 unităţi în primele şapte luni ale anului, o creştere de 11.1% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. Modelele Audi care au înregistrat creşteri ale vânzărilor mai accentuate decât fraţii lor de gamă în această perioadă sunt A6 şi A3. Compacta din Ingolstadt a avut cea mai puternică rată de creştere, de 52% în primele şapte luni, totalizând 25.450 unităţi.
BMW: REZULTATELE DIN ANUL TRECUT ADUC O CREŞTERE PROCENTUALĂ MICĂ ÎN 2014
Cel mai bun rezultat de vânzări în segmentul premium îi revine din nou mărcii BMW, care a reuşit să domine acest clasament şi în anii trecuţi.
BMW a avut o creştere a vânzărilor de 7.6% în luna iulie, ceea ce înseamnă 139.399 unităţi, pe când vânzările în primele şapte luni au avut o rată de creştere similară, de 10.0 procente, totalizând 1.025.747 unităţi. Datorită acestor rezultate, BMW este cel mai bine vândută marcă premium din lume în primele şapte luni ale anului. Constructorul din Munchen se bucură de cel mai bun rezultat din istoria sa pentru această perioadă şi se aşteaptă doar la mai bine, din moment ce urmează să deruleze o strategie care implică mai multe lansări de modele noi şi intrarea pe noi segmente, menite să îi asigure consolidarea poziţiei de lider al segmentului premium şi creşterea vânzărilor şi în anii următori.
Vânzări iulie 2014 |
+/- |
Vânzări ian-iulie 2014 |
+/- | |
BMW | 139.399 | +8.4% | 1.025.747 | +10.0% |
AUDI | 144.000 | +9.7% | 1.013.350 | +11.1% |
MERCEDES-BENZ | 130.003 | +11.3% | 913.523 | +12.6% |
Via AutomotiveNews (înreg.) | Audi | BMW | Mercedes-Benz
Volkswagen 61.293
Mercedes 25.193
Audi 24.445
BMW 20.411
Opel 19.614
Ford 19.147
Skoda 14.915
Renault 8.416
SEAT 8.383
Hyundai 8.201
Fiat 6.072
Toyota 5.435
Kia 4.882
Citroën 4.814
Peugeot 4.772
Dacia 4.583
Nissan 4.557
Mazda 4.027
MINI 3.158
Volvo 2.877
Porsche 2.564
Suzuki 2.137
Mitsubishi 2.061
Honda 1.656
Smart 1.654
Land Rover 1.224
Jeep 917
Subaru 379
Jaguar 343
Alfa Romeo 257
Lancia 167
Infiniti 166
Chevrolet 133
Maserati 112
Lexus 105
SsangYong 101
Ferrari 78
Lada 73
Alpina 62
IVECO 52
Bentley 41
Chrysler 31
Lotus 27
Tesla 26
Aston Martin 21
Lamborghini 14
Morgan 9
Rolls Royce 8
Cadillac 5
Otros 630
oricum cele 3 marci fac masini, si sunt masini adevarate