BMW: "Avem o maşină care poate să facă depăşiri singură"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii BMW au prezentat detalii despre noul lor sistem ConnectedDrive Connect. Acesta permite localizarea precisă a unui automobil în timp real şi analizarea situaţiei din jur pentru a obţine un sistem superior de cruise control adaptiv. Acest sistem este destinat autostrăzilor şi este capabil să depăşească un vehicul mai lent dacă senzorii automobilului îi spun că banda de depăşire este liberă şi că manevra are sens. Manevra de depăşire este efectuată în mod automat la o viteză de până la 130 km/h, iar vehiculul va vira în mod automat pe banda de depăşire, nu înainte de a semnaliza şi de a se asigura temeinic, după care va efectua depăşirea, va semnaliza reintrarea pe banda de mers şi se va replia în coloană.
În caz că vă temeţi de avansul tehnologiei, ConnectedDrive Connect este la câţiva ani distanţă de producţia de serie. Chiar şi la momentul debutului, sunt şanse ca sistemul să fie oferit, în primii ani, doar pe modelele din partea superioară a gamei BMW.
Aşadar, suntem la aproape un deceniu distanţă de introducerea unui sistem de cruise control cu depăşire automată bazat pe o tehnologie BMW. Nemţii spun că au parcurs deja 5.000 de kilometri de teste în compania acestui sistem, ce promite să facă drumurile pe autostradă şi mai relaxante. Practic, şoferul va prelua un rol de observator/navigator, care trebuie doar să introducă o viteză de rulare, sa aleagă destinaţia şi să intervină doar în momentul în care vrea să părăsească autostrada.Cei de la Volvo lucrează şi ei la un sistem automat de control al vehiculului, acesta urmând să fie utilizat în cadrul unei coloane de vehicule condusă de un şofer profesionist. Sistemul celor de la Volvo adună şi el kilometri şi ore de test, dar este şi el la câţiva ani distanţă de producţia de serie. În prezent, clienţii celor două mărci trebuie să se "mulţumească" cu cruise-control adaptiv cu radar şi LIDAR, sistem de citire a semnelor de circulaţie, sistem de monitorizare a unghiului mort, sistem de asistenţă la păstrarea benzii de mers şi altele.
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Asa ca fac si ei ce pot.
Ar trebui si AUDI sa ia exemplu.