Esential
450 | de cai putere ar urma sa aiba viitorul BMW M3. |
BMW se pregateste sa lanseze in 2012 noua generatie a modelului Seria 3, cunoscuta in interiorul companiei dupa indicativul F30. Rivalul lui Audi A4 va fi dezvoltat pe o platforma complet noua, cu o arhitectura MSB, ceea ce inseamna ca va impartasi o serie de compoenente cu viitorul Seria 1.
Modelul german va debuta initial, cel mai probabil in martie 2012, in varianta de caroserie sedan cu patru usi, urmand ca mai apoi sa adopte alte patru derivatii noi. Mai exact, in septembrie 2012 publicul va face cunostinta cu varianta break, in septembrie 2013 cu cea coupe si in martie 2014 cu cea decapotabila.
La toate acestea se va adauga un derivat complet nou pentru modelul german. Este vorba despre un Seria 3 GT, in stilul fratelui mai mare Seris 5 Gran Turismo, programat sa-si faca aparitia in cadrul salonului Auto de la Geneva din 2013. Spre deosebire de fratele sau mai mare, Seria 3 GT va parasi aspectul practic si va renunta la deschiderea dubla a portbagajului.
In ceea ce priveste noua generatie a versiunii de performanta M3, oficialii privesc cu destula reticenta succesul derivatului sedan.
Ne putem astepta asadar la scoaterea optiunii cu patru usi din gama modelului sportiv.De asemenea, urmarind tendinta generala de reducere a capacitatii cilindrice a motoarelor, BMW ar putea renunta la actualul V8 in favoarea unei versiuni ultra potente a unitatii sale pe benzina cu sase cilindri in linie, de 3.0 litri, ce ar putea fi capabila sa dezvolte pana la 450 de cai putere
via | egmcartech
BMW e cel mai bun producator PREMIUM din LUME.
Referitor la 3 GT e un adevarat RAHAT .
CINE CUMPARA asa ceva FRATILOR ????
Cine cumpara 5GT ?????
SEDANURILE sunt CELE MAI PRACTICE.
Raportul /putere/pret/calitate.
Dar e o problema referitor la 5GT sau viitoarea 3GT.
Fac multe lucruri neinspirate , asa am zis cand au introdus actualul M3 Sedan zic cine are nevoie de 3 SEDAN daca este M5 ????
Sau daca se opteaza pentru o masina pentru tineri M3 E92 coupe e masina perfecta.
Si acum ii aud ca vor sa scoata M3 SEDAN dupa ce au dat cu capul in gard sau trezit ca nu se vinde M3 LIMOUSINE.
M3 TOATA VIATA a avut succes COUPE.
si M5 SEDAN si nu e nevoie de modificari.
SI daca se ataca pe segmente noi nu e nevoie de 3GT sau 5GT (care sunt sigur ca peste 5ani le vor scoate din productie) , e nevoie de un RIVAL pentru R8 .
PACAT, sa fii cel mai bun MOTORIST din lume si cea mai sportiva MARCA PREMIUM si sa nu ai rival pentru AUDI R8.
Din cate studiez eu in economie daca nu exista cerere oferta scade.
La fel si cu modelele 3GT si 5GT nu e nevoie de asa masini pe piata .
Este Seria 5 F10 o masina luxoasa si destul de confortabila cui ii trebuie 5GT , unde se pozitioneaza masina asta , care sunt potentialii clienti ce destinatie are daca luam un pretz destul de piperat.
Mai bine imi iau Seria 7 sau S-class la banii de pe 5GT .