BMW ar putea produce motoare cu trei cilindri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce BMW a anuntat ca este pregatita sa dezvolte modele cu tractiune fata, seful marcii din Munchen a facut inca o declaratie socanta. Se pare ca producatorul cunoscut pentru motoarele cu sase cilindri in linie pe care le produce ar putea dezvolta si propulsoare cu trei cilindri. Noile motoare cu trei cilindri sunt destinate atat modelelor BMW, cat si modelelor MINI. Aceste motoare ar urma sa echipeze circa 1.5 milioane de unitati pe an.
Noua familie de motoare BMW va fi creata avand in vedere sistemul de tractiune fata creat pentru modelul de clasa mica al producatorului german. Totodata, aceste propulsoare vor putea fi utilizate si pe platformele cu tractiune spate. Platforma cu tractiune fata de la BMW este creata sa suporte atat motoare cu trei cilindri, cat si unitati cu patru sau chiar cu sase cilindri. Implementarea noilor motorizari va duce la cresterea vanzarilor BMW la un nivel nemaintalnit pana acum.
Surse din cadrul companiei BMW au sugerat ca noua platforma cu tractiune fata a constructorului german ar putea crea 20 de modele diferite. autonomiei.
Norbert Reithofer, seful marcii BMW a confirmat faptul ca noua platforma va fi utilizata la viitorul Mini Cooper, care va debuta in 2014 si la doua modele BMW care vro fi lansate ulterior. Vestea buna pentru pasionatii de performanta este ca noile motoare vor beneficia de tehnologia injectiei directe si vor fi supraalimentate. Exista posibilitatea dezvoltarii unor sisteme de propulsie hibride si chiar si un modele electric cu un motor cu ardere interna pentru extindereaVia | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
pana la urma bmw inseamna uzina bavareza de motoare......
orice motor vor dezvolta fie ca e diesel fie ca are 2-3 cilindri sau cilindree de 1L sau chiar mai mic tot motoare de nota 10 vor fi........
voi ma faceti sa rad. tot faceti presupuneri ca BMW va face un motor cu trei cilindri. Dar aceasta nu e o presupunere, e o realitate. ia cititi voi dragilor declaratia lui Klaus Draeger, seful dezvoltarii de la BMW, care a declarat negru pe alb intr-o revista auto romaneasca ca acest motor este deja in dezvoltare.
ati descoperit si voi oul! mai fiti si voi pro nu numai zvoneri ca otv!
Faptul ca BMW produce cel mai bun motor din lume de ceva timp in coace nu mai surprinde pe nimeni.
Nu sunt surpins de 3 CILINDRI pentru ca alde Hittler din München stiu ce fac , BMW a fost creat de Hittler si Quandt pentru a fi numarul 1 in lume ...
Führer e Führer , au obiectiv de a cuceri totul sau nimic.
BMW GRUP are 46 de premii internationale dintre acestea 46 premii 2 sunt ale lui PSA , asa ca nustiu cine e tata BMW sau PEUGEOT .
In 1989 la Seria 520i era motorul in LINIE de 6 cilindri si 150HP nici HONDA nu avea asa motor puternic pe o masina de serie , Honda abia in 1994 a pus la XEDOS motor de 2 litri cu 4 cilindri si 32 de VALVE si 150Hp peste 5 ani mai tarziu.
Asa ca PSA mai are de mancat mamaliga pana la TOYOTA sau HONDA , dar sa zici ca BMW nu are sansa fara PSA e o porcarie.
BMW produce cel mai bun motor din lume de multi ani in urma ,.
Pe cand Peugeot visa la masini.
BMW colaboreaza cu PSA pentru a reduce costurile de producere la motoarele mici , nu ca BMW nu iar ajung capul sa produca niste motoare.
tu stii cine e BMW ???
insasi numele spune tot.
BAYER MOTOR WERKE .
Stiti ce mi se pare mie interesant? Acum 10 ani BMW sustinea ca niciodata nu vor fabrica o masina cu tractiune fata, motor supraalimentat sau cu hardtop. Se pare ca succesul pe care il are VAG cu motoarele de mic litraj supraalimentate i-a facut pe multi sa se reorineteze. Cu siguranta vor urma si altii care vor proceda la fel. E o chestiune de timp. :)
Da, BMW a fabricat motoare supraalimentate in anii '70, dar ia zi, sti de ce a renuntat la ele? Din cate stiu, nici 10 ani nu a fabricat astfel de motoare. ;)
Gandeste-te ca motoarele aspirate, tractiunea spate si soft top-ul sunt niste lucruri prin care un BMW serios se regasea. Renuntarea la ele inseamna un compromis destul de mare si nu cred ca se face neaparat din cauza crize. E drept ca si la BMW sunt mai putini bani, insa nu cred ca asta e motivul. Ci adaptarea la cerintele pietei, adica se urmareste un profit mai mare:)
1. Daca te referi la cazul prezentat de Automarket zilele astea discutam despre o "afacere" de 50mil $, adica aprox 200-300 masini. Daca proiectia acestei spete iti creaza senzatia ca Mercedes vinde peste 1 mil. de unitati anual prin mita inseamna ca ai o capacitate redusa de a aprecia evenimentele in ansamblu.
2. Cat despre evolutia Audi in gr. VW ce pot sa-ti zic, citestele intai istoria si pe urma vorbeste. Insa inainte de toate trebuie sa intelegi conceptul de "grup auto". O sa vezi ca altfel nu se poate si ca pe viitor BMW va face si el parte dintr-unul.
P.S.: Inca astept proba pt declaratia "Audi/Mercedes da mita la clienti (pers. fizice)", nu de alta dar vreau sa imi iau si eu un C class pt care sa fiu mituit cu un S.
P.S.: Am vazut acum ca tzenu_bmw era cel cu produsele independete de cerinta pietei, dar din pacate pt tine puteti fi usor confundati.
Si asa cum a spus si C-G-C, daca masina ar fi buna, nu m-ar interesa ce tehnica are in ea sau de cine e facuta.
Badea a facut-o fara a fi fanatic si a luat o masina de la aia cu renume prost (in momentul asta).
Eu va rog sa va linistiti ca nu mai prindeti pensia.
Si atentie la MCV-urile alea ca nu aleg intre BMW, Mercedes, Audi, etc ;)
de serie"
Eu o sa te rog frumos sa fii putin mai informat si sa nu induci lumea in eroare cu informatii false.
In 1989, Honda Accord avea deja un motor de 2.0 si 150cp, si asta fara sistemul VTEC.
Tot in 1989, Honda CRX avea un motor de 1.6 160 cp cu sistem VTEC, deci cu mult peste ce oferea BMW. Pana si banalul Civic avea optiunea acestui motor atunci.
Si tot in 1989, Honda introducea la data de 3 februarie modelul Honda NSX, cu motor V6 de 3 litri si 280cp, o adevarata revelatie la acea vreme. De fapt, nici macar acum BMW nu ofera un motor de 3 litri normal aspirat la 280 cp si nici nu l-a oferit vreodata, maximumul oprindu-se la 271cp.
E doar o paranteza de informare, nu o jignire sau o ridicare in slavi a Honda.
Cat despre motoarele in 3 cilindrii, le urez mult succes celor de la BMW. Oricum de traditie s-a ales praful cand au trecut (iar) pe turbo. Spun iar pt ca prin anii '70 au mai avut parte de motoare turbo.