BMW, Audi, Mercedes şi restul lumii. Cât au vândut mărcile premium în 2014 la nivel mondial?
Reithofer explică avansul de vânzări al celor de la Audi prin prezenţa în segmente în care marca BMW nu are niciun model, cum este cel al subcompactelor premium, unde marca din Ingolstadt are o prezenţă puternică prin modelul A1 şi nu este contestată nici de cei de la Daimler.
Marca MINI are în ofertă modele care să-i ţină piept lui A1, dar rezultatele de vânzări ale acestora nu vor fi luate în considerare când se va trage linie la final de an şi vor fi comparate rezultatele pentru fiecare marcă în parte la nivel global. În primele două luni ale anului curent, cei de la Audi au reuşit să vândă mai multe vehicule decât BMW, iar rivalii de la Mercedes-Benz au avut cea mai rapidă rată de creştere dintre tripleta premium din Germania în aceeaşi perioadă.Analiştii de la IHS Automotive estimează că BMW îşi va păstra, totuşi, coroana de lider de vânzări al segmentului premium la nivel global şi în 2015. Previziunile anunţă 1.82 milioane de unităţi pentru BMW, 1.7 milioane pentru Audi şi 1.6 milioane pentru Mercedes-Benz, dar anul curent abia a trecut de primul sfert şi pot apărea surprize chiar şi în segmentele stabile cum este cel al automobilelor premium. Norbert Reithofer, şeful BMW Group, declară că prima poziţie a clasamentului global al vânzărilor în segmentul premium nu este totul, cum nici volumele sau menţinerea nivelului de creştere de la an la an nu sunt cele mai importante aspecte ale acestui business.
Cu toate acestea, Reithofer a declarat că doreşte ca BMW să-şi păstreze poziţia de lider de vânzări al segmentului premium pentru cât mai multă vreme.Record absolut pentru Grupul BMW în 2014: peste două milioane de mașini vândute
Via AutomotiveNews (înreg.) | Reuters
Nu contest performantele sau calitatile lor dar domnii acestia uita un lucru esential.....DRAGI CEO VI SE PARE NORMAL DE CAND "A INCEPUT" CRIZA AN DE AN SA VA CREASCA VANZARILE ???? VOUA VA CRESC VANZARILE IAR LA MARCILE (unele) DE VOLUM SCAD........o chestie anormala...........
Avem nevoie de clasa de mijloc si de masini de volum (mi se va reprosa ca sunt un frustrat - e la moda termenul)......nu de beizadele (cazul Romaniei) care arunca cu bani nemunciti in stanga si dreapta de parca dau graunte de porumb la gaini.......Vrem beizadele destepte, care sa vina cu plus valoare, care sa duca mai departe o idee buna de afacere, care sa faca angajari, care sa produca........
Uhh azi am comentat pe site cat pentru 2-3 luni ......
Chiar daca sunt de acord ca au in portofoliu modele carora eu, cel putin, eu nu le gasesc rival pt dinamica si pt sentimentul pe care il atunci cand conduci un BMW, sunt profund dezamagit de atitudinea BMW Romania in privinta unor probleme care in mod clar (confirmat, neoficial insa, si de mecanicii BMW) au fost defecte de fabricatie, pe care BMW a refuzat sa si le asume, ajungand astfel sa inlocuiec motorul unei masini de 45000 km (a 5-a masina cumparata de la BMW), ei ascunzandu-se in spatele unor texte copiate dintr-un catalog de marketing.
Rusine BMW Romania! Prin incompetenta oamenilor angajati, lipsa unui departament tehnic capabil sa ofere macar o explicatie fundamentata tehnic, faceti de ras un brand si indepartati clientii care intradevar isi doresc BMW. Sunt incapabili sa jestioneze o relatie cu un client dupa momentul in care au vandut si s-au vazut romaneste cu sacii in caruta.
Poti sa le scrii celor din Germania, sa te adresezi celor de la OPC daca crezi ca e cazul, daca stam cu mainile in buzunar, n-o sa se schimbe nimic.
BMW a facut 2 uriase greseli care ii bantuie si o sa-i bantuie si de acum inainte. Ma refer la problema pompelor de benzina de pe 335i-uri si la problema motoarelor N47, carora li se rupe lantul, aceste motoare avand clar o greseala de proiectare, avand lantul de distributie montat in partea din spate a motorului.
In nici una din situatiile astea, BMW nu a luat o pozitie ferma, in favoarea clientului. In loc sa faca un recall masiv, la primele semne, au continuat sa arunce pisica peste gard. Pacat, caci in general au masini destul de fiabile, dar problemele astea i-au afectat mult.
Vad ca mai sunt si unii care sunt cu picioarele pe pamant.