În urmă cu doar câteva zile, BMW a prezentat M5 și M5 Competition facelift (foto). Cele două versiuni ale sedanului de performanță au primit atât modificări la nivel exterior, cât și o serie de îmbunătățiri pentru interior.
În ceea ce privește motorizarea, ambele variante sunt echipate cu unitatea V8 de 4.4 litri care oferă 600 CP în cazul lui M5 facelift, respectiv 625 CP pentru M5 Competition facelift.
Conform unor surse apropiate companiei, actualul sedan de performanță va fi disponibil și într-o versiune CS (Club Sport). Primele rapoarte menționează un plafon din plastic ranforsat cu fibră de carbon, mici modificări la nivel aerodinamic și câteva accesorii de caroserie din fibră de carbon. Și pentru interior, nemții ar urma să pregătească o gamă generoasă de elemente fabricate din fibră de carbon.
În cazul în care proiectul va primi undă verde din partea conducerii BMW, viitorul M5 CS ar urma să fie echipat cu același motor V8 de 4.4 litri.
Puterea livrată de unitatea pe benzină va ajunge la circa 650 de cai, în timp ce cuplul motor se va apropia de 800 Nm (750 Nm în cazul versiunilor M5 și M5 Competition facelift).La fel ca în cazul celorlalte versiuni CS, nemții vor pregăti și modificări la nivelul suspensiilor, dar și un sistem de frânare mai performant.
Via | BMW Blog
Un exemplar de fost posesor de masina germana cu multi CAI:
https://www.digi24.ro/amphtml/stiri/actualitate/evenimente/video-accident-grav-pe-a2-un-mort-si-2-raniti-dupa-ce-masina-s-a-izbit-violent-de-separatoarele-de-sens-traficul-este-restrictionat-1326639
Si cazul prezentat mai sus este asemanator si de acum exemplar: cai multi minte putina, accident si morti.
Dar de data asta s-a dus si el ... calare pe calutii aia magici la care viseaza orice ciumpalac prost...
Hai mă, că și Paul Walker a murit într-un Porsche... :)
Number of passenger cars sold in Sweden 2019:
Volvo - 65282
BMW - 20901
Audi - 19922
Merc - 19700
In Olanda, multe portiuni de autostrada s-a limitat viteza la 100 km/h si exista notiunea de average speed control, asa ca acolo asemenea cacaturi de masini sportive sunt complet inutile, iar asigurarile si taxele pe poluare sunt atat de mari ca trebuie sa fii prostul prostilor sa cumperi asa ceva. Si uite exemplu:
Pentru un M5 sedan benzinar se plateste BPM "doar" 49971 Euro, aici vorbim doar de taxa de poluare, nu pretul masinii, care ajunge la 164961euro. Deci daca iti permiti sa fii prostul prostilor, dai vreo 50000euro si nu ai unde folosi masina aia. Sansele sa ramai fara permis sunt iarasi mari ca la peste 50km/h gata si cu politia suedeza sau olandeza nu merge cu spaga:))
Deci exemplele tale sunt inutile pentru ca in tarile alea BMW e praf.
Nordicii si olandezii stau bine la electrice, ca sunt scutiti de taxe.
PS Olandezii merg in weekend in Germania sa se dea pe Autobahn.
Spre deosebire de germani la care BMW e pe ultimele :))
Prostii aia din suedia sunt imigrantii care le strica Tara. In suedia din 10 milioane locuitori vreo jumatate sunt imigranti....asta e vorba romaneasca: padure fara uscaturi nu exista.
Dar spre deosebire de Romania, prin Suedia si Olanda numarul mortilor e mult mai mic, pentru ca pe acolo si numarul de BMW-uri e mai mic.
Daca nu s-ar vinde tigai germane numarul mortilor ar tinde catre 0.
Asta doar din accidente, nu mai vorbim de poluarea masluita din software practicata de maretele firme germane care are ca efect distrugerea plamanilor ce nu poate fi evaluata si cuantificata pe loc.
Apropos, un cacat de M5 CS cam ce emisii are??? Stiu ca retardului ce cumpara nu ii pass de restul, dar din curiozitate.
Acum chiar nu inteleg de ce sa dai in judecata o companie care produce masini sport.
Mi se pare normal sa mori cand alegi asa ceva in afara circuitului.
Si mai normal mi se pare sa MORI SINGUR, nu sa distrugi pe altii cum a facut asta si multi altii. Adica nu sunt altii vinovati ca tu ai bani si nu-ti permiti sa te dai pe un circuit, ci folosesti drumuri publice pentru masina ta de fite...
Dar asta e altceva, nu toti judeca si pe asta se si bazeaza marcile germane... Rezultatele se vad anual.
Suna interesant...pentru cine nu stie: BMW brilliance s-a fondat in 2003, Volvo a trecut la Geely in 2010.
Pe lista BMW produse in China:
BMW Brilliance currently produces the following vehicles:[10]
BMW 1 Series (F52) (1.5 litre and 2.0 litre)
BMW 2 Series Active Tourer (F45) (1.5 litre and 2.0 litre)
BMW 3 Series (F30/35) (1.6 litre 2.0 litre and 3.0 litre)
BMW 5 Series (G38) (2.0 litre 3.0 litre and Hybrid version)
BMW X1 (F49) (1.5 litre 2.0 litre and Hybrid version)
BMW X3 (G08) (2.0 litre)
La astea se adauga viitorul IX3 produs exvlusiv in China si vandut si in Europa.
Pentru cei ce au vise umede cu marcile germane, la fel procedeaza si VW, Audi, Mercedes, toate au fabrici si in China si produc masini si acolo.
Deci sa zici ca Volvo e chinezarie, e o alta dovada de retard mintal si limitat, dar in Romania sunt multi.
Pai cine e proprietar la Volvo si cine e la bmw?
Aud?
De asta e chinezarie.
Si ce-mi tot bagi bmw in fata! Nu am si nici nu sunt fan bmw.
Asta nu inseamna ca o sa-mi iau vreodata o chinezarie patetica precum Volvo.
Oau m-am speriat. Din spusele tale am crezut ca Volvo a vandut in Germania mai mult ca triada. Imposibil asa ceva.
Aaaa, cea mai apreciat brand? Ca premium nu e.
Pai si in Romania cea mai apreciata marca e Dacia. Uite cate se vand. Multe. Bla bla bla. Nu va mai umlati in pene. Volvo tot o chinezarie este de cand I-au cumparat chinezii si tot cele mai mari problem de fiabilitate au. Nu mai cititi toate fake newsurile.
PS
limbajul trivial pe care il afisezi denota lipsa imaginatiei si a argumentelor evident valabile.
Volvo este detinut de Geely (China) si Land Rover/Jaguar de Tata (India).
O fi sigura Volvo, dar prefer ceva care sa reuseasca sa ajunga de la punctul A la punctul B fara emotii.
Prostiile pe care le debiteaza unii pe aici, sunt chiar de prost gust, ca sa nu zic ca sunt aberatii in forma pura.
Da, BMW nu are cea mai buna imagine, dar daca esti pasionat de condus, este una din cele mai bune alegeri. Nu degeaba pe Nurburgring 60% din masini sunt BMW si Porsche.
Daca esti prost, mori si in Dacie si in BMW, dar si daca esti pieton.
Ce vina are un brand cu faptul ca unii posesori nu au prea multi neuroni? Sau cu faptul ca se apuca sa mearga tare dar au niste opinci vechi de doi bani pe masini de performanta?
La partea de emisii, poate ar trebui sa va mai informati putin. BMW sta mai bine decat Volvo la capitolul asta.
Ca gogosi primim de la TV:))
Ia fii atent putintel:
https://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars-lose-out-in-reliability-survey.html
https://europe.jdpower.com/press-releases/2019-uk-vehicle-dependability-study
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2018-germany-vehicle-dependability-study-vds
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
Nota 4, stai jos si pune mana pe carte ca ramai repetent si tu :))
Mai sunt cativa pe aici care cred ca daca patronul e chinez, masina e chinezarie:))
Asta din lipsa de cunostinte de management:))
BMW are 10 ani inaintea Volvo de masini produse in China:)) a inceput in 2003, Volvo produce din 2013, deci chinezismele sunt vechi in curtea BMW, dar unii repetenti nu stiu, ca e grele cu cartea.
Cu dedicatie pentru celalalt Georgel, citez din presa germana: "Volvo—the leading premium marque—and most major volume brands rank well above the German brands. Audi, BMW and Mercedes-Benz need to improve the reliability and robustness of the premium features and materials before customers look elsewhere.” studiu facut anul trecut.
Deci nu zic eu ca e premium si ca are cele mai putine probleme la 100 de masini vandute, zic altii.
Dovada clara ca, cocalarii nu stie ce e aia premium:))
Dar ce sa stie ei cand trec pe langa liceu si cred ca BAC e trecerea de la Galati la Braila.
Haideti cu manutele rosii,stiu ca realitatea doare, dar astea sunt rezultatele baieti. In Germania Volvo e premium si e cu cele mai putine probleme. Va place sau nu...asta-i viata:))
Si de atunci...din 2011, tot cam asa a ramas, cel putin ultimii 2 ani...
Dar nu ma astept ca romanul sa stie.
Ce legatura are ca bmw produce in china? Toti produc.
De ce a ajuns Volvo firma chineza? De buni ce erau?
Sau chinezii sunt vreo stea pe cerul industriei auto? Va ganditi inainte sa scoateti ceva pe gura? Incredibil ce argumente puerile aveti.
Deci baieti, orice ar fi, masina Volvo e o chinezarie. Cap coada. Punct.
Masina de pensionari frustrati care au facut bani dubios si nu vor sa bata la ochi. Iar mai nou vor sa se convinga ca au facut o alegere buna.
Pe scurt, modelele Bmw produse in China sunt pentru piata locala, exceptie va fi iX3.
Volvo chiar nu sta bine la fiabilitate.
Marean nu are nici Volvo, nici Lexus, are doar frustrare.