BMW ar putea dezvolta trei modele cu tracţiune faţă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi toate privirile sunt aţintite acum către Salonul Auto de la Detroit, pe internet nu întârzie să apară speculaţii privind viitoarea gamă de modele accesibile, pe care BMW intenţionează să o lanseze. Potrivit unor informaţii apărute recent pe internet, constructorul bavarez plănuieşte să dea naştere, în următoarea perioadă, unui număr total de trei modele cu tracţiune faţă.
Publicul ar urma să facă cunoştinţă cu un sedan mai mic, cu un monovolum compact, botezat cel mai probabil Compact Gran Sports Tourer, dar şi cu un coupe de dimensiuni reduse, asemănător actualului Honda CR-Z. Cum era şi normal, toate cele trei noi apariţii vor fi dezvoltate pe noua generaţie a platformei MINI, din motive pur financiare. BMW va încerca să adapteze viitoarele sale modele şi să reducă simţitor emisiile de CO2.
Nemţii vor să facă profitabilă platforma cu tracţiune faţă, drept pentru care iau în considerare mai multe modele derivate, capabile să îşi justifice existenţa prin evoluţii bune pe piaţă. Planurile au rolul de a face din Mini un brand profitabil, capabil să confirme încrederea acordată de grupul german.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Noi nu vom face niciodata suv-uri .... si au facut.
Noi nu vom face niciodata masini cu tractiune fata ... si o vor face.
Asta ne dovedeste iar, daca mai era nevoie, ca notiunile gen "identitate de marca" sau "respect pentru client" , nu reprezinta decat marketing... restul e profit.
Vom ramane fideli motoarelor cu cilindrii in linie....si sunt pe cale sa le abandoneze
Noroc ca ne-a promis mowgli ca da foc la fabrica daca renunta la 6L!
in curand vom cumpara 'chinezarii' made in germany.......
Iar acum nu mai nimeresc automatele zf in opt trepte :))
La fel se intampla si cu tractiunea.
Asta imi aduce aminte de camerele foto kodak care mergeau inainte cu cele analogice fata de concurenta care trecuse la digital, si le-au luat-o altii inainte! Probabil ca cei de la marketing au constatat acelasi lucru din ce in ce mai acut.
Pt cei impatimiti si capabil financiar vor exista in continuare bmw cu motoare aspirate si tractiune spate, asta fara doar si poate!