BMW anunță versuni noi pentru limuzina Seria 7: două PHEV și un diesel micro-hibrid

de Alexandru Monenciu
Joi, 29.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul bavarez de automobile anunță 3 versiuni noi pentru noul Seria 7. Este vorba despre două versiuni plug-in hybrid și un diesel micro-hibrid.

Actuala generație BMW Seria 7, a șaptea, a debutat oficial la jumătatea lunii aprilie. La acea vreme, în Europa, nava amiral a producătorului din Munchen putea fi comandată doar în versiunea electrică i7, dar, acum, oferta s-a îmbogățit cu 3 versiuni noi.

Este vorba despre 2 versiuni echipate cu sistem de propulsie plug-in hybrid și una care ascunde sub capotă un motor diesel cu sistem micro-hibrid la 48V.

Le vom lua pe rând, astfel că mai întâi de toate vom vorbi despre versiunea 750e xDrive și M760e xDrive. Ambele integrează un motor de 3.0 litri, pe benzină, o unitate electrică și o baterie de 18.7 kWh (încărcare AC la 7.4 kW).

Prima versiune oferă 490 CP, 700 Nm, autonomie electrică de maxim 87 km și este capabilă să atingă 100 de km/h în 4.8 secunde. Clienții care aleg versiunea M760e xDrive vor dispune de 571 CP, 800 Nm, o autonomie electrică de până la 85 de kilometri și o repriză 0-100 km/h în 4.3 secunde.

Versiunea diesel, 740d xDrive, combină un motor de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie, și un sistem micro-hibrid la 48V.

În această configurație, limuzina bavareză oferă 300 CP și 650 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.3 secunde.

Aceasta din urmă pornește în România de la 107.457 de euro, iar listele de comenzi au fost deja deschise. Versiunile plug-in hybrid costă, în Germania, cel puțin 123.500 de euro (750e xDrive), respectiv 144.000 de euro (M760e xDrive).

Livrările sunt programate să înceapă în primăvara anului viitor.

via BMW

Comentarii (17)

  • Întrebarea este: La ce folosește un biet motor electric cu o autonomie de 80 km, când ai ditamai uzină de 3.0 litri cu 570 cp. Probabil de fason, că pentru economie în niciun caz.
    Bine, de micro-hibridul ăla de 48 de volți nici nu mai spun, că mă umflă râsul...
    11 3
  • aici esti rautacios gratuit. imi pare rau sa iti zic asta, de regula ai comentarii foarte pertinente.
    4 9
  • pentru echilibrarea nivelul de co2 la nivelul companiei ..si pentru taxe! In concluzie:o mizerie..la fel si aspectul exterior care se degradeaza de la o generatie la alta...
    15 4
  • Mircea Badea
    cum sa dai atatia bani pe un tractoras? desi seamana cu unul...
    6 8
  • Seriff
    Am crezut ca e Hyundai Kona varianta sedan.
    9 4
  • Pai trebuiau sa dea bine si sa fie in linie cu ceilalti.
    O alta intrebare mai corecta ar fi: ce cauta motorul diesel pe o masina care se vrea premium?
    In tinerete am auzit ceva bun: masinile premium NU folosesc MOTOARELE DIESEL.
    Si nici masinile sport: nu am auzit de Ferrari, Lamborghini, Bugatti cu motoare diesel.
    Deci e o chestie urata si poluanta. Si super mega scumpa. Sa nu mai comenteze lumea ca masinile electrice sunt scumpe. Fals!
    5 5
  • auto_fan
    Q: Cum scazi nivelul emisiilor de CO2 la nivel de companie?
    A: Faci o masina asa de hidoasa incat sa n-o vrea nimeni.
    8 0
  • Skoda Octavia?
    2 5
  • Cred că-l regretă lumea pe Bangle.

    Nu că aș avea bani să cumpăr una, dar dacă aș avea, nu aș da banii pe așa ceva. Cred că există alternative la prețul ăsta cu o estetică mai armonioasă.
    12 2
  • @ 11.15
    Doar am constatat. Dacă cineva îmi poate explica logica pentru care dotezi un motor de 3 litri cu un micro-hibrid de 48 de volți, mă înclin și dau și o bere.
    - Pentru a ajuta motorul termic? La 300 cp și 650 Nm nu cred că este cazul.
    - Pentru ca deținătorul să facă economie prin deplasare pur electric? La un preț de pornire de 107.000 euro nu cred că îl interesează să meargă electric, iar cu un micro-hibrid nu prea poți face asta. Poate doar să-i dai proprietarului impresia că este o persoană pro eco.
    - Pentru a se încadra în targetul de emisii la nivel de marcă/grup? Să fim serioși e doar un fel de a-și fura căciula singuri. Motorul ăsta poluează minim 220-230 grame CO2/km, cred. Adică un fel hai să hai. O bifăm ca să arătăm că ne pasă.
    - Mai bine o lași așa, doar termic și gata. Nu mai crești prețul. Deși, pentru cine dă banii aștia nu prea contează...
    8 2
  • Mild/plug/simple-hibridizarea e pentru taxe si emisii aparent mai mici la nivel de flota.
    E de notat ca unele tari taxeaza grav emisiile si masinile care nu au nici un fel de hibridizare.
    Iar pentru boshii care cumpara astfel de masini, evident pe firma ca sa poata face deduceri de taxe, e important ca masina sa aibe taxe cat mai mici sa nu-i dezechilibreze financiar.
    8 0
  • @alex_cu_a_mic
    Exact ce spuneam, unele hibridizări se fac mai mult pentru a bifa că s-au făcut. Așa cum taxele sunt în funcție de capacitate, normă de poluare, sau-mai-știu-eu-ce, așa și reducerile de taxe ar trebui făcute în funcție de aportul electricului.
    Adică am motor de 3000 și poluez în draci, dar am micro-hibrid cât motorașul de ștergător de parbriz și vreau reducere de taxe. Cam așa ceva...
    7 0
  • Micro-hibridul e pt sistem start stop, probabil în afară de climă nu mai are de făcut altceva. Ah, crește cuplul de la 800 la 814 Nm.
    6 0
  • andrei
    ba cam are, isi aduce aportul in acceleratii tari. adica exact unde emana noxe in prostie. asa e la orice MH, iar aportul ala se simte in consum, desi si in noxe.
    2 5
  • Dacă tu compari mașinile Electrice in general (prima aberației), cu seria 7 este clar… mult mai grav. Chiar nu poți accepta starea de fapt??? Dacă ai fi urmărit ce se întâmpla, in multe cazuri s-a spus ca la mașinile de peste 80.000 sau super sport, Electricele pot sa fie o opțiune bună (lăsând la o parte dinamica pentru sportive din cauza greutăți bateriei). Mașinile care deja sunt peste 80.000 de euro, nu sunt folosite de navetiști, puse “la treaba” cu sutele de km in fiecare zi, au garaje, în unele cazuri soferi angajați, deci este clar ca si o autonomie electrică de 80 km poate sa funcționeze in practica in multe cazuri. Nu te mai tot agita fără sens ca nu vrea nimeni sa dispară Electricele și nici nu avem cum sa facem așa ceva, Electricele sunt realitate doar ca încă sunt multe aspecte care trebuie rezolvate si îmbunătățite pentru a putea înlocui treptat mașinile clasice, deci dacă vrei si te ajuta i-ați.
    5 1
  • Rari sau Lambo nu au motoare diesel pt ca sunt super sportive, dar vezi ca Lambo dacă nu era diesel gate puneau pe urus motorul V8 4.0 diesel, exact așa cum a pus și Bentley pe bentayga V8-ul diesel, și Porsche și Maserati au avut o perioadă motoare diesel
    3 1
  • Se pare că asta-i prețul plătit pentru circul cu pandemia.intelelegerea este înțelegere
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru