Vestea bună pentru posesorii acestor modele este că verificarea kilometrajului pentru aflarea rulajului adevărat se face rapid şi fără dureri, prin verificarea unei baze de date internaţionale a mărcii. La fel ca la orice marcă, fiecare intrare în service a fiecărui automobil care intră într-o reprezentanţă este documentată alături de numărul de kilometri pe care i-a parcurs vehiculul respectiv până la momentul intrării în service.
Cercetătorii au descoperit mai multe modele care manifestă evident efectul S.A.M.S.A.R., cum ar fi un model care avea 150.000 de kilometri în 2010 în baza de date internaţională a BMW, ofertat ulterior cu 98.000 de kilometri în România.Fascinaţia puternică a românilor pentru fenomene paranormale, cum ar fi efectul S.A.M.S.A.R., precum şi pentru automobilele premium au dus la importul a 37.816 unităţi BMW importate în ultimii patru ani din străinătate. Cei de la BMW Group România invită posesorii acestor vehicule la o verificare în reţeaua de service-uri oficiale, operaţiune realizată în baza unei programări. Odată efectuată, verificarea costă aproximativ 200 de lei, o nimica toată în raport cu valoarea efectivă a automobilului premium respectiv şi durează 45 de minute.
"Studiile noastre au arătat că mai bine de 90% dintre automobilele second hand vândute de persoanele fizice au kilometrajul modificat. Încercăm, în prezent, să o identificăm pe bunicuţa care stătea într-un oraş de provincie în Germania, conducea modele BMW diesel doar pe distanţe scurte, de acasă la supermarket. Se pare că aceasta a fost, la un moment dat, proprietara tuturor modelelor care au fost ulterior importate în România şi prezintă efectul S.A.M.S.A.R. Este, înainte de toate, o problemă de siguranţă: dacă kilometri nu sunt reali, este de aşteptat să fie şi alte surprize. Aţi cumpăra produse alimentare, ştiind că au modificată data expirării, doar pentru că sunt mai ieftine?" a declarat Alexandru Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România, cu privire la această campanie de rechemare în service.
În cazul în care aveţi informaţii privind identitatea excentricei doamne în vârstă din Germania, clientă fidelă de modele BMW noi, echipate cu motoare diesel, pe care le conduce doar pe distanţe scurte, pe o perioadă de maximum trei ani, ca apoi să le comercializeze la mai puţin de o treime din preţul de achiziţie, sunteţi rugaţi să trimiteţi o telegramă sau o scrisoare la adresa importatorului BMW în ţara noastră.Via BMW
Din surse ale SRI se banuieste a exista o retea de bunicutze ce isi impart zonele de influenta din Villingen - Schwenningen in functie de cartierul in care isi au resedinta.
Ultimele informatii vorbesc de o escaladare a concurentei datorita aparitiei unor celule bine organizate de bunicutzi (cu i) care vor sa acapareze afacerile cu masinile SH cu optionale full si fara piele.
PS. politia locala este depasita de situatie tinand cont ca aceste bande de afaceristi fara scrupule au in dotare premergatoare cu limitator de viteza deazactivat, toiage din lemn de nuc cu prelingitor si papuci de casa cu talpa de cauciuc cu insertii de guma de mestecat. Nu e dovedit dar ultimele date includ in panoplia acestor traficanti si scaune electrice pentru deplasari rapide intre service si locuinta proprie.
Era foarte frumos sa se centralizeze cu bazele de date ale celor de la registru si a celor de la verificarile technice ca sa-i prinda automat cand dau pe acolo..........asa nu cred eu ca o sa dea prea multi pe la reprezentante.
Valabil pentru toate marcile.
As fi curios daca bunicutele au trecut kilometrajul in contractul de vanzare-cumparare cand au scapat de ele?..daca nu............ghici cine-i vinovatul .?? si va zic eu ca nu e de joaca.
1 aprilie?
sa auzim numai de drive-testurilii si sinapsele voastre hibride!
asa mai rad si eu de...cu voi!