BMW: "Le oferim cu plăcere celor de la Mercedes tehnologia bateriilor pentru maşini electrice, dacă ei îşi doresc asta"
BMW nu este la prima campanie de rechemare în service din cauza airbag-urilor cu probleme, având o acţiune în 2013 din cauza aceluiaşi furnizor. Tocmai de aceea, cele 240.000 de unităţi BMW E46 reparate anul trecut nu fac parte din această acţiune. După cum explică reprezentanţii BMW, furnizorul lor de airbag-uri a informat clienţii săi despre o problemă într-un loc de produse, ca apoi să prelungească perioada în care suspectează că au livrat produse cu potenţiale defecte. Respectivele produse sunt generatoarele de gaze care alimentează airbag-urile frontale ale pasagerilor, iar din gama BMW doar modelul Seria 3 E46 a fost echipat cu modulele care fac obiectul acestei rechemări.Recall pentru airbag-uri: 3.4 milioane de automobile vor fi chemate în service
Reprezentanţii BMW au declarat că preferă să evite orice fel de problemă de siguranţă care ar putea să aibă loc din cauza acestor componente, aşa că a decis să înlocuiască toate modulele de airbag frontal pasager care au fost montate pe modelul Seria 3 E46 (a patra generaţie a lui Seria 3). Numărul de vehicule rechemate în SUA este de 574.000 de unităţi, restul fiind distribuite pe toate pieţele pe care a fost comercializat modelul respectiv.
Clienţii BMW care deţin modele implicate într-o campanie de rechemare în service vor fi înştiinţaţi de reprezentanţii mărcii în vederea unei programări în service pentru reparaţie. În cazul clienţilor care au achiziţionat un model BMW Seria 3 E46 din import şi nu au vizitat niciodată un service al reţelei BMW din ţară, deci nu sunt trecuţi în baza de clienţi a mărcii, aceştia trebuie să se informeze pe cont propriu la o reprezentanţă apropiată.Recall BMW: 176.000 de maşini turbo pe benzină sunt rechemate în service pentru verificări
Via BMWGroup
Ok, acum ne trezim din visul sakura pe care-l traiesc multi samurai de pe plaiuri mai mioritice si salutam decizia pentru recall a unui constructor premium care mai e si din Europa. Speram ca si alti euro premium sau de volum le vor urma exemplul si vor recunoaste hibele de care sunt injurati de catre utilizatori pe forumuri.
Sayonara!
se pare ca BMW tine la clientii sai
"Recall-ul vizează toate exemplarele Seria 3 E46 fabricate între mai 1999 şi august 2006 şi implică înlocuirea airbag-ului frontal al pasagerului, deoarece furnizorul care a livrat acele module a avut anumite probleme cu airbag-urile furnizate altor producători care foloseau sisteme similare, iar aceştia au decis să le înlocuiască pentru a preveni orice potenţială problemă de siguranţă. Reprezentanţii BMW declară că nu au cunoştinţă despre vreun eveniment în care airbag-urile respectivului model să fi funcţionat incorect, rechemarea în service prezentă fiind preventivă."
Nu poti sa citesti ? scrie clar ca e preventiv iar BMW nu are cunostinta de vreun airbag care sa fi funcionat incorect pe respectivul model
Eram si eu ironic fata de tara asta de mana a 14-ea
http://en.wikipedia.org/wiki/Takata_Corporation
Sa moara Gibilan ? Dar ce aveti ma toti cu mine ? Ce v-am facut eu :((
Dar nu despre asta era vorba acum. Vroiam sa subliniez ca Takata produce pentru multi constructori si atata timp cat nu doar BMW ar avea probleme cu sistemele produse de japonezi, inseamna ca aceasta companie (Takata) are probleme destul de mari.
Culmea este ca nici un constructor nu a reprosat nimic celor de la Takata, poate ca ar inseamna ca aceste costuri datorate recall-urului sa fie suportate de ambele companii. Poate.
Ah, ca la alte capitole precum confort, tinuta de drum, ergonomie, retea de service sau costuri de intretinere sunt clar in urma nemtilor, e alta discutie.