BMW anunță o fabrică nouă în Ungaria: aici vor fi produse mașini pe arhitectura Neue Klasse

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 16.03.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile anunță că în 1 iunie începe construcția fabricii din Debrecen, Ungaria. Mai mult, bavarezii confirmă că intenționează să pregătească și sistemul de propulsie cu pile de hidrogen pentru viitoarele automobile "Neue Klasse".

Azi a avut loc Conferința Anuală a BMW Group, în cadrul căreia Frank Weber, membru al Consiliul de Administrație al BMW AG, a oferit o serie de detalii despre viitoarea generație Seria 7. Aceasta va avea și o versiune electrică, i7, ambele urmând să debuteze în luna aprilie.

Tot cu ocazia acestui eveniment, constructorul bavarez de automobile a precizat că în 1 iunie începe construcția fabricii din Debrecen, Ungaria. La 26 de luni de la acest moment, aici vor fi produse primele automobile bazate pe viitoarea arhitectură "Neue Klasse".

În premieră, constructorul din Munchen confirmă că intenționează să pregătească și un sistem de propulsie cu pile de hidrogen pentru arhitectura "Neue Klasse".

via BMW

Comentarii (4)

  • Catalin
    Mai un scandal cu UE, mai cu drepturile lgbt, cu libertatea presei, cu relații favorizate cu Rusia, nu ne mai ajunge lista de nenorociri pe biata maghiarime dar li se făcu un cadou de 15 martie
    11 1
  • Această decizie a fost luată cu ani în urmă, nu se face de azi pe mâine, ce-au ungurii în plus ? Probabil sunt mult mai decenți la șpăgi, acum câțiva ani a fost în cărți și Romania pentru Mercedes, dar ghinion, după câteva întâlniri cu autoritățile, s-au lămurit .
    8 5
  • Ungurii au in plus autostrăzi, cai ferate.
    De la Debrecen la Trieste (Italia) sunt sub 10 ore cu camionul, in port cu o foarte buna infrastructura si multe conexiuni.
    Am avut un avantaj M. Neagră, dar din nou cam greu de ajuns din anumite zone.
    Costurile de transport după cum știți sunt foarte importante pentru o fabrica auto, precum si timpii de tranzit.
    Decizia de a fi construită in Ungaria cum zice si Dan a fost luată cu cel puțin 2 ani in urma.
    Cred ca singurul mare minus pentru România este infrastructura. Nu zic ca nu avem corupție, dar cred ca deja exista o selecție, adică se poate si fără.
    Nu pierdem doar acest gen de investiții din cauza infrastructurii, lista este mai lunga si nu in ultimul rând murim cu zile la volan.
    9 1
  • Spagile sunt mari la noi ca nu stii cat tine un mandat.....normal ca te duci unde e stabilitate politica, dupa care te uiti si la faptul ca o colonie ruseasca nu iti va oferii tot ce tine de logistica chiar si la vama daca deschizi.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru