Azi a avut loc Conferința Anuală a BMW Group, în cadrul căreia Frank Weber, membru al Consiliul de Administrație al BMW AG, a oferit o serie de detalii despre viitoarea generație Seria 7. Aceasta va avea și o versiune electrică, i7, ambele urmând să debuteze în luna aprilie.
Tot cu ocazia acestui eveniment, constructorul bavarez de automobile a precizat că în 1 iunie începe construcția fabricii din Debrecen, Ungaria. La 26 de luni de la acest moment, aici vor fi produse primele automobile bazate pe viitoarea arhitectură "Neue Klasse".
În premieră, constructorul din Munchen confirmă că intenționează să pregătească și un sistem de propulsie cu pile de hidrogen pentru arhitectura "Neue Klasse".
via BMW
De la Debrecen la Trieste (Italia) sunt sub 10 ore cu camionul, in port cu o foarte buna infrastructura si multe conexiuni.
Am avut un avantaj M. Neagră, dar din nou cam greu de ajuns din anumite zone.
Costurile de transport după cum știți sunt foarte importante pentru o fabrica auto, precum si timpii de tranzit.
Decizia de a fi construită in Ungaria cum zice si Dan a fost luată cu cel puțin 2 ani in urma.
Cred ca singurul mare minus pentru România este infrastructura. Nu zic ca nu avem corupție, dar cred ca deja exista o selecție, adică se poate si fără.
Nu pierdem doar acest gen de investiții din cauza infrastructurii, lista este mai lunga si nu in ultimul rând murim cu zile la volan.