BMW iX a debutat în luna noiembrie a anului trecut, ca versiunea de producție a conceptului Vision iNext prezentat în 2018 la Paris. SUV-ul cu zero emisii al bavarezilor este echipat cu două unități electrice și tracțiune integrală.
Acum, cu ocazia conferinței de presă anuale organizate de BMW am aflat că noul iX poate fi comandat în două versiuni de putere. De asemenea, constructorul din Munchen a publicat o serie de imagini noi, dar și prețurile aferente pieței din Germania.
VERSIUNEA DE BAZĂ ARE MAI MULT DE 300 CP ȘI 400 KM AUTONOMIE
Intrarea în gamă se face cu iX xDrive40. În cazul său, cele două motoare electrice dezvoltă mai mult de 300 de cai putere, suficient pentru o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 6 secunde.
Mulțumită unui acumulator cu capacitatea de 70 kWh, care poate fi încărcat la stații rapide cu puteri de până la 150 kW, autonomia maximă este de 400 kilometri.
A doua versiune de putere este iX xDrive50. Aceasta dispune de 500 CP și atinge 100 de km/h în 5 secunde. Bateria cu o capacitate de 100 kWh promite o autonomie de peste 600 kilometri, iar încărcarea se poate realiza la stații cu puteri de până la 200 kW.
Consumul de energie declarat de producător este mai mic de 21 kWh/100 de km pentru varianta de bază și de 20 kWh/100 de km pentru iX xDrive50. Toate valorile, inclusiv cele pentru autonomie, sunt calculate în ciclul WLTP.
PORNEȘTE DE LA 77.300 DE EURO ÎN GERMANIA
În ceea ce privește prețurile, noul BMW iX xDrive40 pornește în Germania de la 77.300 de euro. Versiunea cu 500 de cai putere costă cel puțin 98.000 de euro.
Producția este programată să debuteze spre finalul acestui an la uzina din Dingolfing.
via BMW
Bmw e intotdeauna rezervat cand e vorba de performante....in viata reala performantele sunt mult mai bune....versiunea xDrive 50 cu siguranta va face suta in 4-4.5 sec.
Nu e neaparat frumoasa dar nici urata.....
Daca la interior Tesla iti ofera minimalism......BMW iti ofera mininalism cu bun simt...
E-micro-obuzele Șkodaq îmi par acum, prin contrast, opere de artă.
Încep să cred că l-au făcut așa special ca să-și vândă mai bine dieselurile încă 20 de ani.:-)
Volumul portbagajului: 650 litri - imens!!!!
Ceea ce n-am reusit sa aflam: GARDA LA SOL.
Daca modelul iX3 are 19,7 cm presupun ca cea de la iX este ceva mai mare 19-20 cm....
MULT SUCCES BMW - Asteptam cu mult interes modelele tale electrice!!!
Doamne, BMW-ule, rămâi la reflexul tău M.A.I. consacrat de decenii. Fiindcă toate i-urile tale (atât concepte, cât şi modele de serie) mă amuză straşnic. I-aş acorda circumstanţe atenuante doar lui i8, care să zicem că aduce a maşină sport, fără însă să mă dea pe spate configuraţia “tabloului de comandă”.
Revenind la modelul în speţă, privit şi din faţă, şi din spate, m-a străfulgerat impresia lui…Vygor Opera. La modul cel mai serios precizat, fără chef de glume. Dacă aş fi fost eu şeful companiei, aş fi luat la palme întreg departamentul de design. Nu la propriu, dar, orişicum, i-aş fi împuşcat din vorbe.
daca interiorul e mai treaca-mearga, apoi exteriorul e jalnic !
sper ca macar dpdv tehnic sa fie ceva de ele; daca ma gindesc la i3 ... s-ar putea sa fie ceva de capul lui ...
dar ... vorba lui @Kiro ... e acelasi nivel de hidosenie ca Aztek ... produce cosmaruri !!!
am zis: howgh !
drumuri bune !