După ce profitul din 2018 (înainte de taxe) a scăzut cu 20% și a coborât sub 7 miliarde de euro (8.7 miliarde în 2017), în urma investițiilor în mașini electrice și a altor factori, BMW susține că piața va continua să fie una dificilă și în 2019.
Nemții se așteaptă la “vânt puternic din față care va afecta întreg sectorul în 2019” și, în acest sens, vor să intensifice eforturile de reducere a costurilor.
Printre altele, BMW vrea să renunțe la unele modele și versiuni din portofoliu. Unul dintre exemple este Seria 3 Gran Turismo, despre care știm deja că nu va primi o generație nouă, în ciuda unei “cereri bune” din partea clienților.
BMW a explicat că introducerea testelor de emisii WLTP a provocat turbulențe semnificative pe mai multe piețe europene, iar acest fapt a dus la o “o competiție intensă și neașteptată”.
Via BMW
...Dar despre vreo reducere a PREȚURILOR, chiar nicio veste?!
@dan_grc seria 3 normal este horror la drum lung, 4 adulți se chinuie pe distanțe mai mari, deci un GT ar fi avut sens pentru mai mult spațiu dacă nu te deranjează design ul ciudat. Plus că e mai ușor de montat un scaun de copil, etc.
Oricum, dacă dispare, good riddance!
Da, este limpede, nemții se plâng (de fapt, Reich-ul lor “european” nu este altceva decât un colos cu picioare de lut), dar nu vedeți că fostul lider mondial nu numai la vânzări, ci și la dinamism, este de nerecunoscut?...Nimic, dar nimic nu mai răzbate dinspre RenCen către marele public – nene Trump, dă-le, bre, niște palme zdravene, ca să se trezească. Păi așa “Make America Great Again” ?!
De aceea tot susțineam că se va ridica Asia…Este vremea ei, fie că ne place sau nu, fie că admitem sau nu. Civilizația (fără ghilimele, căci nu-și are rostul sarcasmul chiar ȋn orice conjunctură) euroamericană a intrat ȋntr-un vârtej periculos al destrămării…Am mai precizat: ”Istoria s-a terminat” (Francis Fukuyama). Iar curentele filosofice predominante par să fie, ȋntr-adevăr, “siamezele” deconstructivism și poststructuralism.