Ulterior, BMW a lansat modelul LS Electric, echipat cu sistem de frânare regenrativ. Acesta putea să accelereze de la 0 la 50 km/h în 11.4 secunde, dar avea un motor mai puţin puternic decât primul prototip, oferea aceeaşi autonomie şi avea mai puţine baterii. Anii 1980 i-au găsit pe cei de la BMW pregătind modelul 325iX Electrci. Acesta avea baterii NaS, care ofereau o densitate a energiei triplă faţă de cea a acumulatorilor convenţionali cu plumb. Pe lângă sistemul de tracţiune integrală, acest vehicul electric accelera de la 0 la 50 km/h în 9 secunde şi putea să parcurgâ până la 150 kilometri cu o singură încărcare.
Primul vehicul exclusiv electric de la BMW este conceptul E1, prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din 1991. Respectivul concept avea panouri de caroserie din plastic, un şasiu din aluminiu şi un motor electric de 43 CP. BMW E1 accelera de la 0 la 50 km/h în 6 secunde, atingea o viteză maximă de 120 km/h şi putea să parcurgă până la 150 km cu o singură încărcare.
Mergem pe repede-înainte în prezent, când BMW şi Mini au oferit o serie de vehicule electrice în regim special, folosite pentru a pregăti viitorul BMW i3. Acest model 100% electric va debuta în producţia de serie în cea de-a doua parte a anului viitor.Via BMW
Am admirat designul modelelor din imagini, dar partea electrica nu ma intereseaza.