Conceptul îşi va face debutul de piaţă la un eveniment care are loc în acest weekend în Friedrichshafen, Germania, şi preia caracteristicile de bază ale lui Active Tourer, particula Outdoor ascunzând o serie de modificări estetice interesante. Astfel, noul prototip al bavarezilor împrumută sistemul de propulsie hibrid al fratelui său (motor pe benzină cu trei cilindri de 1.5 litri care învârte roţile din faţă plus motor electric, putere totală 190 CP), prezentând din nou în faţa publicului interiorul spaţios şi versatil oferit de linia înaltă a plafonului.
Spaţiul dedicat bagajelor se află şi el la un nivel excelent datorită "împachetării" inteligente a părţilor componente ale sistemului hibrid de propulsie: bateriile Litiu-Ion se află sub podea, iar motorul pe benzină este amplasat frontal transversal.Dimensiunile conceptului bavarez sunt asemănătoare cu cele ale lui Dacia Dokker (4350 de milimetri în lungime, 1833 de milimetri lăţime şi un ampatament de 2670 de milimetri), versiunea de serie urmând să fie construită pe noua platformă UKL, care va fi utilizată la construcţia viitoarei generaţii Mini şi a unei serii de modele de talie mică şi compactă a mărcii BMW.
Cu ajutorul sistemul dual de propulsie, Active Tourer Outdoor promite performanţe foarte rar întâlnite pe un monovolum: acceleraţie 0-100 km/h în mai puţin de 8 secunde şi viteză maximă de peste 200 km/h.
În aceste condiţii, consumul mediu mixt anunţat oficial - 2.5 litri/100 de kilometri - este o reuşită tehnică de excepţie care aşteaptă să fie validată şi în traficul real. Sistemul hibrid cu încărcare de la priză îi permite lui Active Tourer Concept să funcţioneze pur electric pe maxim 30 de kilometri.via BMW
O poza intreaga cu interiorul se poate?
Imi place si ideea de "altceva". Indiferent de utilitatea sau inutilitatea lor, o varietate de modele insemna ca potentialii clienti au de unde alege conform gusturilor lor sau a modului lor de a se exprima si de ai reprezenta
Ca si iubitor de natura nu sunt obligat sa detin un 4x4. E de ajuns sa imi parchez masina intr-o parcare si de acolo sa o iau per pedes ori pe bicicleta. Veritabilul iubitor de natura nu isi baga paraitoarea prin paduri. Tu ce zici H&M?
poi avem deja X1,X3,seria 3 touring,3GT..........toate aceste modele pun pret pe spatiul interior si versatilitate.....
de ce mai fac un alt model
ce are in plus acest model pe langa cele amintite mai sus???
Sa sti ca tractiunea fata la un bmw nu e un atuu.
Si ce daca Mercedes face ceva trebe si alti neaparat sa copieze
Poi cine nu vrea propulsie la BMW ala e un om tampit.......
Am observat ca nu prea exista pe site-ul asta pasionati cu adevarat BMW.......
Pentru unii BMW e doar un alt constructor de masini
Imi place 550i pt. ca este o masina super pt. un bmw 'normal'.
Nu imi place actualu m5 care nu este 'prea' //M(M5 E60 era mult mai sport)
Noul X5 din nou.....va avea o versiune cu tractiune spate(nush de ce se mai numeste X).
Ziceau cei de la bmw acu' vreo 2 ani ca motoarele 'aspirate' inca nau murit......io vad ca da....
Ma gandesc ca majoritatea pasionatilor ar dori sa vada pe strada un M1.......nu vor sal faca(prin declarati oficiale cei de la bmw spun ca NU simt nevoia unui M1)
Majoritatea ar dori pe strazi un serie 8.....si nu prea cred ca il vor face(ar fi numa bun ca competitor pt. CL)
las ca avem SUV-uri si monovolume in gama ca asta isi doreste cu adevarat un fan si client bmw...........sportivitate mai putina.
M5 E60 va deveni o adevarata legenda..... motoru si cutia erau opere de arta(derivate din F1)
lista poate continua......mai nou Mercedes face masini sport si BMW masini luxoase.....
Citez "Ma gandesc ca majoritatea pasionatilor ar dori sa vada pe strada un M1".
Diferența de mentalitate e mare între unu de vrea să vadă pe stradă și unu care într-adevăr cumpără un BMW.
Tu ești printre cei de cască gura și-și dă cu părerea, clienții sigur apreciază calea pe care au urmat-o bavarezii., vezi vânzările!
puteau macar //M-urile sa le lase cum erau....aspirate,directie hidraulica......si asa mai departe......cu restu modelelor hai ca merge oricum toata lumea intelege ca se vrea consum mic,noxe cat de putine...
nici sloganu nu mai este.........zilele astea e ceva despre joy si bucurie
oricum nam io bani de ele insa daca as avea probabil as alege un M5 E60.....masina perfecta
toti constructori vand in zilele astea milioane de exemplare........
oricum prost nu e ala care cere .....e ala care da........sti vorba nu.......
Acum că l-au restilizat și parcă-l urmează pe E39, nu e la fel de bun ca E60. Nici ”fanii” nu prea știu ce vor.
ba din potriva chiar mi-a placut de american macar a avut curaju sa revolutioneze gama BMW in anii 2000'
oricum nam io bani de ele si cine nu vrea propulsie la BMW ala e un om tampit.......
Cumparati-va voi bmw cu tractiune fata si motor cu 3 cilindri.....vizionarilor,astia care privesc spre viitor,io prefer sa raman in prezent cu picioarele pe pamant.
Hai noroc.....
tu crezi ca ne jignesti numindu-ne "vizionari"? Ma umfla rasu'.
Ce-ai zice daca ti-as spune ca am un 3 cilindri? :) De fapt nu ma intereseaza...tu keep dream'n, io raman cu motoru' de rasnita si tractiunea fata ;)
Eu sunt de acord cu un usser de mai sus care a spus ca m5 e 60va rămâne o legenda alături de e30 si e46.
Ultimii ani BMW face numai prostii si nu mașini .
Păcat ...
Sa nu le fie de mirare de ce in următorii 2 ani Audi va prelua puterea si BMW va ajunge pe 2.
Ai un 3 cilindri???Bravo ce sa zic......super
sau ce credeai ca acum sar cu vorbe jignitoare?? nu e stilu meu...
chiar imi plac motoarele de cilindree mica cu 2-3 cilindri....cand is puse pe o masina gen Panda,107 sau Up!