Esential
552.864 | de unităţi a vândut BMW în primele cinci luni ale acestui an la nivel global. |
Cei de la BMW sunt nevoiţi să formeze liste de aşteptare pentru noul Seria 5 F10 deoarece au vândut toate exemplarele construite până acum, pe toate pieţele pe care activează. Pentru un Seria 5 F10, un client va trebui să aştepte aproximativ trei sau patru luni din cauza cererii ridicate pentru noua creaţie a constructorului bavarez de automobile. Aşadar, vânzările BMW din cel de-al doilea sfert al lui 2010 sunt în ton cu creşterea înregistrată în primul sfert al acestui an.
"Multe pieţe merg foarte bine. Per total, înregistrăm vânzări foarte bune", a declarat Ian Robertson, şeful departamentului de vânzări al mărcii BMW.
BMW se concentrează pe creşterea profitabilităţii, la fel ca rivalii de la Audi şi Mercedes-Benz. Cu toate acestea, cele trei mărci se concentrează pentru a obţine o cotă de piaţă cât mai ridicată. Pe de o parte, rentabilitatea este asigurată de faptul că 70% din tehnologia implementată pe Seria 5 F10 este oferită şi pe Seria 7 F01, lucru care ajută la reducerea costurilor de dezvoltare şi de producţie şi la creşterea profitabilităţii modelului fără a dăuna calităţii.
În primă fază, cei de la BMW doresc să obţină o creştere a vânzărilor mai mică de 10 procente, după care vor schimba abordarea.În perioada mai 2009- mai 2010, BMW a livrat a 1.3 milioane de autoturisme şi SUV-uri, după ce reuşise să livreze 1.29 milioane de unităţi în mai 2008-mai 2009. Anul fiscal 2009 a fost cea mai slabă perioadă în materie de livrări a mărcii BMW din anul 2004 până în prezent. Pânâ în luna mai a acestui an, BMW a reuşit să vândă cu 13% mai multe unităţi decât pânâ în aceeaşi perioadă a anului trecut, atingând 552.864 unităţi.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
incepem prin a ma intreba ce-i cu botu ala de ssangyong zici ca ii o plosnita castrata si continuam cu interiorul ala banal si penibil cu lumina aia de bord portocalie de o folosesc de 20 ani si sa nu uitam computerul de bord mai mic decat la un logan
apoi confortul zici ca esti pe scaunu de la dentist, am facut drum bucuresti-timisoara 320d de meream cu caruta stateam mai confortabil
dupa aceea ar fi cazu sa recunoasca si ei ca fura motoarele peugeot si sa nu ne mai tot abureasca ca ba ei nu vor scoate niciodata masini cu tractiune fata sau nu vor renunta la aspirate pt biturbo
deci mi scarba de benveu...iar tu daca chiar ai 13 ani du-te si citeste popcorn ca nu ti-au aparut floci pe furtun
dute si duti VOLGA la rabla sa-ti iei si u un sandero ceva ca te ploua agresiv in cap.........
sunt plictisit si eu de aberatiile tale.
In primul rand, JD Power se refera la piata din SUA!!!!
In al doilea rand, chiar la ei pe site, la calitate si la fiabilitate Audi nu figureaza de loc in top 9, pe cand BMW e acolo, cu seria 7. Figureaza numai la design si performanta, unde este pe pozitia 2, dupa Acura, si in fata lui BMW.
Nu vreau sa comentez clasamentele sau relevanta acestui top, vreau doar sa termini cu aberatiile ...
Mutumesc!
mergeti frumos la un test-drive la BMW, conduceti un 3, apoi mergeti la Audi, conduceti un A4, motoare asemanatoare. Nu stiu pe nimeni pana acum care dupa acest test sa fi ales Audi. Toti au mai scos niste banuti de pe la saltea si au platit calitatea BMW.
Incercati si voi.
PS: Am precizat clasa asta pentru ca mai mult nu imi permit .. deocamdata.
In concluzie repet pt a 1000-a oara, diferentele intre bmw audi merc sunt 90% doar de gust iar restul 10% diferente intre calse. care si alea pot fi subiective.
si normal ca numa un pustan din asta ca tine va zice bmw nr 1, intreaba si tu un inginer auto