BMW i3, primul model electric al mărcii din Munchen, a avut un prim primestru de succes, cu 2.022 unităţi vândute la nivel mondial. Marca bavareză anunţă că se aşteaptă ca vânzările lui i3 să crească în continuare, pe măsură ce modelul său electric va fi oferit pe mai multe pieţe şi va putea fi produs în volume mai mari. Potrivit datelor oficiale de vânzări ale BMW, doar în luna martie a.c. au fost vândute aproximativ 1.000 de unităţi i3, semn că producţia modelului nu a fost crescută în van, aproape 100 de unităţi fiind construite în fiecare zi de când uzina din Leipzig a crescut cadenţa.
20 de lucruri pe care nu le ştiai despre BMW i3
Luna aprilie promite să aducă noi recorduri pentru BMW i3, deoarece modelul electric a început să fie oferit şi pe piaţa din America de Nord. Estimările interne spun că Statele Unite ale Americii vor fi cea mai mare piaţă pentru BMW i3, aşa că nemţii se aşteaptă la rezultate favorabile în această direcţie. Ulterior, cei de la BMW vor mări numărul de pieţe pe care este disponibil modelul i3, în măsura în care înregistrează interes pentru vehiculul lor electric şi în alte state.
BMW: "Înainte să extindem gama i, analizăm rezultatele de vânzări"
Odată cu anunţul legat de BMW i3, reprezentanţii concernului german au vorhit şi despre rezultatele financiare realizate în primul trimestru al anului. Divizia auto a concernului a avut o creştere a profitului brut de 8.4 procente, totalizând 1.64 miliarde de euro. Vânzările BMW au urcat în perioada respectivă cu 12.3 procente, modelele Seria 3, Seria 5, Seria 6 şi X5 fiind lideri de piaţă în segmentele în care activează, spun datele companiei.
Şeful BMW: "Vom construi 100.000 de modele din gama i pe an până în 2020"
La MINI, vânzările au scăzut, din cauza faptului că livrările noii generaţii Mini au debutat abia în luna martie, dar situaţia este aşteptată să revină la creştere odată ce mai multe pieţe vor primi unităţile comandate. Rolls-Royce, marca de lux deţinută de nemţii de la BMW, rămâne în continuare pe primul lor la vânzări în segmentul său şi înregistrează al patrulea record consecutiv în materie de vânzări şi profit.
În cazul diviziei moto a BMW Group, compania anunţă o creştere de 8.3 a vânzărilor în primul trimestru şi o creştere de 26% a profitului brut în aceeaşi perioadă, totalizând 63 de milioane de euro, marcând cele mai bune performanţe trimestriale din istoria diviziei moto de la BMW.BMW i3: cererea ridicată a dus timpul de aşteptare pentru livrare la şase luni
Via BMW
Comentarii (2)