Esential
24.4% | este scaderea vanzarilor BMW in februarie. |
25.4% | reprezinta scaderea Mercedes in a doua luna a anului 2009. |
24.4% | este scaderea vanzarilor BMW in februarie. |
25.4% | reprezinta scaderea Mercedes in a doua luna a anului 2009. |
Vanzarile BMW au scazut in luna februarie cu 24.4 procente fata de aceeasi perioada a anului anterior, compania germana reusind sa comercializeze in total 80.453 de masini in toata lumea. Desi scaderea este de un aproape un sfert, aceasta se incadreaza in prognoza pe care presedintele Norbert Reithofer a realizat-o in cadrul unui interviu acordat Reuters la Salonul Auto de la Geneva.
Scaderea BMW se afla in consonanta cu coborarea abrupta a celor de la Mercedes, care au anuntat vineri vanzari cu 25.4% mai slabe decat in luna februarie 2008.
Brandul MINI, detinut de asemenea de Grupul BMW, a scazut si mai mult in vanzari, cauza fiind insa intarzierea lansarii noii generatii a lui Mini Cabrio. Sefii Grupului sunt insa optimisti in aceasta privinta: "Pre-comenzile pentru noua versiune Mini Cabrio au ajuns la cifre extrem de promitatoare", spun oficialii BMW despre modelul care va fi lansat pe piata la sfarsitul lunii in curs.
via | Reuters (inreg.)
Parca ar fi masluite rezultatele...