BMW a lansat noul i4 în luna martie, cu ocazia conferinței de presă anuale. Acum, producătorul din Munchen a revenit cu mai multe detalii tehnice despre sedanul cu zero emisii, publicând totodată și primele imagini cu interiorul.
Așadar, BMW i4 are o lungime de 4.783 milimetri, 1.852 mm sunt trecuți în dreptul lățimii, înălțimea măsoară 1.448 mm, iar ampatamentul este de 2.856 milimetri. Cu alte cuvinte, vorbim despre dimensiuni apropiate de cele ale lui Seria 4 Coupe.
ECRAN CURBAT DE DIMENSIUNI MARI
Dacă exteriorul nu mai este un mister, interiorul noului i4 ni se dezvăluie acum pentru prima dată. Pasagerii vor regăsi aici un display curbat care integrează atât instrumentarul de bord digital (14.9 inch) cât și ecranul sistemului multimedia iDrive 8 (12.3 inch).
Climatizarea pe trei zone este standard, iar reglarea temperaturii și celelalte funcții pot fi activate fie prin comandă vocală, fie prin intermediul sistemului multimedia. Așadar, fără butoane fizice pentru sistemul de climatizare.
Lista cu dotări opționale include, printre altele, lumina ambientală și sistemul audio Harman Kardon cu 16 incinte.
Noul BMW i4 este disponibil în două versiuni, ambele fiind echipate cu o baterie de 80.7 kWh (capacitate netă).
Astfel, autonomia maximă variază între 510 și 590 de kilometri. În ceea ce privește încărcarea, aceasta poate fi realizată și la prize rapide DC cu până la 210 kW, caz în care repriza 10% - 80% durează 31 de minute.Intrarea în gamă se face cu i4 eDrive40. Această versiune este echipată cu un motor electric, iar cei 340 CP și 430 Nm sunt livrați punții spate. În această configurație, sedanul bavarez atinge 100 km/h în 5.7 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 190 km/h.
VERSIUNE M50 CU 544 DE CAI PUTERE
BMW i4 M50 este primul vehicul M cu zero emisii și propune două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Această versiune dispune de 544 CP și 795 Nm (timp de 10 secunde, cu funcția Sport Boost activată), suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.9 secunde și o viteză de top de 225 km/h.
Fără această funcție, puterea dezvoltată de cele două motoare este de 476 CP și 730 Nm.
Ca orice model BMW M, noul i4 M50 are un exterior dominat de elemente sportive, iar jantele M cu diametrul de 19 inch sunt standard (opțional de 20 de inch).
Versiunea i4 M50 vine echipată, de asemenea, cu suspensie adaptivă M și cu sistem de frânare M Sport.Noul BMW i4 are aproximativ 40 de funcții și sisteme de siguranță și asistare, inclusiv Active Cruise Control cu funcție Stop & Go, Speed Limit Assist și sistemul Driving Assistant Professional care permite un condus semi-autonom în anumite condiții.
Lansarea pe piață a sedanului electric BMW este programată pentru luna noiembrie a anului curent.
via BMW
restul ce tine de performante, dotari, pachete si sisteme de siguranta, pachetul M etc, sant detalii picante din portofoliul bmw.
buna treaba. Stiam eo de ce sant fan cazane...
‘nţeles, Mafănele?
Doi la mână: “înalta performanţă” la electroase este concepută fix în scopul civic şi nobil de a proteja suplimentar pietonii inocenţi de pe zebră şi, totodată, de a-i preveni (implicit, a-i ţine la distanţă) pe alde “jerks” cum că bijuteriile e-spart şi e-superspart nu le sunt adresate neam!
În loc de concluzie: jos făţărnicia dinozaurilor ICE!
PS. Trăiască frustrarea din piaţă, când eşti furat la cântar, respectiv nevroza de pe AM, când te frige cartea de parcă ai fi ţinut-o pe plită odată cu ştiuleţii.
‘nţeles, Mafănele?
In rest ma amuz cum se agita unii romani despre acea viteza maxima limitata, de parca ei merg zilnic cu 250 si sunt limitati la 225. :)) Limitati la creier adica.
In rest ma amuz cum se agita unii romani despre acea viteza maxima limitata, de parca ei merg zilnic cu 250 si sunt limitati la 225. :)) Limitati la creier adica.
Ei, dar cum să-i pretinzi tact (Doamne fereşte subtilitate) mafiotului de toate zilele?
PS. “Unii români”…Dar tu ce naţie extraterestră reprezinţi, coane?
PPS. De parcă AR MERGE şi AR FI. Gata cu pandemia – înapoi pe băncile şcolii!
PPPS (sic!). Nu te vizează şi pe tine ultima ta propoziţie?...
La 350km/h nu esti tot ingradit ca nu poti prinde 500 km/h? Si la 500km/h nu esti tot ingradit ca nu poti prinde 800km/h?
Voi astia ingraditi, saracii de voi. Cand mergeati cu Dacia 1300 nu mai erati ingraditi, acum toti retarzii iau BMW-uri ca sa nu mai fie "ingraditi"...de fapt sa nu para, ca la ei saracii limita e la IQ.
Nu ti se pare corect "unii romani"? Ma refer la acea categorie care au limitele la masini germane:)) Aia de nu vad altceva decat VAG, Mercedes si BMW.
VAG nu v-a limitat cu softuri?
BMW cand face recall la plug-in hybrid si zice sa nu incarci bateria si sa nu folosesti modul sport ca iei foc, nu e tot limitare?
Sanatate si bucurii, ca limitati veti fi mereu.
In Romania se moare pe capete in accidente rutiere si retarzii nu se multumesc cu limita de 225 km/h.... Cand e prostie multa, rezultatele sunt pe masura.
... dacă atît ai înțeles, orice răspuns din partea mea și orice continuare a discuției ar fi de prisos. Oricum nu ai pricepe, după topică, cred că ai mari dificultăți de logică și coerență. Spor la epatat!
Astia care vreti performante, uitati de BMW. Daca tot sunteti cu muschi si bani pe voi, luati Rimac.
Da clasa la orice troaca germana cu motor pe benzina sau motorina.
Printre cele mai rapide masini din lume nu sunt GERMANE.
https://www.automarket.ro/stiri/taguri/rimac-nevera/
https://www.motor1.com/car-lists/fastest-cars-in-the-world/
Sa imi ziceti cate BMW-uri gasiti in lista limitatilor :)
Voi abia aveti 2-3000 euro pentru o troaca sh si va plangeti de limitarea de 225km/h, cand panaramele aduse de unii pe platforme nici la 150 nu ajung ca apoi se infig prin pomi,parapeti sau prin santuri.
BMW-urile sunt renumite pentru performantele de a se infige in pomi si parapeti... De fapt nu au ele nici o vina, ci retarzii care le conduc, crezand ca sunt masini sport ce sfideaza gravitatia.
@flo: sunt convins ca astia care iau BMW coupe in 2 usi sau M, isi iau sa mearga cate 4 in masina :)
Hai mai zi-mi povesti din astea ca te si cred.
BMW este o marca ce nu se adreseaza familistilor. Nu faci drift cu copilul in spate sa-l dai cu capul de scaunel, decat daca esti retard...si e posibil ca unii sa fie, nu bag mana in foc.
Am vazut cazuri cu smecheri cu seria 5 sedan care au pus ditamai televizorul peste copil in spate, ca nu a avut loc in portbagaj.
Conform studiilor, BMW este marca cocalarilor, a marlanilor, a interlopilor... nicidecum familisti. Vezi cate un ciumpalac cu sapca si trening singurel si plin de el cu multi muschi si putin creier.
Ia initiaza o petitie catre BMW sa inceteze odata cu electrificarea :)))
Iti iei antidepresivele?