BMW a publicat primele imagini cu conceptul Seria 6 Coupe
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mai sunt doar două săptămâni până când Salonul Auto de la Paris îşi va deschide porţile, iar oficialii BMW au decis să arate publicului cum va arată conceptul care prefigurează liniile viitoarei generaţii a lui Seria 6. Creat special pentru a deveni expresia autentică a eleganţei şi sportivităţii, Seria 6 Coupe a fost puternic inspirat de conceptul Gran Coupe.
La exterior, remarcăm o grilă restilizată, faruri care dispun de tehnologia LED, o evacuare cu patru ţevi de eşapament şi jante din aluminiu de 20 de inch. Interiorul este unul mult mai aerisit, iar consola centrală are o formă asimetrică şi este îndreptată către şofer. De asemenea, germanii au ales să combine tapiseria din piele cu elemente din aluminiu şi lemn.
Oficialii BMW nu au oferit informaţii referitoare la propulsorul conceptului Seria 6 Coupe, însă cel mai probabil acesta va dispune de unitatea V8 twin-turbo de 4.4 litri capabilă să dezvolte 395 de cai putere şi să producă un cuplu motor de 609 Nm.
Via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
interioru este la un alt nivel......
cui nui place masina asta inseamna ca e prost........
Bmw la orice se pricepe , numai la design nu.
MNO bang and olufsen nu foloseste doar audi, ci si mercedes benz si aston martin deci nu are audi exclusivitate
in rest masina este ok, oricum nu va arata 100% asa deoarece acesta este un concept insa are o linie interesanta
Cum sa scoti 395 CP dintr-un motor de 4,4 twin_turbo, cand altii scot din 4,8 aspirat 552 CP. Dar aste e ei sunt BMW, cica strategie de marketing haha, pentru prosti poate
Referitor la aspect, mi se pare ok ca designul specific Seriei 5 este folosit si la alte clase. Arata foarte bine. :)
Ma asteptam sa surprinda, macar conceptul, daca nu varianta de seria
un sg cuv il defineste:oribil!! dati-mi cate vot rosii vreti asta e realitatea!!
Uite ca aia de la idolii vostrii si-au dat seama ca aia de la Ingolstadt nu-s chiar prosti ca le fac sa semene si ca le pun faruri Led si sisteme audio Bang&Olufsen.
uite iti dau un exemplu. bmw a inceput cu motorul de 2.0 diesel de 136cp crezi ca nu puteau sa-l faca din prima de 184CP cum este la ora actuala sau chiar si mai mult. dar daca il faceau din prima de 184CP la un momnet dat nu mai aveau unde sa evolueze si pastrau acelasi motor din 2000 si pana acum si le scadeau vanzariile pe buna dreptate si apareau fel de fel de nemultumiri pe baza motorului asa si aici ei trebuie sa evolueze.
Folosirea turbinelor duble si a turbinelor simple in ultimul timp la constructori de automobile se face pentru scaderea consumului si a emisiilor de CO2 care sunt tot mai drastice in ultimul timp.
motorul de 4.8 aspirat de 552cp are un consum foarte mare.
la fel si cei de la bmw decat sa faca un motor de 4.4 aspirat cu aceasi caii sau mai putini si sa consume foarte mult mai bine au facut unul twin turbo cu un consum redus si de ultima generatie.
Oricum nu ma astept sa intelegi tu asa ceva. Faci parte din categoria de persoane care pe tine te intereseaza cel mai mult ce scrie pe hartie.
Oricum cei de la BMW stiu mai bine decat tine ce fac ca doar de accea au profit
Cea mai mare tarfa a industriei auto este BMW, si uitati si cateva exemple legate de ce declarau dansii prin 2000:
1.ei or sa faca doar motoare pe benzina aspirate, ce urca pana la 8000rpm, ca aspiratele sunt cele mai adevarate......si acum nu doar ca folosesc turbo ci bi-turbo
2.ei vor folosi doar manuale pentru modelele de performanta, ca doar asa se conduce o adevarata masina......iar acum nu mai nimeresc automate de la zf cu 7 rapoarte, iar cum mercedes scoate una cu 9 rapoarte facem pariu ca hop si bmw cu 9 rapoarte?
3.Ei vor construi doar masini cu tractiune spate, ca de, cele mai adevarate masini au tractiune spate..........iar acum au in plan pt la anul un model cu tractiune FATA
4.cei de la audi scot modele fara personalitate, care seamana toate intre ele.......iar acum domnii de la bmw ce stil de design au ales?
Nu va mai aprindeti atat pt un rahat de marca care urmareste doar profitul(pont:au inceput sa-si vanda si masinile din muzeu), macar daca va iesea si voua o punga de seminte sau o paine pe luna pt ca le luati atat apararea si tot erati castigati cu ceva.
Nu mai fiti copiii, masinile in ziua de azi se aleg cu capul si nu cu inima ca acum 30 ani
Acuma parca mi`e sila sa las un comentariu ca sa vad apoi ca`mi da cate unu` un reply de`ti vine sa te urci pe pereti ce aberatii poti citi.
Propunerile mele privind solutia acestor probleme pot ridica intrigi de genu` " frate, e loc public". Da, e loc public, dar chiar si intr`un loc public mergi la un WC public.
Numai bine.
MCD este si acesta un motiv din cauza tehnologiei insa aici nu este vorba de asa ceva. ai lucrat vreodata intr-o companie la marketing sa vezi ce se intampla acolo nici prin gand nu iti trece
mai documenteazate bbi are dreptate
Is pe tavan, ma ! =))
Inca oadata, specifictile motorului nu sunt oficiale si daca ar fii modelul este un concept, deci ne contrazicem degeaba
Ok asa o sa fac ma documentez :) Ms de sfat ramaneam nedocumentat pfuuu
Bravo BMW! Fara numar....
Ma bucur sa vad oameni care inteleg ce e bun pe pamant .
Toti gresesc in viata , dar e important sa intelegem ce bine si ce nu .
Succes .
Referitor la seria 6 e ok , dar sunt sigur ca in realitate va arata si mai bine ...
De motor , transmisie la sigur o sa ia 10/10.
Merge vorba de MUNCHEN de BAYERISCHE MOTOREN WERKE.
BAVARIA MOTORS .
La design imi place ; consola e MORTALA. - 9/10
Ciao si numa' bine tuturor habarnistilor si ciudatilor care si-ar vinde si pe masa ca sa aiba asa ceva.
Respect!
poate a observat cineva cei 600Nm ai motorului, oferiti pe o plaja de turatii de vre-o 3 ori mai mare ca a unui dizelar ... poate a observat cineva ca are un consum mixt de 10l la suta ( stiu ca doar pe hartie ... normal ca o sa manance 20% daca-i dai forja intre semafoare.. la ce te astepti? ), poate incercam sa observam cutiile alea inteligente, sasiurile, suspensiile, toate lucrurile care compun masinile, etc. Si poate dupa ce luam in considerare toate alea o sa spunem ( sau nu ) ca BMW au facut o masina de kko.
maisna arata OK -- concurent direct cu E Coupe si A5, nu?
( nu-l sterge si p'asta.... doar subliniam ceva )
per ansamblu arata f bine , ca si noua serie 5 avand in vedere ca BMW n-a plusat prea mult pe designul masinilor sale ci, mai mult pe performantelor acestora, insemnand Manevrabilitate si Fiabilitate.
Degeaba ai Corvette cu 700 CP daca pe un traseu cu serpentine , un BMW cu 300 CP iti da fum
"Audi e mai tare ca BMW', "Audi bate, Audi face to ce vrei"....etc. Afirmatii gratuite fara nici un punct de vedere sau macar vre-un argument. Parca as vorbi cu un copil de 10 ani, "Jucaria mea e mai tare" si atat, daca il pui sa zica de ce il reduci la tacere.
Intrebare: De ce la o stire cu un bmw nou apar zeci de comentarii, iar la o stire cu Audi e bezna, nimic, doar "fanii" se lauda intre ei??? Se numeste INVIDIE. Tot timpul BMW a aratat ca se bate doar cu Mercedes si cei de la Mercedes stiu asta de aceea nimeni nu prea mai baga in seama Audi....doar voi, in lumea voastra...Nu am nimic cu Audi, au masini bune, un design reusit, dar nu poti veni la mine sa-mi zici "ba aia e mai tare ca cealalta"....bun, de ce? Tot respectul pentru Audi, pacat de fani. Voi prin comentariile voastre ma faceti sa ma enervez cand vad un Audi pt ca ma gandesc la ce aberati voi pe automarket, stricati imaginea marcii, prin exagerarile voastre duse la un nivel care nu prea merita discutat. Cam atat am avut de zis, e parerea mea.
P.S. NU VREAU SA VAD NICI UN CALIFICATIV, FIE EL POZITIV SAU NEGATIV. SA VAD FANII AUDI SAU ALTII CARE AU CEVA CU BMW DACA SE POT ABTINE!!!
Multumesc!
Acelasi ratzionament tampit la ambele categorii.
Ca esteBMW,ca este AUDI,toti o apa si un pamant.
Si BMW si AUDI sunt b.m.w(big money waster).Bmw-ul a fost masina mea preferata,dar nu mai este.La fel si eu:ma enervez cand vad bmw pe strada.
Din cauza unora de pe automarket.
Nici nu stii ce bine este sa vazi ca exista tari normale,unde nimeni nu este interesat de ce masina are vecinul.
Ca e Tata,ca e lada,ca e bmw.Who cares?Cat despre invidie!!!!Eu daca am audi sau bmw,niciodata nu o sa fiu invidios pe altul care are bmw sau audi.Am masina care o vreau si nu dau doi bani pe ce are altul.Nu inteleg boala asta cu masini premium.Faci foamea,dar ai un premium la usa!Duh!!!!!