Salonul Auto de la Frankfurt 2015

BMW a pregătit un stand de 12.000 de metri pătrați pentru Salonul Auto de la Frankfurt

Publicat Marti, 08.09.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 0
BMW a pregătit un stand de 12.000 de metri pătrați pentru Salonul Auto de la Frankfurt - Poza 1
Grupul BMW a prezentat planul standului pe care l-a pregătit pentru această ediție a Salonului Auto de la Frankfurt. Standul are 12.000 de metri pătrați, este împărțit pe două etaje și găzduiește toate mărcile din portofoliu.

BMW Group a prezentat schița standului său de 12.000 de metri pătrați de la Salonul Auto de la Frankfurt. Standul va fi deschis în perioada 15-27 septembrie și va găzdui toate mărcile din portofoliul concernului german, de la MINI și BMW la Rolls-Royce. Bineînțeles, submărcile BMW, respectiv BMW i și BMW M, vor avea un spațiu expozițional dedicat în standul concernului german. Standul companiei BMW are și un mini circuit de testare, care va măsura o lungime de 400 de metri și le va permite vizitatorilor să ia parte la demonstrații de condus activ ale automobilelor BMW și MINI.

BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3

Întreaga expoziție va avea 20 de scurte show-uri, pe scene integrate în circuitul germanilor. Doar scena BMW are o lățime de 50 de metri, fiind marca de bază a concernului cu același nume. Pentru a-și pune în valoare expoziția, BMW a dezvoltat o aplicație dedicată BMW IAA, care va avea ghid audio al standului și va include funcții de realitate augmentată. Astfel, noul BMW Seria 7 și alte exponate ale concernului vor putea fi admirate cu artificii digitale.

Ediția 2015 a Salonului Auto de la Frankfurt pune accentul pe noua navă amiral a nemților, care va fi vedeta standului germanilor.

BMW 225xe Active Tourer este primul monovolum plug-in hybrid produs de marca bavareză

Urmareste Automarket
Partenerul BMW Group pentru show-uri și pentru punerea în scenă a spectacolelor derulate în acest spațiu pe întreaga durată a evenimentului este compania Wolf Production, în timp ce planificarea implementării este gestionată de Blue Scope Communications (pentru BMW) și bfm-net (pentru MINI).
În materie de creație și concept, agenția Meiré und Meiré este responsabilă pentru mărcile BMW și MINI. Marca de lux a concernului german, Rolls-Royce, este gestionată de agenția de creație, concept și implementare Puchner P3.

BMW X1 ajunge la a doua generaţie: mai mare, mai încăpător şi cu tracţiune faţă şi integrală

Via BMW


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru