BMW a pierdut razboiul "M" cu Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a pierdut la un tribunal din Canada procesul cu Nissan prin care germanii doreau sa-i impiedice pe niponi sa foloseasca litera „M” pe modelele Infiniti.
BMW a descris modelele rivalilor de la Nissan ca fiind „inferioare si mai ieftine”. In prima instanta, BMW a dat in judecata Nissan si a castigat, dar japonezii au facut apel, iar rejudecarea le-a adus castig de cauza.
BMW nu a reactionat la lansarea modelor Infiniti M35 si M45, ci la campania publicitara lansata de divizia de lux de la Nissan in Canada. Mesajul campaniei era : „M se apropie!”.
Acesta este momentul in care bavarezii au reactionat consideran o incalcare a dreptului de marca. In urma castigului inregistrat de Nissan la apel, singura optiune pentru BMW este sa depuna o petitie la Curtea Suprema.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Mai ramane ca BMW sa ceara drepturi de la orice producator care are un produs a carui codificare contine litera M.
Si poate ca BMW ar fi mai bine sa isi cheltuie energia pentru a rezolva problemele de calitate si fiabilitate la masinile lor noi. Mai les cutiile de viteza automate si incazul Romania sa se uite la imbecilii care le populeaza service-urile in calitate de angajati.
Infiniti de la inceput a fost clar tintit pe piata BMW si au reusit cu mare succes sa acapareze un % considerabil.
Produc masini agresive si de calitate la un pret real.
Dar culmea europeni au inceput sa aiba pretentie de la cei ce folosesc cuvantul "pizza", "M", "telemea", "mamaliga", "fetucini" etc........ ca vezi doamne ei au inventat aceste cuvinte si li se cuvine un % din profit.
La munca nu la intins mana.
In rest, imi plac BMW-urile.