Esential
71.400 | de euro este pretul de pornire pentru varful de gama 550i, care livreaza 407 cai putere. |
71.400 | de euro este pretul de pornire pentru varful de gama 550i, care livreaza 407 cai putere. |
BMW a lansat ieri, oficial, pe piata din Romania, noua generatie a sedanului Seria 5. Modelul bavarez, aflat deja la a sasea generatie, a fost prezentat presei in cadrul unui eveniment organizat de BMW Romania, la care invitat de onoare a fost Oliver Heilmer, un tanar designer in curs de afirmare. Heilmer are deja meritul de a fi coordonat echipa care a creat interiorul noului BMW Seria 5.
Noul bavarez porneste in Romania de la 42.661 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 cai putere. Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, BMW pune la dispozitie derivatiile 528i de 258 de cai putere, 535i de 306 cai putere si varful de gama 550i de 407 cai putere. Acesta din urma va scoate din buzunarul romanilor incepand cu 60.000 de euro fara TVA, adica 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Fanii motoarelor diesel nu vor fi uitati, Seria 5 urmand sa ascunda sub capota o unitate de 3.0 litri si 204 cai putere, corespondentul indicativului 525d, si deja celebrul propulsor de 245 de cai putere, regasit pe versiunea 530d.
Unitatile vin cu sase cilindri in linie, cu un bloc motor din aluminiu, cu injectie common-rail si cu o turbina cu geometrie variabila.Din vara, gama modelului german se va imbogati cu inca o versiune, cea mai ieftina si mai economica. Este vorba despre 520d, care promite 184 de cai putere si un cuplu motor de 380 Nm.
In Romania, noua generatie BMW Seria 5 este disponibila cu un program de 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, botezat Service Inclusive, care in celelalte tari europene vine contra-cost.
Vezi aici toate versiunile noului Seria 5 si pretul acestora, alaturi de lista de optionale.
Glumeam!
Nici un model nu este "inutil" , toate sunt acolo pentru a acoperi o gama cat mai larga de preturi si de cerinte ale clientilor - pentru ca asta inseamna biznisul auto :)
Prietene,........aberezi! Ce scrii tu acolo, este ca BMW si alte marci, au masini pe clase cu preturi diferite! Eu am scris mai sus cu totul altceva! Ca o clasa inferioara lui 7 (in acest caz 5) costa aproape cat 7! Nu mai e o diferenta mare de pret intre 7 si 5! Nu ti se pare normal ca un posesor de 5 sa vrea 7? Nu de alta...dar cine cumpara 5, vrea o limuzina! Si in acest caz o sa cumpere 7...pt. cateva mii de euro in plus, eu zic ca merita! Inainte intre 5 si 7 era o diferenta de pret si dotari...acum nu mai e! Deci.. INUTIL 5-ul!
Insa in Europa, alegerea unui model al gamei tine de nevoile cumparatorului si de optiunea lui. Sunt sigur ca si noul x3 va costa cu cateva mii de euro mai mult decat x1 insa pe adevaratii posesori de bmw nu ii intereseaza neaparat sa aiba cea mai mare si mai impunatoare masina a constructorului. Cei care stiu cu adevarat ce inseamna BMW apreciaza calitatea, nu dimensiunile.
ca sa facem aceiasi comparatie... de ce ai cumpara megane full cand poti lua laguna cheala ( revenirea la chestii similare din grupul renault este pur aleatorie .. puteam sa zic C4 vs. C5 , etc )
in ceea ce privveste aberatiile... poate ar trebui sa te gandesti ca , poate, nu toti cei care nu gandesc la fel ca tine abereaza :)
e un seria 3 mai mare, nu mai zic k spatele e urat cu spume.
la bani astia mai bine iti ei un seria 7 care e alt nivel.
Daca ar fi cum zici tu, Dacia ar fi dat faliment nu? Mai pui 1-2 mii de euro si iti iei renault sau mai stiu eu ce.Si totusi... e plina Europa si nu numai de ele.
Cocalarii ii recunosteti singuri, nu trebuie decat sa iesiti un pic in trafic.
!!!!