BMW a deschis un centru de service pentru modelele clasice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la BMW si-au extins centrul clasic de la Munchen si pentru publicul larg. Acestia au luat aceasta decizie dupa ce au facut o statistica in urma careia estimeaza ca una din 10 unitati produse in decursul anilor 1980 este inca pe sosea. Astfel, circa 600.000 de autoturisme si 70.000 de motociclete sunt in evidenta celor de la BMW, dar numarul total de vehicule este mult mai mare. Cei de la BMW au decis sa vina in ajutorul publicului pasionat de automobile clasice care cauta ajutor calificat, iar cine poate fi mai calificat la reparatia unor modele decat mecanicii instruiti de inginerii care le-au creat. Totodata, BMW a decshis si o divizie Motorsport a lui Classic Center, care va organiza competitii intre echipe private care detin modele clasice.
Inainte de extinderea inspre public, centrul clasic de la BMW din Munchen se numea Historic Workshop. Scopul acestui atelier era reparatia si intretinerea colectiei de modele clasice a fabricii BMW. Seviciile acestei divizii includ si productia de componente care nu mai sunt de mult in fabricatie – toate la standarde de fabrica si chiar vanzari de autoturisme – desi contextul in care vor fi vandute acestea este inca neclar – normele europene ar duce la o inmatriculare extrem de costisitoare a unul vehicul non-euro sau chiar euro1/euro 2 in conditie de nou.
Modelele BMW clasice pregatite de acest atelier vor concura in diverse competitii cum ar fi Oldtimer Grand Prix, Goodwood Festival of Speed, Mille Miglia si Le Mans Classic. Printre modelele clasice care sunt in curs de restaurare la atelierul respective putem enumera doua BMW M1, un 3.0 CSi si un R 69 S.
Totodata, cei de la acest service pot sa construiasca anumite piese care nu au fost oferite de fabrica pana acum, cum ar fi o transmisie auotmata pentru modelul 3.0 CSi. Proprietarul unui asemenea model cauta de mult o transmisie automata, dar singurii care au creat o asemenea transmisie pentru acest model sunt inginerii BMW, care au realizat doua prototipuri. Inginerii de la Classic Center au avut acces la schitele originale si au realizat o copie fidela a acelei transmisii, totul pentru satisfactia clientilor, al caror numar este intr-o continua crestere.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din General
-
Muncitorii uzinelor Volkswagen din Germania vor protesta împotriva conducerii mărcii începând de astăzi. Producția la mai multe uzine germane va fi oprită din cauză că muncitorii sunt nemulțumiți de politica mărcii de reducere a costurilor. Aceasta include reducerea salariilor și chiar înghețarea acestora. (28.10)
-
Skoda marchează 30 de ani de la debutul modelului Felicia. Acesta este primul model al mărcii cehe care a fost dezvoltat în colaborare cu Volkswagen. (24.10)
-
Jeremy Clarkson, fostul prezentator Top Gear și The Grand Tour, a dezvăluit că a trebuit să fie operat de urgență la inimă. Prezentatorul s-a simțit rău după ce s-a întors dintr-o vacanță. (23.10)
NU fiti prosti si cadeti in MARKETING , precum o fac cei de pe PROMOTOR , dupa cum scriu ei noul A8 isi sterge picioarele de seria 7 F01 ,cu materiale si finisaje in interior.
Hai sa gandim real fara reviste prostesti care iau spaga , doar pe ce traiesc revistele pe spaga nu ? Asta e markeginul.
Daca e sa ne luam numai dupa un lucru simplu fara sa privim design-ul superb de pe noul seria 7 se stie bine ca seria 7 imparte aceeasi platforma tehnica cu ROLLS ROYS au materiale interior de aceeasi calitate , Cum poate sa spuna promotor ca Audi A8 e net superior BMW seria 7 F01 ???
Incercati putin sa ganditi singuri la rece fara reviste , ca toate revistele sunt MARKETING cind plateste mai mult acela e mai bun.
MARKETING-ul inseamna RECLAMA , dar REVISTELE pe asta si traiesc , in MARKETING omul inseamna BANI e privit ca sursa de venit , omul cade plasa la tot ce se arata la TV ,STRADA , INTERNET si omul fiind o fiinta prostanaca crede in tot ce se arata.
Dar sa fim siguri ca VAG grup e mult mai bogat ca DAIMLER sau BMW GRUP si VAG isi permite sa arunce cu banii in reclama mult mai bine , din acest motiv la AUDI MARKETING-ul e facut ca la carte,.
BMW si MERCEDES-BENZ nu-si permit chiar asa de mult sa faca atata marketing.
ce problema ai tu, ca promotor o declarat ca audi are finisaje mai bune ca bmw, de aia nu poti dormi la noapte? stai linistit ca cui ii place seria 7 sau a6 o sa si-l cumpere, indiferent de ce teste se fac
@tzenu_bmw
si cu ce te incalzeste pe tine ca bmw e nr 1?(parerea ta)..te platesc bavarezii cu 1000 euro pe luna ca le faci publicitate?
Si nu iti mai da cu parerea despre o masina pe care ai vazut-o doar in reviste, criticand parerea unora care au si condus masina aia. Ce vrei tu sa spui, ca A8 e praf pe langa Seria 7? L-ai condus? Sa mai bine zis, macar l-ai vazut?
Nu ma intelegeti gresit, nu sunt fan promotor... pe site-ul lor nu mai intru de mai bine de o jumatate de an pentru ca mi se pare slab. Dar totusi, testul ala a fost facut de jurnalisti auto care in afara de BMW stiu ca mai exista si alte marci, de exemplu "teapa" numita Audi (adica un "VW mai scump" :)) )
Pun pariu ca tu de asta ai BMW in cap si poate in fata blocului de garsoniere unde stai pentru ca este cel mare tare...adica mama frate are materiale de la Rolls Royce (si vezi ca asa se scrie corect, nu Roys...da pentru unii e numa dupa cum se aude)....phai...pai trebuie sa imi iau si eu BMW, pe bune.
Adica eu nu m-am urcat pana acuma intr-un Rolls Royce (poate ca tu ai facut-o de stii....aaa...sau stai....ai auzit povesti din ala in fata blocului la o seminta si de asta esti tu destept in ale automobilelor), dar eu merg pe mana ta "prietene"....merg la un show-room si il intreb pe ala: "bai nene, deci am venit ca am bani de BMW, ia da sa vad cum e pe dinauntru" ma urc, fac un test drive, dupa care ii dau la ala in cap de la show-room ca nu e prea Rolls Royce.
Asa ca, taci dracului din gura, nu te mai crede asa destept si tineti informatiile astea pentru amicii aia ai tai, cu minte ingusta, care te admira ca poate ai o coaja de BMW si ca esti mare sofer.
Iar cand incepi sa jignesti deja nu mai ai argumente sa-ti sustii afirmatiile (oricum nu am de gand sa te jignesc, ar insemna sa-ti dau prea multa importanta-si asa ti-am dat destula... importanta). Imi pare rau, esti un fan BMW tipic si cu asta cred ca am spus totul. Limbajul si comportamentul tau nu se diferentiaza cu nimic de cel al unui bisnitar manelist cu lant de aur gros, scos peste tricou. De fapt nu ar trebui sa ma mire nimic, daca ma uit bine pe comenturile tale, gramatica limbii romane este o enigma pentru tine. Bafta tie si sa-ti traiasca "bavarezul"! :))
PS: stai linistit ca "descreeratului" caruia i-ai da cu pumnul in bot ca "e buburuza seaca si prost care rage" =)))) nu iti va mai da importanta... prefer nici sa nu ma obosesc sa citesc cometurile tale... imi obosesc retina degeaba:)). BEST REGARDS FOR YOU TOO! (stai linistit, nu te-am injurat;)
Si tu ca locuiesti in ROMANIA sunt sigur ca mai mult de 99% nu o stii.
Nu ai simt de om in tine.
hai la scara cu voi si mai invatati cate ceva despre mecanica si de masini in general. aaaaaa.... nu uitati punga de seminte.
sa saturat lumea de prostiile vostre, aceleasi tampenii le spunezi zilnic. are nu are treaba stirea voi tot aceleasi prostii le spuneti.
a) copil prost
b) ori este prost
c) ori explica prostilor ca sunt prosti
Bmw a cumparat RR! (din moment ce 'nu' RR a preluat Bmw, Rolls, are componente de 7! Nu invers! Si daca ai urcat macar o data in viata in Phantom, cred ca ai vazut ca nu sunt mari diferente intre cele doua limuzine! E doar o sigla nobila...in rest un mare BMW!)
VAG a cumparat Bentley (pe Bentley Mulsane si Continental se regasesc peste 30% din elementele unui A8! )
Mercedesul are Maybach! (aici cred ca e vizibil si fara sa mai urci in el! ) UN MARE S!
Nu mai sunt RR-urile de odinioara! Adica 100% autentice! Asa ca nu inteleg ce atata mandrie sa ai 7 ca vezi DOAMNE e RR! E valabil si la celelalte branduri ! Eu am comentat mai sus despre subiect! Asa ca sa nu va luati de mine ca deviez de la articolul initial!
Citez:
" BMW-M este putin prostut! Dar are dreptate in principiu! "
asta cum de inteles un om daca are dreptate in principiu cum poate fi prost ???
Cele bune sa nu uitam ca Bentley nu apartine lui Audi dar lui VAG si Audi respectiv la fel apartine lui VAG.
Dar "BMW AG "detine TUTELA lui Rolls Roys.
Citez ,,ele bune sa nu uitam ca Bentley nu apartine lui Audi dar lui VAG si Audi respectiv la fel apartine lui VAG.
Dar "BMW AG "detine TUTELA lui Rolls Roys.''.
Ce sa inteleg eu? Mai bine nu mai scriai! Sa traga si altii concluzii din ce am scris eu si ce ai postat tu!
BMW GRUP ARE ROLLS ROYS si MINI
SI VAG GRUP ARE AUDI,.