BMW a creat prototipul unui Seria 1 alimentat cu hidrogen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la BMW au anuntat un nou tren de propulsie cu hidrogen care ar putea fi instalat pe viitoarea generatie MINI si pe noua platforma cu tractiune fata de la BMW. Potrivit primelor informatii, trenul de propulsie cu hidrogen incape intr-un Mini Clubman actual, ceea ce inseamna ca modelul caruia ii este destinat are o lungime de minim patru metri si are tractiune fata. Inginerii BMW au efectuat deja numeroase teste cu prototipuri bazate pe BMW Seria 1, dar care au fost echipate cu un sistem de tractiune fata si sistemul de alimentare cu hidrogen mentionat mai sus.
Noul sistem de propulsie de la BMW utilizeaza o platforma cu tractiune fata si o punte spate angrenata electric. Motoarele care propulseaza rotile de pe puntea spate sunt alimentate de pile de combustibil pe hidrogen si intregul sistem foloseste si condensatori de putere mare. Scopul noului sistem de propulsie de la BMW este de a genera suficienta energie electrica pentru a permite rularea cu zero emisii in orase, sau cel putin in centrele acestor orase, abilitate care nu a fost inca realizata de majoritatea vehiculelor hibride lansate pe piata pana acum.
Spre deosebire de vehiculele alimentate cu hidrogen, noul sistem de propulsie de la BMW foloseste si un motor cu combustie interna.
Cele doua sisteme de propulsie functioneaza independent unul fata de celelalt, iar functionarea simultana a celor doua metode de propulsie este posibila pentru doar cateva clipe, pentru realizarea de acceleratii impresionante. Celula de combustibil cu care este echipat acest prototip dezvolta doar 5kW, iar energia este transmisa super-capacitorilor care alimenteaza motorul electric de 82 kW.Via | MotoringFile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)