BMW se alătură listei lungi de producători ce au fost puternic afectați de criza COVID-19, care practic a paralizat industria auto pentru mai multe luni.
Cea mai dificilă perioadă a fost intervalul aprilie-iunie, în care restricțiile au dus la închiderea fabricilor și dealerilor, iar vânzările au avut de suferit.
Pentru al doilea trimestru, BMW a raportat pierderi de 666 de milioane de euro, dar, cu toate acestea, constructorul se așteaptă să aibă profit la sfârșitul lui 2020. Nemții spun că vânzările și livrările au început deja să-și revină, însă ritmul actual nu va fi suficient pentru recuperarea pierderilor din ultimele luni.
CEO-ul Oliver Zipse a declarat că lansările de noi modele BMW nu au fost și nu sunt afectate, iar acestea vor avea loc conform programului stabilit de companie.
“Piețele au început să-și revină, dar viteza și intensitatea recuperării variază de la un caz la altul. Vânzările din iulie arată că lucrurile se mișcă în direcția corectă.
La acest moment, avem un optimism precaut pentru a doua jumătate a anului,” a spus Zipse în declarația de pe site-ul oficial BMW.Via BMW
Comentarii (1)