BMW a anunţat înlocuirea a două motorizări din gama Seria 5 cu versiuni îmbunătăţite. Vorbim despre unităţile diesel ale lui 518d şi 520d, care beneficiază acum de motoare TwinPower Turbo, fiecare dintre ele primind 6 CP în plus datorită motorizărilor actualizate. În urma schimbării de motorizare, 518d asigură acum 150 CP şi 360 Nm, în timp ce 520d promite 190 CP şi 400 Nm. Ambele versiuni actualizate ale lui 518d şi 520d sunt mai rapide de la 0 la 100 km/h cu 0.2 secunde faţă de predecesoarele lor şi beneficiază de un consum mixt redus cu 0.4 litri la sută. Emisiile de CO2 au scăzut şi ele cu 10 grame pe kilometru în regim mixt.
Motorizarea diesel nouă introdusă pe cele două versiuni ale lui Seria 5 face parte din noua familie modulară a concernului BMW Group şi prezintă numeroase optimizări pentru reducerea frecărilor interioare şi a pierderilor de energie. Cei de la BMW spun că unitatea cea nouă este mai silenţioasă decât cea pe care o înlocuieşte şi prezintă o eficienţă termică îmbunătăţită folosind programe computerizate de evaluare a fluxului de gaze în raport cu temperatura motorului. Întreg sistemul de răcire a fost regândit pentru ca motorul să atingă mai repede temperatura de funcţionare, pentru a permite cuplarea mai rapidă a funcţiei Start-Stop în mediul urban şi rularea în condiţii cât mai economice.
BMW 518d, 520d şi 520d xDrive cu noile motoare TwinPower Turbo Diesel - preţuri în România
|
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW 518d Sedan 2.0diesel, M6 |
150 | 4.3 | 9.4 | 43.586 |
BMW 520d Sedan 2.0 diesel, M6 |
190 | 4.3 | 7.7 | 46.190 |
BMW 520d Sedan xDrive AT |
190 | 4.7 | 7.9 | 51.212 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via BMW
motorul de 150 cp nu este twin power