Salonul Auto de la Frankfurt 2015

BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3

Publicat Joi, 03.09.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 9
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 1
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 2
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 3
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 4
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 5
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 6
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 7
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 8
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 9
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 10
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 11
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 12
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 13
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 14
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 15
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 16
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 17
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 18
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 19
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 20
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 21
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 22
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 23
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 24
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 25
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 26
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 27
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 28
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 29
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 30
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 31
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 32
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 33
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 34
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 35
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 36
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 37
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 38
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 39
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 40
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 41
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 42
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 43
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 44
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 45
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 46
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 47
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 48
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 49
BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3 - Poza 50
BMW aduce la Salonul Auto de la Frankfurt o versiune hibrid alimentată la priză a actualului Seria 3. Se numește 330e și vine cu o autonomie totală de 600 de kilometri

BMW va lansa în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt o nouă versiune de motorizare în gama actualului Seria 3. Se numește BMW 330e și este printre primele modele care adoptă noile indicative stabilit de constructorul bavarez. Este ușor de intuit faptul că noul 330e este de fapt un hibrid ce poate fi alimentat la priză, bazat pe noul Seria 3 facelift.

Trenul de propulsie este compus dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri, capabil să ofere 184 de cai putere, și o altă unitate electrică de 88 de cai. Cele două unități își dau mâna pentru a oferi celui de la volan 252 de cai putere și un cuplu motor extrem de generos, de 420 Nm. Resursele sunt suficiente pentru a putea oferi o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 6.1 secunde și o viteză maximă de 225 km/h.

Esential 40 de kilometri este autonomia pur electrică a noului BMW 330.
600 de kilometri este autonomia totală a noului BMW 330e.
Chiar și în aceste condiții, BMW susține că sedanul poate oferi un consum mediu cupins între 1.9 și 2.1 litri/100 de kilometri, cu emisii de asemenea reduse, de 45 până la 49 g/km.

Ca orice hibrid ce poate fi alimentat la priză, noul BMW 330e beneficiază și de o baterie litiu-ion generoasă, capabilă să asigure energie pentru o rulare cu zero emisii pe o distanță de 40 de kilometri.

Chiar și în modul pur electric, BMW 330e poate atinge o viteză maximă de 120 km/h.

BMW susține că dacă vom cumula autonomia bateriei cu cea a rezervorului pe benzină vom ajunge la un total de 600 de kilometri.


Comentarii (9)

  • nu inteleg....curentul e oferit gratis?nu se ia in calcul ,nu de alta dar...nimeni nu pomeneste nimic...sau e subventionat de stat?....asa ca-ncurajare pt. cei ce vor un aer putin mai curat...ca la astialalti ne ia taxa de mediu la greu....ar fi o idee...
    10 1
  • Chiar daca merge 40 de km numai pe baterii, credeti ca in continuare consuma doar 1.9-2.1 litri de benzina un motor de 184 de cai in 60 de km. Mai degraba cam vreo 5 sau pe acolo. Cam mare smecherie cu hibrizii astia. Practic producatorii se scot la media de CO2 pe companie, fara sa faca mare lucru. Au ei sistemul lor bine pus la punct de inregistrare a consumului care in veci nu o sa-l vezi in viata reala.
    5 4
  • E practic un Tesla Model S, care mai trebuie dus si la benzinarie
    Si sa inteleg ca era nevoie de o galerie foto complet noua, pentru o... versiune noua de motorizare, cum par ei sa o promoveze.
    3 8
  • @Sam masina mea consuma exact cat specifica producatorul, ba chiar mai putin daca ma duc lejer. Deci se poate... ce-i drept, poate ca dupa 2005, au inceput sa exagereze.
    12 1
  • unele masini chiar scot consumul afisat, atata vreme cat producatorul publica niste cifre realiste.
    in acest caz insa, chiar daca masina merge primii 40 de km in mod electric, care dupa cum se intreaba mai sus, nu se socoteste la pret, si apoi restul de 60 de km in mod benzina, oricume stie motorizarea 320i stie ca masina aia scoate fara sa te chinui peste 15 in oras si numai printr-o minune sub 7 in afara, daca esti foarte rabdator, si mergi subturat, ca sa nu apesi din greseala acceleratia cand esti in ture ca imediat suge din rezervor.
    Facand calculele, cu un consum de 7%, pe 60 de km ies 4.2 litri.
    In urma calculelor, mie imi iese ca au mai incarcat o data masina in cei 100 de km ca sa iasa consumul acela. qed :)
    4 3
  • Ce nu face o firma de dragul publicitatii.
    Ideea e in felul urmator oameni buni: orice mare constructor auto va fi constrans de reguli europene sa scoata astfel de masini si sa declare astfel de consum. Nu vreau sa exagerez dar cred ca peste 95% din posesorii de BMW sau doritori nu-si iau BMW ca sa scoata consumul afisat si nuci nu prea le pasa de cat consuma. BMW e marca orientata pentru condus sportiv nu consum minim. Ce zic producatorii sau ce afiseaza computerul de bord la BMW-uri sunt glume bune si in totalitate teorie: masina pluteste, nu bate vantul afara si nu exista frecare cu aerul sau asfaltul :)
    Si chiar asa voi faceti niste calcule pur teoretice insa nu tineti cont ca dupa ce bateria e descarcata complet si motorul termic intra in functiune, bateria se reincarca atunci cand se ia piciorul de pe acceleratie, deci dupa primii 40 km nu inseamna ca masina nu va mai putea folosi bateria care se reincarca in timp ce masina ruleaza fara sa mai fie accelerata.
    Se pare ca s-a orientat bine BMW catre alianta cu Toyota, acum scoate hibrizi pe banda rulanta. Nu a mentionat nimeni pe aici: cumva sistemul hibrid e cel pe Lexus ???
    3 0
  • rotila
    probabil au redus rezervorul ca sa faca loc la baterii altfel nu se justifica o autonomie asa mica .320 i 184 cp , cu rezervor de 60 l face 800 km cu un plin.
    1 0
  • @EEE ma indoiesc ca un 320i consuma 15 in oras. Un simplu 520i din '90 consuma 12. E drept, nu are 184 de cai, dar e tehnologia de la inceputul anilor 90 totusi si are 6 cilindri.
    7 0
  • iulian
    Consuma 2% doar pe primii 60 km din care 40 electrici :).

    @mowgli. Mai sunt constructori care au echipe de ingineri mai puternice decat echipele de marketing si PR. Eu am masina din 2007 diesel 2 litri 100kw automata cu un consum urban raportat de 10% si mediu de 7.2%. In viata reala scot cifre sub cele din carte fara prea mare efort. Dar imi imaginez ca trebuie sa fii un pic nebun sa vii in ziua de azi cu asemenea cifre.
    De exemplu noul Q7 cu motor diesel de 3 litri si 2000+kg raporteaza 6.2% urban adica mai putin decat Sandero 1.2 chel. O fi tehnologia de pe Q7 mai evoluata dar legile fizicii sunt aceleasi pentru toti. Nu stiu cat de sigur poti sa afirmi ca, avand un motor de aproape 3 ori mai mare si o masina de 2 ori mai grea, poti sa scoti un consum mult mai mic decat un Sandero 1.2 oricat de mult ai conserva si recupera energia.
    Dar n-am condus Q7 asa ca sunt doar suspicios, nu si acuzator referitor la consumul lui.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru