Esential
3.4 | litri/100 km este consumul pe care l-a înregistrat ford pe parcursul testului. |
165 | de cai putere dezvoltă versiunea BMW 320d Efficient Dynamics. |
3.4 | litri/100 km este consumul pe care l-a înregistrat ford pe parcursul testului. |
165 | de cai putere dezvoltă versiunea BMW 320d Efficient Dynamics. |
După ce Gerhard Plattner a stabilit un record de consum, în toamna anului trecut, la volanul unui Seat Ibiza Ecomotive, un nou temerar a reuşit să înregistreze o performanţă similară. De această dată este vorba despre un britanic, Tom Ford, şi despre un BMW 320d Efficient Dynamics.
Tandemul a reuşit să parcurgă 1630 de kilometri cu un singur plin de motorină, acoperind distanţa dintre Marea Britanie şi Munchen. La finalul testului, Ford a declarat că exemplarul BMW a reuşit să indice un consum de numai 3.4 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 109 g/km.
Pe parcursul testului jurnalistul a încercat să conducă economic, dar au fost situaţii în care nu s-a străduit foarte mult să atingă un consum redus, şi a rulat normal. Traseul i-a oferit posibilitatea lui Ford de a obţine chiar şi o valoare de 3.0 litri la 100 de km, ceea ce este cu adevărat o performanţă pentru un asemenea model.
La finalul testului Ford a declarat: "Trebuie să ne gândim la acest rezultat ca fiind unul accesibil pentru oricine. autonomie de minim 1000 de kilometri cu un singur rezervor. Ceea ce înseamnă că în decursul unui an, un şofer oarecare nu are nevoie decât de 12 plinuri. BMW Efficient Dynamics este o tehnologie care face ceea ce promite şi este accesibilă publicului larg."
Rulând confortabil, poţi obţine oActualul BMW 320d Efficient Dynamics este capabil să ofere o putere totală de 165 de cai, între 3500 şi 4200 de rotaţii, precum şi un cuplul motor de 360 Nm, disponibil pe o plajă de turaţii cuprinsă între 1750 şi 3000 rpm. Pentru a reduce consumul, constructorul bavarez a echipat sedanul cu un sistem start-stop, cu sistem de recuperare a energiei de frânare, cu o transmisie modificată, cu o suspensie care coboară garda la sol şi cu un set de pneuri Michelin Energy Saver.
via | WCF
Pacat ca voi nu intelegeti asta .
Sa fii frumos ca Audi nu inseamna nimic , mai trebuie sa ai in cap ceva , capul masinii e motorul , si la BMW e setat in cel mai bun mod disponibil , .
BMW e o masina Eficienta , puternica ,cu sportivitate destul de mare si un desing destul de atractiv , si nu in ultimul rand poate tine piept si la lux cu masini extrem de luxoase cum sunt Mercedes-Benz.
Nici nu ma mira faptul ca BMW vinde mai mult ca concurenta calitatea in toate capitolele la BMW isi pune amprenta.
P.S. Iara au inceput astia cu audi?
BMW ofera calitate, cele mai performante motoare, cele mai economice, deci cele mai bune masini pe piata. Asta este, cei care contesta BMW sunt cei care nu-si pot permite sau poate nu-i caracterizeaza, o fi greu de inghitit pt unii dar asta e realul/realitatea.
Nimeni nu spune de Audi ca sunt masini proaste, dar mai au de lucrat sa-i ajunga pe cei de la Mercedes daramite BMW.
Va provoc sa faceti o comparatie chiar aici pe automarket, intre modelele BMW ( seria 1-3-5-7-X3-X5-X6 ) si modelele Audi, Mercedes. Motoarele cu acelasi litraj, veti ovserva ca BMW este peste concurenta, atat consum, viteza, emisii, de aici vine si intrebarea, de cand e Audi mai bun?
PS. Am un prieten care detine un BMW 320d e46 2003, va jur ca ruleaza numai in oras si consumul masinii se situeaza la 5.9-6.3 l / 100 km, asta in Constanta. Masina aceea este peste multe modele actuale, bag mana in foc ca este mult mai bun decat modelul A4 de 170 cp de la Audi, ca l-am testat si pe acesta.
http://www.facebook.com/SundayTimesInGear#!/video/video.php?v=121125641252039&ref=mf .iar cei care nu va pricepeti, intai interesati-va si apoi comentati
In Romania exista 2 tipuri de oameni:
- tari in gura si neinformati
-sentimentali si atasati de un brand in functie de contactul lor cu acel brand in viata reala.
Ce nu ii inteleg pe niciunul din ei ...de ce nu se informeaza..si pun problem corect:
Hai sa comparam masini pe bune:
-cm cubi cat mai apropiati..
-cilindri la fel
-greutatea masinii cat mai apropiata
-carburant/anvelope..etc..la fel...
-acelasi traseu de testat si nu diferite...gen...Austria unde..mergi zeci de km la vale si daca o lasi ep liber mergi 20 km...si tot asa..
Cand vor pune pe acelasi test Mertz vs Audi vs BMW...cu acele filtre enumerate mai sus atunci sa-i vedem pe astia tari in gura incapand mai ales cu un brand sau altul.
E doar barbologie si noi o stim...vb doar sentimental..dar adevarul e unul:
NICIUNUL DIN BRAND-URI NU-SI PERMITE SA TESTEZE DUPA ACELEASI FILTRE DE DEPARTAJARE MASINI DIN ACEEASI CLASA! NICIODATA!!! TOTI TESTEAZA DOAR IN CONDITIILE LOR !!!
MIE GREATA SA SUSTIN VREUN BRAND OBIECTIV, O FACEM DOAR SUBIECTIV!
Eu am avut un BMW E46 318i si consuma 8-9 prin trafic destul de aglomerat , sa nu zic ca stateam cu orele in ambuteiaje . scoteam combinat 7 litri de benzina, traseu mers la 100Km/h consumul era de 6 litri benzina ,.
Dar si cand apasam pedala pana jos ma tineam de un Q7 cu 4.2 TDI ,
Nustiu cum sunt setate motoarele la BMW ca daca mergi incet putin iti consuma , si daca apesi ai randament pana la 6000RPM fara a sari motorul de pe caroserie.
Motoarele la BMW sunt arta .
Spre exemplu la un E200 nu e asa ceva , acolo sau incet sau mairepede consumul sare de 12 litri.
Imi pare ca computerul la BMW la motor e facut FLEXIBIL se regleaza independet dupa stilul de condus.
Nu contesta nimeni performantele acestor modele,dar in principiu,ce atata campanie pro-BMW?
A,era sa uit.Trebuie sa aveti si voi ceva de facut.
@ BMW
Esti un incompetent, in fiecare post aberant de al tau ma incluzi pe mine ca si cum as fi un baubau anti bmw. Iti mai explic odata cu caps lock ca sa intelegi, NU SUNT ANTI BMW SUNT ANTI FANATISMUL FALS BMW-IST ! Adica SUNT CONSTIENT CA BMW FACE LUCRURI BUNE, ASA CUM SI AUDI SI MERCEDES FAC !
PT toti incompetentii cu 3 clase care tot acritica audi si mercedes, dece TOATE PUBLICATILE SI JURNALISTII DIN LUME COMPARA AUDI, BMW, MERC, PENTRU CA ACOLO SUNT TOATE, TOATE PE LOCUL 1. NU EXISTA CASTIGATOR SI NICI PERDANT IN LUPTA ASTA !!!
2. Daca te uiti la cifre, nu toate motoarele BMW sunt superioare celorlalte marci auto
3.. Prin analogie, daca BMW ar fi cel mai tare din parcare, celelalte marci din segment ar trebui sa falimenteze.
3. @BMW-M. Sincer, cum te tii tu dupa Q7 4.2 TDI cu un E 318i ? erai remorcat?
4. Azi, stand in trafic, cu multi nervi, imaginatia mea dezvolta scenarii de genul: ce ar fi mai avantajos? un cutremur care sa darame cladirile si sa faca loc pentru largirea benzilor de circulatie sau o scumpire a carburantului pana la 10 lei/ litru?
P.S. Offtopic: Mentionez ca nu am detinut si nu am condus in viata mea Audi sau BMW, insa le apreciez pe amandoua. Fiind ruda de gradul I ( varianta de a fi eu insumi parinte se elimina, deci mai ramane o singura varianta ) cu "cineva" care poseda si conduc Mercedes, Volkswagen si Renault. si conducandu-le si eu, pot sa precizez urmatoarele: Mercedes e tot Mercedes dupa 10 ani, TDI-urile Volkswagen trag bine, Renault si implicit Dacia ofera doar un un pret bun, raportat la concurenta.
PS: vezi ca mai sus se discuta si de audi si de merc deci se asociaza.
am mai auzit prostii din gura ta, dar asta le intrece pe toate, cap de ridiche ce ai, un 318i nu ar ajunge un q7 4.2tdi nici daca audi-ul ar merge cu spatele
@ fanii Q7
Audi Q7 4.2 TDI are 340 CP, greutate: 2.5 tone, daca impartim cele 2 valori obtinem, 136 cp, pe o masina normala, berlina, sa zicem.....BMW e46 318i? Omu' nu a spus deloc, ca vai... e mai rapida decat un Q7, a spus ca se tine dupa unul. BMW-ul respectiv are cam 143 CP
Nu o sa comentez prea multe doar o sa ma repet obsesiv: sunteti penibili! Uite de ce (asta mi-a venit prima data in minte):
"Test de consum Automarket: 3.2 litri cu Opel Insignia 2.0 EcoFlex"
Cum frate BMW nu este zeul pe pamant? NU! Cand mergi pe autostrada cu viteza de croaziera fara sa te agiti ca prostu si cu o masina pe benzina aspirata scoti macar un 5. Dar cand mergi cu o masina diesel special echipata pt consum redus, pe autostrazi din Vestul Europei unde nimic nu te face sa pui frana, cu motorina de calitate si scopul de a consuma cat mai putin acest 3.4l/100 nu inseamna chiar atat de mult (cu toate ca este o performanta frumoasa).
In rest:
@BMW-M esti varza. Minti cu nerusinare cand spui ca te tineai tu de un Q7 4.2TDI. Ala poate vorbea la telefon si manca o shaorma, iar tu te agittai aiurea. Iar in al doilea rand ma bucur ca ai descoperit ce face ECU pe ORICE masina comercializata astazi. Citez: "Imi pare ca computerul la BMW la motor e facut FLEXIBIL se regleaza independet dupa stilul de condus." Daca aveai creier in loc de rumegus ai fi stiut CA COmputerul care gestioneaza un motor chiar asta face, chiar si celebrul 1.4 de pe Logan are acest FEATURE.
@RTI usor sa nu te uzi.
Merge vorba de un SUV cu o masina destul de sportiva,.
E46 318i pe drum drept fara urcari puternice , merge destul de bine nu-ti fa griji , iti mai zic odata poate tine piept la 4.2 TDI de la Q7 . Eu din 4 treapta a 4-a o scoteam la 170 si destul de repede urcam pana la viteza asta , un Q7 e destul de greu si mare ca sa tina piept cu un BMW ager cum e E46 mai ales ca e diferenta de vreo 800 KG , .
Asa ca raporteaza caii putere la Kg si o sa afli ca esti prost tu nu eu.
Eu nu am zis ca alte masini nu au , dar la BMW totul e facut pentru SPORT din motivul asta si performantele sunt peste.
Daca vrei consum si costuri mai mic, iei o masina la 15k si sigur iesi mai bine.
Nu cred ca scopul unui BMW este consumul. Nu asta reprezinta!
Referitor la consumul unei masini, consider ca depinde mai mult de sofer decat de masina.
No offense bro dar tu bati campii serios de tot.
-Q7 4.2 V8 TDI: 0-100 Km/h - 6.4s
top speed - 240 Km/h
-BMW 318i: 0-100 Km/h - 9.1s
top speed - 210 Km/h
Deci, pana sa ajungi u la 100 Km/h el era deja la 140. Oricat ai fi fortat-o, mai putin de 8.0s nu poti sa scoti.
Asa am si eu Solnitza, ajunge la 100 in 11s dar degeaba ca un Passat 1.9TDI tot imi da fum.
Si eu m-am tinut de un Range Rover Sport dar asta pentru ca la 160 Km/h eram prin curbe...pe linie dreapta m-a lasat cu ochii in soare.
Hai sa nu exageram. Singurul motiv pentru care te-ai tinut de el e k nu s-a obosit el sa scape de tine.
Ontopic: EfficientDynamics este un sistem foarte bine pus la punct de catre BMW. Pentru o masina cu 160CP si motor de 2.0, consumul este foarte foarte mic.
Astia chiar stiu sa faca masini
Este clar ca au motoare bune si nu cred ca cineva de aici poate sa contrazica acest fapt.Au fost premiate si poate sunt chiar cele mai bune.
Dar diferentele la consum nu sunt foarte mari si sunt irelevante pentru aceste masini AUDI, BMW sau MERCEDES.
Diferentele mari intre raportul putere/consum cred ca putem sa le facem intre BMW si masini mici care au consum mai mare.
Sau intre un BMW si o TOYOTA PRIUS.
Dar la noi apar aceste discutii pentru ca multa lume nu-si permite sa cumpere o casa dar prefera sa faca leasing la o masina premium. Sau poate sunt persoane care-si iau premium sh. Trebuie sa cumparam masini pe care ni le permitem.
O persoana care isi permite o masina premium, dar intr-adevar sa-si permita nu cred ca ia pentru un consum mai mic.
ma da sunteti de necrezut, comentati si va injurati intrevoi de numa
tre sa recunosc ca fraza asta cu "cap de ridichea" numaistiu care ati zis-o era tare.
:*
:)
Si eu nu m-am pus cu el de la semafor sa ma pornesc de la 0-100km/h,dar am scris normal pe traseu linie dreapta .
Voi nici a citi nu puteti.
Dar am mai scris odata eu nu m-am pus de la 0-100km/h dar de la 100km/h la 170km/h cat iam dat ambii si mergeam aproape la linie ambii.,
Cuplul e cel ce scoate 0-100km/h el e baza din nou scriu ca e BAZA dar asta nu inseamna ca nu trebuie caii putere.
Cititi atent .
Mi de exemplu imi place benzina ca suna motorul mai dulce la 6000RPM.
INCÚLT, -Ă adj. Lipsit de o cultură elementară, in cazul de fata lipsa de cultura in domeniu, normal.
Dupa pararea ta reiese ca un motor cu 101 HP cu 200Nm vs un motor de 95Hp cu 300 Nm, exact pe aceeasi masina ,cum crezi care mai repede prinde suta asta cu 101 hp sau acela cu 95 hp ? Eu zic ca acela cu 95hp prinde suta mai repede cu toate ca are 6 Hp mai putini, dar cei 100 Nm fac diferenta la start.
Eu te consideram mai destept dar din pacate am gresit cu parerea.
Pune mana tu pe carte si invata ce inseamna Nm.
Mie imi zicea un posesor de 320d din 2002 ca avea consumul mediu de 9% si asta e doar un exemplu- asa ca nu mai sariti in sus ca bmw urile sunt economice ca DOAR asta din test e.
Eu o sa incerc sa ma opresc din postat intrucat nu am cu cine...daca sunt 3-4 oameni obiectivi cu care se poate vb pe acest site...Ps: Dati cu vot negativ va implor, o sa imi intariti decizia.
In incheiere va redirectionez la postul lui Idna care a pus foarte bine problema.
Eu am zis CLAR pune aceeasi masina cu motoare diferite , una cu 101 hp si 200NM si alta cu 95hp si 300Nm care prinde suta mai repede , asta am scris .
Iti mai zic odata asta cu 95 de hp si 300 NM va prinde suta mai repede ca masina cu 101hp si 200Nm.
Si nu te mai comentez ca esti zero
Uite aici aceeasi caroserie:
1.2 TSI 105CP M6 Cuplu maxim Nm (rpm) 175
Greutate kg 1318
Acceleratie 0-100 km/h s 10.6
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/golf-6-5-usi-12-tsi-105cp-m6-comfortline-8699/specificatii.html
1.6 TDI 105CP Cuplu maxim Nm (rpm) 250
Greutate kg 1314
Acceleratie 0-100 km/h s 11.3
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/golf-6-5-usi-16-tdi-dpf-105cp-trendline-7614/specificatii.html
Deci este mare diferenta de cuplu si avantaj de greutate si tot isi ia bataie detasat.
Exista o relatie intre cuplu si putere si niste comentarii de gen pe forumuri (le gasesti co google) cu explicatii pentru copii ca tine care nu au pus mana pe carte de fizica la scoala.
Stai linistit ca nu as merge nici pana la coltul strazii sa va cunosc...am forte clar in minte cu cine dialoghez..sau ma rog incerc. Nu merita, voi le stiti pe toate nu acceptati nicio parere din afara mai pe scut sunteti limitati..cel putin in domeniul asta!
BMW 320i vs BMW 320d
BMW 320i are 170hp si 210Nm si 1445kg suta o prinde in 8.2
BMW 320d are 177 hp si 380Nm are 1505Kg si prinde suta in 7.5
. Oare de ce crezi ca dieselul prinde suta mai repede datorita la 7Hp e asa diferenta enorma ???
Eu zic ca nu diferenta e intre 170Nm asta face diferenta.
Ca si BENZINARUL e mai usor cu 60 de Kg.
Eu am pus date depline dar tu mi-ai dat prostii , pune masa masinii , tot cum e ca la mine pus.
Cuplul motor influenteaza viteza cu care creste turatia motorului. Este binecunoscut faptul ca un diesel va ajunge mult mai usor la viteza maxima decat un benzinar datorita faptului ca are cuplu mare la turatii joase si puterea la turatii mai ridicate. E adevarat k odata ce a ajuns in turatiile superioare un benzinar va prinde teren DAR in cazul de fata diferentele sunt mult prea mari. diesel-ul va accelera foarte bine la trecerea din treapta 4 in treapta 5 datorita cuplului stupid de mare.
In plus Q7 are 134.7 CP/Tona, BMW 320i are 118 CP/Tona pe care ii obtine si la o turatie mai joasa decat tine. Combinat cu cuplul de 760Nm intre 1500 si 2500 rot/min....deja e prea mult
Am gasit ceva care te-ar putea interesa.
http://www.fastestlaps.com/car_Audi_Q7_42_TDI.html
http://www.fastestlaps.com/car_BMW_320i.html
Uita-te la 0-160 Km/h si renunta ca nu ai argumente
Doar un 330i poate sa ia Q7-le de 4.2 V8 TDI.
Nu vreau sa te jignesc in nici un fel dar esti sigur k era un 4.2 TDI?
Poate era un 3.0 TDI. Pe ala te tineai relativ lejer.
Anyway iti doresc o zi buna
Avea M-Pachet , teava de esapament de la Hamann si jante de 16.
Asa l-am cumparat din germania , sincer nustiu dar mergea bine.
Ala era cu 4.2 TDI la sigur , si nu mi-am batut joc de el dar dar mergeam pe linie.
Sigur nu aveai si chip de tuning si vreun filtru sport?
Pentru ca asta schimba mult datele ecuatiei.
Ar explica de ce ai reusit sa te tii de el.
Numai bine
Ma intereseaza si pe mine un 320 dar varianta diesel de prin 2000-2002.
BMW E46 318i din 2002, 160 000Km 9000 Euro.
M-Pachet , Hamann exhaust si jante de 16 . 225/50/16.
prefer de o mie de ori sa pun un litru de ulei la 5-10 mii km decat sa stau cu alta masina in service o data la 5-10 mii km
Cu un iveco 2.3 am facut un lamborghini in bucuresti, de la obor pana la km28 pe autostrada pitesti....sa inteleg ca trebuie sa ma duc la cartea recordurilor sa omologhez evenimentul????????( si omul era chiar nesimtzit...adica depasiri pe linie continua, ...samd...)...asta pt bmw-m
Concluzia? : 2 soferi neprofesionisti nu pot face diferenta intre 2 masini....sunt mult prea multe ecuatii la mijloc.
Alt exemplu...bucuresti-oltenita, tur-retur, cu un subaru vivio, din ''96 , 3 persoane in masina, consumul a iesit aproximativ 3.7% benzina...ce a facut bmw in 2010?
Ca o concluzie, ca sa nu o mai lungesc cu exemple...testele astea de viteza, consum,intreceri bla bla bla , facute de noi soferii de rand nu au nici o importanta. si nici o relevanta.
Conform trendului, majoritatea motoarelor consuma cam la fel +/- ceva.....diferanta mare fiind data doar de sofer ( in aceleasi conditii vorbind...)
La final..fac o provocare...va propun un test pt voi cu voi ....asa ca sa va testati capacitatile de soferi si de ''sumaheri'' care sunteti
1. incercati sa mergeti intuitiv , astfel incat sa nu mai folositi frana de picior sau mana.
2. stabiliti o viteza de croaziera de 80 km/h
Respectand aproximativ regulile de circulatie, ( in acest test se exclude autostrada) veti descoperi un timp de invidiat si un consum mai mult decat de exceptie.
Iar pentru sceptici...va fac o invitatie la pescuit.......la dus megem dupa regulile mele...la intors dupa regulile voastre....si tragem linie...( traseu max 170km dus-intors....)
Astept replici......
Referitor la Iveco ca in cazul BMW-ului meu imi pare rau daca tu compari un BMW cu 1250Kg cu 143 Hp , vs un Audi Q7 cu 2500Kg cu 340Hp.+ ca BMW-ul meu avea filtru de la Hamann si jante de 16.
Inca ceva ce am scris eu si tu ai fost chior .
Eu nu am zis ca mi-am batut joc ca am facut un Q7 dar am scris normal ca ma tineam de el mergeam aproape la linie, adica de la 90 de la cat am dat startul pana la 170km/h am ridicat viteza impreuna , eu nu am ramas in urma de el.
tu ai zis-o cu cuvintele tale, pana la 170 km, hai sa fim seriosi cum a zis si victor, ala cu q7 pur si simplu a fost interesat de faptul ca tu te tineai dupa el, ca altfel o ridica la 230 km/h si singurul lucru dupa care te mai tineai era prafu de pe toba audi-ului
asa k nu mai posta o gramada de bazaconii aici, tu le stii pe toate.
poate la moldova asa se poarta da aici e alta treaba.
El a vrut ca acela cu Q7 sa-i dea 230 km/h . tu macar ai idee noi am dat startul era posibil acolo sa mergi cu 230km/h ???
Merge vorba de intrarea in CHisinau spre gara de sud.
EU nu am scris jante de hamann, CI Exhaust HAMANN, nici engleza nu o stiti, dar va mai bagati la motoare.
Imi fac impresii ca sunteti mai multi prosti decat a dat Dumnezeu.
Nu mai zic nimic. Cautati pe net sa vedeti ce inseamna sa modifici un BMW.
Have fun
Poate fi Cheap-Tuning , pot fi modificate filtrele si jante , spoilere , tuning usor , Dar poate fi tuning HARD cu Turbine ,si No2, modificari la nivelul camelor sau valvelor.
Mi mii tot una daca voi nu credeti sau aveti alte pareri , realitatea e asa cum am ziso , mai departe fiecare isi cauta de treaba.
Fii mai atent si o sa vezi ca radeti alde Audi si Nissan , in rest baietii , au scris baietii referitor la masa Q7 vs E46 , referitor ca nu l-am facut la semafor dar se tinea omul de Q7 adica pe traseu la reprize de viteza nu il pierdeam , dar voi nici nu cititi dar comentati ca prostii.
Si ca sa mai vedeti si o a doua "opinie" (care vorbeste despre aceleasi caracteristici ale masinilor): http://www.youtube.com/watch?v=dQOqLMHzBtk