BMW 114d - versiune nouă, care consumă doar 3.5 l/100 km

de Bogdan Mirică
Luni, 03.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pentru cei care aşteptau un nou Seria 1 economic, BMW lansează în septembrie versiunea 114d, echipată cu un motor diesel de 95 de cai putere şi 235 de Nm.

În căutarea unei game premium din ce în ce mai eficiente, BMW lansează în această toamnă o versiune nouă pentru Seria 1. Este vorba despre declinarea 114d, disponibilă pe ambele variante de caroserie, cu trei şi cinci uşi, pusă în mişcare de un turbo-diesel cu patru cilindri.

Unitatea de 1.6 litri oferă compactului 95 de cai putere şi un cuplu motor de 235 Nm, resurse transmise punţii spate. Bagajul de putere nu este unul impresionant, 114d fiind capabil să accelereze de la 0 la 100 de km în 12.2 secunde.

Graţie pachetului Efficient Dynamics însă, inclus în echiparea standard, 114d oferă un mod de şofat eco şi se poate lăuda cu un consum de 3.58 litri la 100 de km şi emisii de 112 g/km.

Esential 170 de cai putere oferă noul BMW 320i Efficient Dynamics.
7.6 secunde îi sunt necesare noului 320i Efficient Dynamics pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h.
4.41 litri/100 de km este consumul mediu al versiunii 320i Efficient Dynamics.
Odată cu această versiune, BMW va extinde şi gama best-seller-ului Seria 3.
Îşi va face astfel loc şi 320i Efficient Dynamics, versiunea ecologică pe benzină a berlinei bavareze. Cu un motor TwinPower Turbo de 1.6 litri pe benzină, de 170 de cai şi 250 Nm, versiunea eco poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 7.6 de secunde, garantând în acelaşi timp un consum de 4.41 litri/100 de kilometri şi emisii de 124 g/km. P

entru fanii motorizărilor economice pe benzină, BMW oferă şi noua versiune 316i, echipată cu motor de 1.6 litri şi 136 de cai putere, cu un consum de 4.9 litri/100 de km.

Tot din septembrie, BMW va oferi şi declinările 320i, 318d şi 316d pe varianta break a actualului Seria 3. Touring-ul ajunge astfel să se laude cu un consum mediu de 3.9 litri/100 de km în cazul ambelor variante diesel, de 115, respectiv 143 de cai.

via autoblog

Comentarii (15)

  • hai frate, motorul asta e in contradictie totala cu ideea de sportivitate ce invaluie bmw de atata timp. ce naiba, iti iei un bmw, fie el si seria 1 sa mergi ca tataie cu el? nici nu pleaca de pe loc la 95 de cai. vin loganistii si rad de tine la semafor.
    27 22
  • la versiunea 114i de 102cp am avut de comentat......in legatura cu masina.......
    la versiunea asta ar trebui niste entuziasti cu bani sa cumpere o flota de 114d si sa le duca la sediul bmw.....si sa le dea foc in semn de protest.........
    nu se poate asa ceva la bmw.....e chiar umilinta....bataie de joc.....
    pe langa ca masina cu ceva obtiuni va costa minim 30k primesti un motor numa bun pt. anii 90'
    19 11
  • Si cand te gandesti ca sandero are 1.5 si 90cp si tot consumuri asemanatoare fara atata electronica.
    25 7
  • daniel
    si unde-i spiritul BMW? Cu efortul asta ar putea sa puna un motor cu 60 CP, ca masina s-ar misca si asa. Si clientii fericiti ca au bemwee. In ultima vreme tot mai multi cocalari au BMW, dar punand deoparte stilul lor de condus acest lucru inseamna implicit ca au si costuri mai mari de intretinere. Sacrificiul lor pentru a placerea de a conduce.

    Asa devine marca prea comerciala. de fapt dupa A-klasse cu motor de Dacia n-ar trebui sa ma mir :))
    7 9
  • Mercedes-Benz EVER !!
    BMW nou cu 95 de cai :)) Oricum nu aveam o parere buna de noul seria 1. Vai de steaua lor pe care nu o au :))
    9 8
  • kumite
    Daca aveti destui bani si vreti Sportivitate,apoi aveti de unde alege.Daca nu ai bani destui si totusi vrei Bmw,iei melcul asta.Chiar credeti ca un producator produce doar de dragul de a produce?Modelele astea se vand,iar cei care lucreaza trebuie sa-si mai ia si salariul.Nu producem 'melci"pentru ca nu e asta traditia.Mai bine murim de foame decat sa facem masini care se vand! Nah!
    13 3
  • E motorul lor, sau e imprumutat de la Peugeot, adica acelasi motor de pe Mini.
    5 3
  • puimarin
    PT Daniel
    Să îmi spui și mie unde ai văzut A Klass cu motor de dacie ? Toți țărani comentează de Mercedes ,de BMW Audi ,etc..... Da un om cuminte nu face afirmați de genu că meț cu motor de dacie . Eu mi-am cumpărat mercedes pt comfort siguranță , si următoare mașină a mea va fi BMW tot din acelasi principiu .
    5 4
  • Catalin
    catre toti specialishtii cu postari pe acest topic: nu ati inteles nimic, va dati in stamba - MOG posteaza frate doar in legatura cu kiutzele, si eu am un cee'dulica dar nu comentez politica BMW. Voi ati auzit de normativul european care obliga un producator auto sa aibe "X" grame CO2 /km ? altfel il desfiinteaza ?! cum peleul meu sa se incadreze alde BMW cu normativul asta doar cu benzinare de 5-6 litri... cand forumisti ca voi o sa arate mai concret ce masini de viteza ati reusit sa cumparati cu 30-40.000 Euro si nu niste cazaturi, atunci sa deschideti pliscul. Am zis de atatea ori ca nu mai intru sa polemizez dar sincer, mi-e lehamite de atatia specialishti in istorie, filosofie, sportivitate BMW...
    4 2
  • curios ... azi nu e 1 aprilie!
    3 3
  • @Mercedes-benz EVER !!
    mai bine un bmw seria 1 cu motorul pus longitudinal si traciune spate, decat un A-class, motor de renault [dacia], pus transversal ca oricare alt producator, si tractiune fata.

    mai numiti-mi voi un alt producator care ofera tractiune spate, si motor montat longitudinal, cu orice varianta de putere. de la 95 la 320 cai.
    2 3
  • kumite
    @rzn.ozn,de vechiul nissan skyline ai auzit?Motor 6Llongitudinal si tractiune spate,iar caii putere sunt o gramada!
    1 4
  • @kumite

    ma refeream la masini din clasa asta care face parte.
    2 1
  • Octavian
    nu era suficient de economic 2.0D de 163 cp? :))
    Asta e asa, ca sa se alinieze cu ceilalti....gen Renault, Ford si altii =))
    1.6d si 95CP.....asta e buna :)) Mai bine ar cumpara motorul de la PSA, e un motor reusit, consum f mic si fiabil, plus ca ar iesi si mult mai ieftin
    1 3
  • 114d va fi un model accesibil, pt flote.
    De asemenea, cum a postat si Catalin, nivelul mediu de emisii CO2 trebuie coborat si cu astfel de modele iti imbunatatesi media.

    Gama de motoare este f complexa, fiind disponibile modele pt toate gusturile si toate buzunarele.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru