Black Turbo - ediţie specială pentru noul VW Beetle în SUA

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 14.06.2011
Volkswagen lansează în Statele Unite o versiune sportivă specială a lui Beetle. Noul Beetle Black Turbo promovează un nou serviciu de precomandă al VW USA.

Esential

600 de exemplare Beetle Black Turbo va produce Volkswagen în SUA.

Volkswagen preia modelul Porsche şi anunţă o versiune specială Black Turbo a celei mai noi apariţii din gama proprie, noua generaţie a lui Beetle.

Anunţat deocamdată doar în SUA, noul Beetle Black Turbo dispune de un motor de 2.0 litri care dezvoltă 200 de cai putere, la fel ca versiunea clasică turbo a modelului german, dar vine în plus cu discuri de frână mult mai mari, cu un compartiment retro al torpedoului, cu jante de 18 inch şi cu un eleron spate. Evident, nuanţa exterioară neagră completează "oferta".

Lansarea versiunii speciale Black Turbo a lui Beetle vine pentru ca Volkswagen USA să promoveze noul serviciu de precomandă. Astfel, clienţii din State plătesc 495 de dolari pentru a-şi rezerva un Beetle, această sumă fiind ulterior scăzută din preţul maşinii atunci când aceasta ajunge la dealer. Serviciul a fost dezvoltat în colaborare cu Amazon, precomanda urmând să fie realizată online.

via | VW SUA

Comentarii (14)

  • VAG
    Cred ca e cea mai frumoasa masina VW la ora actuala!
    24 2
  • si Passat CC arata foarte bine
    10 2
  • Cool
    Fata de generatia anterioara ,un barbat nu se simte bine la volanul acestei masini.
    2 9
  • GRABA
    Rectific: se simte bine,fata de cea anterioara cand imediat era catalogat ca facand parte din diverse"minoritati"!:)))
    16 1
  • Ivanoff
    Discuri mari ziceti,ha?
    Din imaginile atasate nu prea reiese lucrul acesta,dar sa ne bucuram totusi ca nu au tamburi...
    Yuppi!!!
    8 2
  • the beetle
    clima manuala e de toata jena
    5 2
  • @ivanoff
    mai cum gasesti tu intotdeauna ceva rau la nemti.... stai chill ca sunt aceleasi frane de pe golf, golf gti e.t.c care si-au dovedit eficienta. Nu o sa satea sa schimbe componentele astea la fiecare model nou.
    4 6
  • Ivanoff
    @MESIA
    "Prietene" dc ai avea putin habar,ai sta tu chill in banca ta.
    Beatle-ul anterior era de fapt un G4 care inca a pastrat sechelele de la sistemul de franare prezente inca de la G3,sistem ce s-a schimbat senificativ abia de la G6 (sau noul Beatle,cum vrei sa-i spui).
    Ti-o poate spune orice mecanic obiectiv de la VW...
    Dar dc tie iti plac etrierele rosii ca te scutesc de o "tziganeala" suplimentara,treaba ta.
    PS: Discurile astea imi aduc aminte de un alt post de pe Automarket unde ne era prezentat un A8 cu jante pe 16' ... Vorba ta,doar nu se pun acuma sa faca N-spe sisteme diferite :))
    9 5
  • @ivan
    Asa, si ce mi-ai spus tu defapt in acel post ??? exact ce am zis si eu... doar ca tu mi ai vorbit in plus de alt beatle despre care nu era vorba... Sau tu credeai ca ma refer la golf 4 ?

    Si ai bagat in discutie etrierele rosii care chiar dau foarte bine atata timp cat nu sunt capacele de plastic sau vopsite cu pensula pe un logan... vezi ca tot ce inseamna GTI are etrierele rosii, fac parte din elementele "iconice" ale unui GTI...

    Dar adevarul este ca daca nu e prius...nimic nu e
    5 5
  • @Ivanoff
    Nu stiu de ce probleme la sistemul de franare vorbesti. Nu am avut nici o problema de genul asta si nici nu am auzit pe cineva cu Beetle sa fi avut.
    6 6
  • Ivanoff
    @LauCalin
    Problema apare atunci cand sunt folosite intr-un mod mai sportiv si se incing in exces rezultatul fiind o pedala tare si eficienta redusa la extrem.
    Dar dc niciodata nu ai incercat "sa-i dai cox" pe niste viraje sau sa ai ocazia sa cobori o panta suficient de lunga,nu ai cum sa observi lucrul acesta...
    PS: Dc ai sa mergi intr-un Showroom VW si ai sa intrebi (legitim dealtfel) care este diferenta dintre G5 si G6, consultantul iti va zice din prima (fara exceptie) despre sistemul de franare imbunatatit si ca semnalizarea din oglinzi are doua leduri in plus :)) (aici cu ledurile am glumit,dar mai sti?...)
    6 5
  • Mai, nu stiu cat de sportiv se poate spune ca poti merge cu o masina care are un motor simplu de 75 CP. Am fost nevoit sa franez de vreo doua ori de la 120 de km pe autostrada cand era sa-mi sara in fata un cal (!) si cand a iesit un tractor de pe un camp, pe sosea fara sa se asigure (aveam 90-100km/h). Nu am simtit niciodata vreo problema cu franele. Din contra as zice, masina s-a comportat perfect. Sau poate ca masina mea e inca in perioada "copilariei"... :)) (37000 de km).
    Cat despre consultantii VW... mai bine sa nu discutam... zic numai ca au un caracter aparte baietii :p
    4 0
  • @ivan
    am aprox 20.000 km facuti cu un gti 5 sh, cu drumuri facute si pe serpentine la noi in modul S, si buc stuttgart si bucuresti atena si nu am avut nici o data probleme cu franele. Ce-i drept am luat placute originale. Ce vb tu acolo este absolut normal sa o frana pe disc de otel...LA ORICE MASINA. ( dar nici de cum eficienta redusa la extrem )

    Doar nu ai fi vrut frane de ceramica sau carbon pe masinutele astea !?
    3 0
  • george
    IVANOFF ARE PARTIAL DREPTATE
    chiar daca este un fanatic anti-VAG extrem...

    @ LauCalin

    Franele de pe anumite Golf-uri 4 sunt slabute chiar si in utilizare relativ normala. In utilizare sport deja poti spune ca ai probleme.

    Pe de alta parte, exista un Golf 4 care are niste frane...beton e putin spus...ce are masinuta aia mai gasesti pe la Bentley, Rolls-Royce si cele mai performante modele de la BMW si Mercedes...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru