Rolls-Royce și Bentley reprezintă, fără nicio urmă de îndoială, vârfurile luxului din industria auto. Cele două companii (care până acum câteva zeci de ani au fost o singură companie) continuă să construiască în Marea Britanie mașini dedicate celor mai fine gusturi și celor mai groase portofele, încercând să mențină nivelul de exclusivism overit de modelele lor la cote cât mai înalte. Așa se întâmplă și în cazul celei mai noi creații semnate de Bentley. Faceți cunoștință cu Bentley Mulsanne Grand Limousine by Mulliner.
Versiunea specială a lui Mulsanne a fost construită de divizia de personalizare Mulliner la comanda unui client înstărit, dar a fost expusă la Salonul Auto de la Geneva pentru a demonstra capacitatea mărcii din Crewe de a se adapta la orice fel de cerințe ale clienților săi.
Grand Limousine este cu un metru mai lungă și cu 8 centimetri mai înaltă decât un Mulsanne de serie, oferind în același timp elemente demne de o limuzină de lux adevărată: patru scaune care stau față în față în partea posterioară a mașinii, geamuri electrocrome care se pot transforma din transparente în opace la simpla apăsare a unui buton, sistem interior de comunicare cu șoferul, măsuțe retractabile acoperite cu furnir de cea mai înaltă calitate, sistem de încărcare a telefoanelor, bar cu sticle răcite gata pentru a fi consumate, pahare din cristal și multe alte astfel de elemente dedicate confortului pasagerilor.
Pe lângă faptul că a utilizat o schemă duală de culori la exteriorul lui Mulsanne Grand Limousine, Silver Frost și Moroccan Blue,, Bentley a modificat și suspensiile mașinii, care acum sunt setate pentru a le oferi celor din interior un grad superior de confort.
Sub capotă nu se schimbă nimic, modelul de lux mizând pe același motor de 6.8 litri care dezvoltă 512 CP. Cifrele performanțelor nu au fost publicate de marca britanică.
Ce ai ma ? Ai baut spirt ? De cand troaca aia de S cu sigle Maybach se compara cu Bentley ? Poate ca se compara cu Continental Flying Spur....dar pana la Mulsane mai are de invatat cel putin un secol sa il ajunga....
Daimler a inventat automobilul in secolul 19, iar Bentley i-a copiat exemplul in secolul 20. Ai dreptate: cam un secol e diferenta dintre Benz si Bentley. Inca odata: cine, de la cine invata?
Nu mai vorbim de exterior pt ca Bentayga sau aceasta limuzina Mulgatoare sau cam orice alt Bentley e URAT CU SPUME.
Vorbim doar de interior...asadar, daca un Range Rover SV umileste Bentayga, ce te face sa crezi ca Mercedes-Benz Maybach Pullman (taticul limuzinelor), nu va da lectii Masinii Poporului (oi) -acest Vw resapat numit Bentley. Bentley nu exista. Bently si-a pierdut demult identitatea. Motorizare?
6.8 litri? Risipa si ineficienta! MB vine cu extra-caluti la un V12 de 6.0
Ce spune presa de specialitate de noul Pullman 2016?
"...possibilities for individualization are virtually endless.
The rear compartment is cavernous, and Daimler claims it offers more room than any other car in its segment. Take that, Rolls-Royce!
Deci ce sanse are Bentley? Niciuna a in fata unui om cerebral.
Doar in fata PARVENITILOR, Bentley are sanse.
Hai sa vad cum bate asta:
http://www.automarket.ro/geneva-2016/mercedes-a-creat-cea-mai-sigura-limuzina-blindata-din-lume-maybach-s600-69431.html
Nu conteaza cine a fost primul pe piata. Daca un om are 90 de ani asta nu inseamna ca e mai destept ca unu de 20 care poate a invatat mai multe si stie sa faca multe. Asa si la MBZ si Bentley....o fi Benz mai de mult dar mai are de invatat sa faca limuzine la nivelul Bentley si Rolls.
In primul rand S Maybach nu are personalitate....il poti confunda cu masini coreene. Are stopurti de Peugeot 508 ... e plin de monitoare enervante. O limuzina adevarata trebuie sa fie moderna cu toata tehnologia pe ea dar sa aiba un design clasic si unic. Monitoarele sa se poata ascunde asa cum se si intampla la Bentley si la bord si in spate. Nu mai spun ca e mult mai impunator Mulsane ca un banal S.
Ma rog ce te poti astepta de la un hater care are texte gen vw resapat , pastia frustrarea ii da de gol instant.